Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Czy można skutecznie wypozycjonować stronę internetową i utrzymać bardzo dobre wyniki przez ponad 5 lat? Współpraca z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka dowodzi, że TAK! Optymalizacja witryny przyniosła także inne rewelacyjne wyniki:
![]() |
![]() |
Stałe monitorowanie sytuacji, szybkie reagowanie na zmiany algorytmów wyszukiwarki Google oraz regularnie prowadzone optymalizacje sprawiają, że od początku współpracy witryna dla zdecydowanej większości promowanych wyrażeń kluczowych wyświetla się niezmiennie w top 10.
Jednocześnie przez cały okres kooperacji pracujemy intensywnie nad osiągnięciem wysokich pozycji także dla szczególnie trudnego w promocji wyrażenia kluczowego o charakterze ogólnym i wysokiej konkurencyjności. Dzięki umiejętnie dobranej strategii w ostatnim miesiącu współpracy odnotowaliśmy wzrost pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania dla tego wyrażenia.
Efekt II
Zwiększona rozpoznawalność i wzrost ruchu na stronie
Wysokie – od lat – pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności Instytutu w sieci. Świadczy o tym łączna liczba prawie 4 mln wyświetleń (!) oraz ponad 250 tys. kliknięć (!), czyli odwiedzin strony przez użytkowników. Nie są to też przypadkowe wizyty, ponieważ obecność użytkownika na stronie, czyli średni czas trwania sesji wyniósł w ostatnim miesiącu ponad 2 minuty. Oznacza to, że stronę odwiedzają osoby, które faktycznie poszukują informacji związanych z główną działalnością Instytutu i nie opuszczają jej natychmiast po wejściu.
Wykres przedstawia wzrost liczby wyrażeń, na które witryna Klienta wyświetlała się w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, między styczniem 2017 roku a grudniem 2018 roku. Źródło: Google Search Console
Więcej niż pozycjonowanie!
Wysokie pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przekładają się na większą rozpoznawalność domeny w Internecie. Ponadto działania SEO sprawiają, że na stronę firmową Klienta trafiają także osoby wpisujące w wyszukiwarkę Google hasła odmienne od promowanych fraz, ale powiązane z głównym kierunkiem działalności Klienta. O efektach pozycjonowania witryny dr Aneta Czerska, założycielka Instytutu Rozwoju Małego Dziecka, opowiada słowami:
„Jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo ważne były dla mnie wyniki. Chciałam, żeby moja domena wyświetlała się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwarki Google – i dla zdecydowanej większości wyrażeń kluczowych firma Sunrise System mi to zapewniła. Współpraca z nią okazała się również czymś więcej niż tylko pozycjonowaniem. Indywidualne podejście do Klienta nie było tylko czczą obietnicą, a faktem – poczynając od przygotowania indywidualnie dopasowanej umowy po szereg porad w kwestiach technicznych i SEO. Właśnie dlatego mogę z czystym sumieniem polecić Sunrise System do współpracy w reklamie własnej witryny w Internecie”.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: