Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 03.08.2011

Google Traffic w Polsce!

 

Google Traffic to nowa usługa świadczona za pośrednictwem aplikacji Google Maps, czyniąca ją znacznie bardziej użyteczną niż była do tej pory. Dzięki nowej opcji można nie tylko, tak jak dotychczas zapoznać się ze sposobem dojazdu do danej lokalizacji, ale także poznać aktualne natężenie ruchu na drogach, którymi zamierzamy się przemieszczać. Rozwiązanie to działa od 2008 roku w kilku krajach na świecie. Najwyraźniej dobrze się sprawdza, ponieważ Google postanowiło rozszerzyć jego zasięg o kolejne Państwa, w tym Polskę. Oprócz Polaków, z Google Traffic od teraz korzystać mogą Austriacy, Belgowie, Czesi, Duńczycy, Niemcy, Irlandczycy, Izraelici, Luksemburczycy, Holendrzy, Słowacy, Hiszpanie i Szwajcarzy. Usługa obejmuje wszystkie najważniejsze ulice w centrach dużych miast, a także drogi ekspresowe i autostrady. Informacja dotycząca natężenia ruchu aktualizowana ma być co najmniej raz na każde dziesięć minut. Bardzo interesująca jest także możliwość obliczenia średniego natężenia ruchu, charakterystycznego dla danej drogi w określonych przez użytkownika godzinach. Może to znacząco ułatwić planowanie podróży przez centrum dużego i nieznanego miasta. Użytkownik informowany jest o tym, jaki ruch panuje na danej drodze za pomocą przebiegającej wzdłuż trasy linii w kolorze zielonym (mały ruch), żółtym (ruch wzmożony) lub czerwonym, symbolizującym korki.

Usługa Google Traffic znacząco wpływa na przydatność stosowania aplikacji Google Maps na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony, które w połączeniu z aplikacjami Google coraz skuteczniej wypierają tradycyjną nawigację.

Źródło: webhosting.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Polskie facebookowe fanpage’e, z których warto brać przykład (cz. 1) Ikona 03:45 min 11.04.2016 Firmowego fanpage’a warto prowadzić świadomie i wzorować się przy tym na najlepszych tego typu profilach. Prezentujemy osiem polskich stron facebookowych, których autorzy sztukę komunikacji z odbiorcą i nieustannego przyciągania jego uwagi poprzez wzbudzanie w nim zróżnicowanych stanów emocjonalnych opanowali do perfekcji. A skoro o przyciąganiu uwagi mowa – za jakiś czas pojawi się część druga. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pierwsze wrażenie, czyli jak napisać ciekawy wstęp do swojego tekstu Ikona 05:55 min 26.09.2017 Czy wiesz, jakie metody wykorzystać, aby zainteresować czytelnika i sprawić, aby został z Twoim tekstem na dłużej? Zacznij od ciekawostki, pytania albo uchylenia rąbka tajemnicy. Po więcej wskazówek zapraszamy do lektury artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 05.08.2015 W jednej z ostatnich aktualizacji przeglądarki Mozilla Firefox pojawiła się nowa funkcja o nazwie "popraw czytelność". Rozpoznamy ją po ikonie książki umieszczonej z prawej strony w polu adresu. Ikona pojawia się tylko na stronach rozbudowanych tekstowo, bogatych w treści. Opcja ta usuwa wszelkie grafiki i reklamy prezentując wyłącznie treść. Rozwiązanie wydaje się być doskonałą funkcją dla wszystkich przeciwników przeszkadzających w lekturze okien reklamowych. Mimo to wydawcy internetowi nie wróżą mu dużej popularności. Dlaczego? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700