Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Klika dni temu Google oznajmił na swoim oficjalnym blogu wprowadzenie, do tej pory testowanej, nowej, ulepszonej i rozszerzonej aż do 12 wyników wersji linków witryny, pokazywanych pod głównym adresem strony.
Linki witryny, które znamy sprzed debiutu tej nowej wersji posiadały 2 kolumny i maksimum 4 linie:
Nowa wersja linków witryny wyświetlana w 2 kolumnach i aż do 12 wyników, znacznie zwiększa widoczność i bezpośredni dostęp do informacji:
Ponadto, ta nowa wersja wyświetlana przy zapytaniach zawierających markę, nazwę firmy lub organizacji, może zawierać różną liczbę i kolejność linków, dostosowanych w dynamiczny sposób do zapytania.
Na tę okoliczność w Google Webmaster Tools pojawiła się również nowa zakładka pozwalająca na zarządzanie linkami. Na chwilę obecną istnieje jedynie możliwość wskazania tych linków, których nie chcemy aby się wyświetlały, poprzez ich przesunięcie w dół. Zdegradowanie adresu URL jest efektywne przez 90 dni, lecz nie daje 100% gwarancji (jak zwykle bywa również w pozycjonowaniu), że nie zostanie on wyświetlony.
Zmiana nie wpływa bezpośrednio na pozycjonowanie, ale pokazuje, że obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania może przynieść jeszcze większy ruch na stronie. W końcu więcej linków = większa widoczność w SERP.
Źródło: Google
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: