Ikona 01:50 min Ikona Sunrise System 11.04.2017

Reakcje w Messengerze

Od kilku tygodni w konwersacjach prowadzonych przez aplikację Messenger możemy dodawać reakcje. Emocje można wybierać za pomocą szarego przycisku pod wiadomością, zdjęciem czy gifem, które ktoś przesłał nam przez Facebooka lub w aplikacji Messenger. Po wyborze emocji ikonka pojawia się przez chwilę w oknie Messengera w powiększeniu, a potem widać ją zminimalizowaną pod daną wiadomością. Widać też licznik, który wskazuje, ile osób i w jaki sposób zareagowało na tę wiadomość (oczywiście licznik emocji ma uzasadnienie w przypadku konwersacji z udziałem kilkorga uczestników).

Osoby korzystające z urządzeń mobilnych z systemem Android mogą korzystać z tej funkcji mniej więcej od końca marca. W Androidzie emotki pojawiły się same, nie wymagając aktualizacji aplikacji ani restartu urządzenia. Funkcja wprowadzana jest stopniowo, dlatego nie wszyscy jeszcze mogą mieć do niej dostęp.

 

Jest kciuk w dół!

 

Emotki w Messengerze są takie same, jak na Facebooku, a więc: Lubię to!, Super!, Ha ha, Wow, Przykro Mi i Wrr. Jest jeszcze jedna, o której długo mówiło się w kontekście Facebooka. To kciuk w dół. Można tłumaczyć go po prostu jako: Nie lubię!, ale też jako brak zgody czy potwierdzenia w odpowiedzi na odebraną wiadomość. Najwyraźniej twórcy aktualizacji doszli do wniosku, że w komunikatorze symbol kciuka w dół nie będzie wzbudzał tylu kontrowersji, co wówczas, gdyby był dostępny w reakcjach na Facebooku.

 

Zaproś do rozmowy

 

Dodatkową nowością w Messengerze jest możliwość przywoływania uczestników konwersacji. Wystarczy rozpocząć wiadomość od znaku @ i wpisać imię i nazwisko wywołanej osoby. Otrzyma ona powiadomienie i będzie mogła dołączyć do konwersacji. Jeżeli nadal nie macie u siebie nowych funkcji Messengera, możecie spróbować zaktualizować aplikację lub ponownie uruchomić urządzenie.

 

Podsumowanie

 

Dodawanie emocji w aplikacji Messenger to ciekawostka, która raczej nie zwala z nóg swoją innowacyjnością. Zdążyliśmy przywyknąć do nich na Facebooku, a w Messengerze praktycznie te same uczucia mogliśmy wyrażać za pomocą emoji – tyle, że bez animacji, no i bez tak wyczekiwanego wśród niektórych kciuka w dół. Z całą pewnością nowe funkcje Messengera są bardziej praktyczne z punktu widzenia czatów grupowych niż w konwersacjach dwuosobowych. Jeśli więc Wasi znajomi tworzą zgraną paczkę również na Facebooku, to właśnie zyskaliście ciekawą opcję do odpowiadania na swoje wpisy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Facebook Stories w marketingu – jak stworzyć ciekawą historię firmy Ikona 04:15 min 21.04.2017 W dzisiejszych czasach, aby zachęcić potencjalnych Klientów do zainteresowania się polecanym produktem lub świadczonymi usługami, trzeba postarać się nieco bardziej i stworzyć coś więcej niż stronę internetową i profil na Facebooku. Bardzo ważny jest stały kontakt z odbiorcą. Facebook Stories w marketingu to doskonała opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Telewizor daj mi, luby! Czyli o najnowszych trendach w korzystaniu z YouTube Ikona 02:40 min 10.05.2017 Ci, którzy wieszczyli śmierć telewizji kosztem bujnego rozkwitu Internetu, mogą się srogo rozczarować. Statystyki dotyczące użytkowników YouTube’a (wykonane przez witrynę Brandcast) wskazują na nowe tendencje dotyczące oglądania filmów z pomocą tego popularnego portalu. Zamiast przesiadywać przed komputerem, wolimy wykorzystać inne, niemal spisane na straty medium. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo? Ikona 03:00 min 07.04.2017 Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700