Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:55 min Ikona

O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.

Pozycjonowanie miało decydujący wpływ na poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania strony internetowej naszego Klienta –  Ogólnopolskiego Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED s.c. Ponadto przyczyniło się do zwiększenia miesięcznej liczby odwiedzin strony. Dzięki czemu osiągnęliśmy takie efekty? Co sprawiło, że uzyskaliśmy tak dobre rezultaty?

Kilka słów o firmie

 

ADMED – profesjonalne zaopatrzenie służby zdrowia

 

Ogólnopolskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED oferuje specjalistyczne zaopatrzenie dla placówek służby zdrowia w artykuły medyczne i umożliwia ich zakup w wariancie detalicznym oraz hurtowym. Duży nacisk kładzie na rozwiązania z zakresu Urologii, Ginekologii, Ultrasonografii, zapewniając także liczne rozwiązania dla szeroko pojętej branży medycznej. ADMED prowadzi poszerzoną współpracę z placówkami medycznymi oraz naukowymi na terenie całej Polski.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Współpracę z ADMED nawiązaliśmy w maju 2014 roku w ramach zlecenia pozycjonowania firmowej domeny Klienta. Głównym celem było zwiększenie sprzedaży narzędzi oraz przyrządów dla konkretnej dziedziny medycyny. Ponadto Klientowi zależało na dotarciu z ofertą do lekarzy posiadających własne, prywatne praktyki.
 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Pierwszym krokiem był dobór odpowiedniego zestawu fraz pod pozycjonowanie sklepu – najlepiej wpisujących się w profil działalności Klienta i jego oczekiwania oraz odznaczających się wysokim potencjałem konwertowania. Zastosowaliśmy ogólne wyrażenia o największej wyszukiwalności, co przy specjalistycznej działalności firmy Klienta było najbardziej optymalnym rozwiązaniem. Potencjalnie pozwalało na uzyskanie największych konwersji. Ponadto zespół Specjalistów ds. Pozycjonowania przeprowadził optymalizację witryny dostosowaną do algorytmów Google, a Specjaliści ds. Copywritingu przygotowali fachowe, merytorycznie poprawne oraz zgodne z zasadami SEO treści.

Efekt I

 

Większa widoczność strony

 

Dobór najbardziej optymalnych słów kluczowych oraz optymalizacja witryny pod kątem SEO przyniosły bardzo dobre efekty w krótkim czasie. Już po trzech miesiącach na 76% promowanych fraz kluczowych witryna wyświetlała się w top10. Dzięki wysokim pozycjom w naturalnych wynikach wyszukiwania poprawiła się widoczność strony, a tym samym wzrosła rozpoznawalność samej marki.

 

Wykres przedstawia wzrost pozycji oraz ich utrzymywanie się w top10 w ciągu pierwszego roku współpracy dla przykładowych wyrażeń kluczowych. Źródło własne.

 

 

Ponadto w pozycjonowaniu witryna wyświetla się obecnie na 991 fraz w top10! Oznacza to, że Internauci mogą dotrzeć z pierwszej strony wyników wyszukiwania Google do strony internetowej ADMED, stosując bardzo szeroki i zróżnicowany zakres zapytań.

Efekt II

 

Wzrost liczby sesji witryny

 

Dzięki fachowym treściom oraz wysokim pozycjom witryny wzrósł zdecydowanie ruch na stronie. Przed nawiązaniem współpracy dla witryny odnotowywano średnio miesięcznie 1500 sesji z ruchu organicznego. Już po miesiącu od rozpoczęcia pozycjonowania strony internetowej wartość ta wzrosła o 20%, a w kolejnych miesiącach i latach sukcesywnie się podnosiła. Obecnie średnia odwiedzalność plasuje się na poziomie około 7000 sesji z ruchu organicznego miesięcznie.

 

Wykres przedstawia wzrost liczby odwiedzin pozycjonowanej witryny w ciągu całego okresu trwania współpracy. Źródło: Google Analytics

 

Wzrost liczby sesji witryny o 281% w październiku 2017 roku w stosunku do kwietnia 2014 roku, gdy nawiązaliśmy współpracę, świadczy o skuteczności pozycjonowania. Jednocześnie wskazuje na większe realne zainteresowanie odbiorców witryną Klienta, bowiem oznacza faktyczną aktywność użytkownika Internetu w obrębie całego serwisu.

 

7000 powodów do zadowolenia

 

W trakcie ponad 3-letniej współpracy wypozycjonowaliśmy stronę ADMED na prawie 1000 wyrażeń kluczowych w top10. Witryna stała się bardziej przyjazna dla algorytmów Google oraz dla użytkowników dzięki szeroko zakrojonej optymalizacji, uwzględniającej także przygotowanie fachowych treści. Przemyślane i strategicznie zaplanowane działania wpłynęły także na wzrost liczby sesji z ruchu organicznego, co komentuje Łukasz Wroczyński, jeden ze wspólników Spółki ADMED s.c. :

„Mamy 7000 powodów do zadowolenia miesięcznie. Tyle wynosi liczba sesji z ruchu organicznego naszej witryny na chwilę obecną. Cieszy nas ogromny wzrost tego parametru w porównaniu do wartości, jakie wykazywała nasza witryna przed nawiązaniem współpracy z Sunrise System. Dzięki specjalistom z tej firmy obserwujemy w każdym miesiącu duże zainteresowanie ofertą naszego sklepu, na czym nam szczególnie zależało.”

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Porządny content dźwignią sukcesu! Case Study ze współpracy ze sklepem internetowym senmalucha.pl Ikona 07:30 min Pozycjonowanie jest pracą wieloetapową: wymaga przemyślanej strategii, elastycznego podejścia oraz trzymania ręki na pulsie.  Wszystkie te elementy ulegają wzmocnieniu, gdy chodzi o branżę e-commerce. Duża konkurencja? Mała widoczność? Niskie zyski? Mamy na to sposób - najnowsze Case Study pokazuje, że z Sunrise System cele biznesowe osiąga się z nawiązką! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 05.02.2010 Liczba nowych stron internetowych każdego dnia znacznie się powiększa. Rosnąca popularność zakładania stron internetowych dla prowadzonych przez siebie firm, doprowadzi wkrótce do sytuacji, w której nie tak łatwo będzie znaleźć domenę o atrakcyjnej nazwie (a przynajmniej nie będzie to tanie). Przedstawiamy tzw. domeny najwyższego rzędu oraz rozszerzenia, które mogą zyskać w najbliższym czasie dużą popularność. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Warsztaty z marketingu internetowego dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy Ikona 03:40 min 05.04.2022 Na marketing internetowy spójrzmy tym razem od kulis! To obszar, posiadający wiele płaszczyzn, na których można realizować się zawodowo. Tylko jaką z nich wybrać? Skąd wiedzieć, gdzie zacząć? Podpowiedzią bywa często pokazanie z bliska przez osobę z branży, jej kawałka tortu marketingowego od środka. Właśnie tym zajęła się ostatnio Magda – nasza ekspertka PPC – podczas warsztatów dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700