Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pozycjonowanie miało decydujący wpływ na poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania strony internetowej naszego Klienta – Ogólnopolskiego Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED s.c. Ponadto przyczyniło się do zwiększenia miesięcznej liczby odwiedzin strony. Dzięki czemu osiągnęliśmy takie efekty? Co sprawiło, że uzyskaliśmy tak dobre rezultaty?
![]() |
![]() |
Kilka słów o firmie
ADMED – profesjonalne zaopatrzenie służby zdrowia
Ogólnopolskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED oferuje specjalistyczne zaopatrzenie dla placówek służby zdrowia w artykuły medyczne i umożliwia ich zakup w wariancie detalicznym oraz hurtowym. Duży nacisk kładzie na rozwiązania z zakresu Urologii, Ginekologii, Ultrasonografii, zapewniając także liczne rozwiązania dla szeroko pojętej branży medycznej. ADMED prowadzi poszerzoną współpracę z placówkami medycznymi oraz naukowymi na terenie całej Polski.
Filary współpracy
Jakie były oczekiwania?
Jakie kroki podjęliśmy?
Pierwszym krokiem był dobór odpowiedniego zestawu fraz pod pozycjonowanie sklepu – najlepiej wpisujących się w profil działalności Klienta i jego oczekiwania oraz odznaczających się wysokim potencjałem konwertowania. Zastosowaliśmy ogólne wyrażenia o największej wyszukiwalności, co przy specjalistycznej działalności firmy Klienta było najbardziej optymalnym rozwiązaniem. Potencjalnie pozwalało na uzyskanie największych konwersji. Ponadto zespół Specjalistów ds. Pozycjonowania przeprowadził optymalizację witryny dostosowaną do algorytmów Google, a Specjaliści ds. Copywritingu przygotowali fachowe, merytorycznie poprawne oraz zgodne z zasadami SEO treści.
Efekt I
Większa widoczność strony
Dobór najbardziej optymalnych słów kluczowych oraz optymalizacja witryny pod kątem SEO przyniosły bardzo dobre efekty w krótkim czasie. Już po trzech miesiącach na 76% promowanych fraz kluczowych witryna wyświetlała się w top10. Dzięki wysokim pozycjom w naturalnych wynikach wyszukiwania poprawiła się widoczność strony, a tym samym wzrosła rozpoznawalność samej marki.
Ponadto w pozycjonowaniu witryna wyświetla się obecnie na 991 fraz w top10! Oznacza to, że Internauci mogą dotrzeć z pierwszej strony wyników wyszukiwania Google do strony internetowej ADMED, stosując bardzo szeroki i zróżnicowany zakres zapytań.
Efekt II
Wzrost liczby sesji witryny
Wzrost liczby sesji witryny o 281% w październiku 2017 roku w stosunku do kwietnia 2014 roku, gdy nawiązaliśmy współpracę, świadczy o skuteczności pozycjonowania. Jednocześnie wskazuje na większe realne zainteresowanie odbiorców witryną Klienta, bowiem oznacza faktyczną aktywność użytkownika Internetu w obrębie całego serwisu.
7000 powodów do zadowolenia
W trakcie ponad 3-letniej współpracy wypozycjonowaliśmy stronę ADMED na prawie 1000 wyrażeń kluczowych w top10. Witryna stała się bardziej przyjazna dla algorytmów Google oraz dla użytkowników dzięki szeroko zakrojonej optymalizacji, uwzględniającej także przygotowanie fachowych treści. Przemyślane i strategicznie zaplanowane działania wpłynęły także na wzrost liczby sesji z ruchu organicznego, co komentuje Łukasz Wroczyński, jeden ze wspólników Spółki ADMED s.c. :
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: