Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 29.08.2011

Silna polska reprezentacja w Google Online Marketing Challenge

Google Online Marketing Challenge to międzynarodowy konkurs dla studentów, którego założeniem jest skonfrontowanie wiedzy teoretycznej z realiami marketingu internetowego. Zespoły rywalizujące w konkursie mają za zadanie przeprowadzić jak najbardziej efektywną trzytygodniową kampanię AdWords dla firmy lub podmiotu z III sektora – budżet w wysokości 200 dolarów funduje Google. Zwycięski team wyjeżdża do Mountain View, by spotkać się z zespołem Google AdWords. W tym roku o miano zwycięzcy walczą 3082 zespoły, w tym 4 z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Dwóch naszych pracowników brało udział w Google Online Marketing Challenge w 2009 roku jako studenci UAM, a w tegorocznej edycji postanowiliśmy wesprzeć zawodników profesjonalną wiedzą– być może przyszłych zawodowych specjalistów w tej dziedzinie.

Zostaliśmy zaproszeni do przeprowadzenia wykładu dla studentów specjalności Informatyka stosowana oraz międzyuczelnianego kierunku Techniczne Zastosowania Internetu, w ramach prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta zajęć monograficznych „Technologie E-Commerce – Marketing Internetowy”.

Wiemy już, że nasze trzy zespoły znalazły się w gronie Top 15 Europy, a wszystkie cztery startujące z poznańskiego Uniwersytetu – w globalnym rankingu TOP 100 jako półfinaliści. Gratulujemy!

Więcej: amu.edu.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:20 min 23.05.2017 Wciąż bezskutecznie próbujesz poprawić ranking Twojej strony internetowej? Wiesz, że spełniasz wytyczne dla webmasterów, jednak uzyskanie pozycji w Top10 na wybrane słowa kluczowe pozostaje poza Twoim zasięgiem i nie możesz znaleźć przyczyny? Koniecznie sprawdź, czy Twoja witryna jest lepsza od serwisów konkurencji! Być może Twój serwis może być jeszcze lepszy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 11.02.2016 „Bądź tam, gdzie są Twoi klienci” - to hasło powinno przyświecać wszystkim firmom stawiającym na promocję w internecie. Sama strona www to nie wszystko, dlatego marki wkraczają również w obszar mediów społecznościowych, gdzie w myśl wskazanej zasady łatwiej jest znaleźć potencjalnego klienta. Od jakiegoś czasu w marketingu internetowym wzrasta zainteresowanie Instagramem. Warto poznać bliżej specyfikę tego serwisu i przekonać się, kiedy oraz w jakiej formie najlepiej wykorzystać go do celów promocyjnych.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Reklama na platformach społecznościowych:  nowe trendy i techniki skutecznego docierania do grupy docelowej Ikona 6:00 min 16.08.2023 Dzięki reklamie w social mediach firmy docierają do nowych odbiorców i zwiększają zainteresowanie swoimi produktami lub usługami. Jak skutecznie trafić do osób, które są zainteresowane właśnie Twoją ofertą? Podpowiadamy! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700