Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google Online Marketing Challenge to międzynarodowy konkurs dla studentów, którego założeniem jest skonfrontowanie wiedzy teoretycznej z realiami marketingu internetowego. Zespoły rywalizujące w konkursie mają za zadanie przeprowadzić jak najbardziej efektywną trzytygodniową kampanię AdWords dla firmy lub podmiotu z III sektora – budżet w wysokości 200 dolarów funduje Google. Zwycięski team wyjeżdża do Mountain View, by spotkać się z zespołem Google AdWords. W tym roku o miano zwycięzcy walczą 3082 zespoły, w tym 4 z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dwóch naszych pracowników brało udział w Google Online Marketing Challenge w 2009 roku jako studenci UAM, a w tegorocznej edycji postanowiliśmy wesprzeć zawodników profesjonalną wiedzą– być może przyszłych zawodowych specjalistów w tej dziedzinie.
Zostaliśmy zaproszeni do przeprowadzenia wykładu dla studentów specjalności Informatyka stosowana oraz międzyuczelnianego kierunku Techniczne Zastosowania Internetu, w ramach prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta zajęć monograficznych „Technologie E-Commerce – Marketing Internetowy”.
Wiemy już, że nasze trzy zespoły znalazły się w gronie Top 15 Europy, a wszystkie cztery startujące z poznańskiego Uniwersytetu – w globalnym rankingu TOP 100 jako półfinaliści. Gratulujemy!
Więcej: amu.edu.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: