Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:15 min Ikona

86% więcej wyświetleń strony SeeNERGY – zyskaj nowych klientów dzięki SEO Cloud!

Duże firmy nie potrzebują pozycjonowania? MIT! Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, konieczne jest podjęcie działań mających na celu zwiększenie widoczności w sieci. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę SeeNERGY – producent ekskluzywnego sprzętu AGD, którego asortyment można kupić nie tylko bezpośrednio na stronie internetowej, ale też w wielu studiach mebli kuchennych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Dzięki zleconemu pozycjonowaniu w ramach usługi SEO Cloud wypracowaliśmy dla Klienta zdumiewające efekty!

 

Kilka słów o firmie

 

SeeNERGY – lider w dziedzinie ekskluzywnego sprzętu AGD

 

SeeNERGY to wyjątkowe połączenie niebywałego designu, innowacyjności i niezawodności. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą produktów, które ułatwiają codzienne czynności. Marka oferuje bogaty asortyment włoskich okapów, płyt indukcyjnych oraz innowacyjną i opatentowaną suszarkę do ubrań. To lider w dziedzinie sprzętu AGD dla najbardziej wymagających klientów.
Firma stawia na nowoczesny wygląd, zaawansowane technologie i materiały wytrzymałe zarówno na wpływ wysokich temperatur, jak i uszkodzenia mechaniczne – to produkty z wyższej półki, które spełnią nawet najbardziej wygórowane oczekiwania.

 

 

Filary współpracy
 

Jakie były oczekiwania?

 

Celem podjęcia współpracy było trafienie z ofertą (przede wszystkim okapów) do odbiorców marki premium poprzez stronę internetową. Klientowi zależało na zwiększeniu zainteresowania asortymentem, a tym samym zwiększeniu sprzedaży produktów w sklepie online.  Założenie było „proste” – dotrzeć z ofertą do konkretnej, dość specyficznej grupy osób korzystających z dóbr luksusowych. Marka rozpoczęła współpracę z Sunrise System, by podjąć trudną, aczkolwiek wyjątkowo opłacalną walkę o klientów premium – wymagających, ale też gotowych wydać na zakupy znacznie większe kwoty niż przeciętny konsument.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Sprzedaż produktów klasy premium to nie lada wyzwanie. W pozyskaniu klientów raczej nie pomogą promocje i konkurencyjne ceny. Konsumenci dóbr ekskluzywnych nie przywiązują aż takiej uwagi do kwestii finansowych. Dlatego należy skupić się na innych działaniach promocyjnych, które pomogą zbudować wizerunek eksperta i lidera w branży.

Współpracę z SeeNERGY rozpoczęliśmy już w 2015 roku, kiedy to sprawdzał się model pozycjonowania tradycyjnego, tj. na konkretną liczbę fraz. W 2018 roku zaproponowaliśmy pozycjonowanie strony oparte o formułę SEO Cloud, która stanowi doskonałą odpowiedź zarówno na oczekiwania Klienta, jak i zmienność środowiska Google.

Opracowaliśmy indywidualną strategię pozycjonowania sklepu internetowego mającą na celu promowanie całego serwisu na praktycznie nieograniczony zakres wyrażeń. Od razu przystąpiliśmy do działań, dzięki którym witryna stała się przyjazna, przydatna i wartościowa zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Zajęliśmy się m.in. zmianami w menu strony, sekcji head, a także zadbaliśmy o regularne rozbudowywanie contentu w serwisie. Przygotowaliśmy unikalne teksty do zamieszczenia w najważniejszych miejscach na stronie (opisy kategorii, strona główna, produkty). Przeredagowaliśmy również już istniejące treści – tak, by były przyjazne nie tylko dla użytkownika, ale i robotów Google.

 

Efekt I

 

Wzrost wyświetleń strony o 86%!
 

Więcej wyświetleń strony to większa widoczność firmy w sieci oraz szansa na zwiększenie sprzedaży. Tak jest w przypadku naszego Klienta. Dzięki podjętym działaniom optymalizacyjnym wypracowaliśmy naprawdę satysfakcjonujący wzrost wyświetleń witryny – aż o 86%! Co więcej, są to przede wszystkim frazy związane bezpośrednio z ofertą Klienta. Oznacza to, że strona SeeNERGY pojawia się coraz częściej w naturalnych wynikach wyszukiwania Google na zapytania związane z okapami, suszarkami do prania czy też płytami indukcyjnymi. To z kolei zwiększa szansę na dotarcie z ofertą do szerokiego grona osób zainteresowanych tym konkretnym asortymentem.

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń strony od pierwszego miesiąca współpracy w ramach usługi SEO Cloud. Źródło: Google Search Console

 

Efekt II

 

Coraz więcej kliknięć

 

Wzrost wyświetleń strony w organicznych wynikach wyszukiwania to nie wszystko. Niesamowicie imponujący jest fakt, że wypracowaliśmy dla Klienta wzrost liczby kliknięć strony aż o 57%. Oznacza to znaczny wzrost liczby wizyt na stronie internetowej. Strona nie tylko pojawia się częściej w organicznych wynikach wyszukiwania, ale też częściej jest odwiedzana przez potencjalnych klientów. Serwis odwiedza coraz więcej nowych użytkowników, a każda wizyta to szansa na nową sprzedaż. Każde dodatkowe odwiedziny to realna szansa na pozyskanie nowego klienta i wzrost dochodów firmy!

 

Wykres pokazuje wzrost liczby kliknięć od pierwszego miesiąca współpracy w ramach usługi SEO Cloud. Źródło: Google Search Console.

 

Sukces wielowymiarowego pozycjonowania!
Współpraca z SeeNERGY pokazała, że SEO Cloud sprawdza się w każdym przypadku. Tym razem, dzięki wielowymiarowej promocji całego serwisu, dotarliśmy do szerokiego grona potencjalnych klientów z ofertą produktów klasy premium. Jak widać, dzięki odpowiednio dobranej strategii można w stosunkowo krótkim czasie znacznie zwiększyć widoczność w sieci! Efekty pozycjonowania zauważyła również Urszula Bogucka, Marketing Manager firmy SeeNERGY:
„Jestem miło zaskoczona efektami współpracy z Sunrise System. Już w pierwszych miesiącach od momentu wprowadzenia formuły SEO Cloud zauważyliśmy większe zainteresowanie asortymentem w naszym sklepie internetowym – a o to przede wszystkim nam chodziło. Cały czas możemy także liczyć na wsparcie ze strony indywidualnego opiekuna, który zawsze służy pomocą i z którym jesteśmy w stałym kontakcie. Dla nas liczą się nie tylko efekty, ale też atmosfera, w jakiej przebiega współpraca z agencją pozycjonerską. Imponujące rezultaty działań, elastyczne podejście do pozycjonowania, dbanie o dobre, partnerskie relacje z klientem – tak trzymać!”.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kupowanie linków – czy obecnie ma jakikolwiek sens? Ikona 04:00 min 10.10.2013 Co jakiś czas Google obdarowuje pozycjonerów „prezentami” w postaci zmiany w swoim algorytmie. Takie tąpnięcia w branży SEO obecnie zdarzają się na tyle często, że nawet jeśli dla pozycjonerów są one zaskoczeniem, już raczej nikogo nie dziwią. Prócz wartościowego contentu na stronie internetowej, należy szczególnie mocno dbać o jej reputację oraz sposób linkowania. To ostatnie coraz częściej zostaje poddane próbom poprzez kolejne aktualizacje algorytmu nazwane Pingwinem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 01.10.2009 Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki, przynosi liczne (i coraz liczniejsze) korzyści. Efekty pracy specjalistów SEO liczone są więc nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie, czy też większej sprzedaży w sklepie internetowym. Jakich jeszcze pozytywnych rezultatów można się spodziewać, po kampanii prowadzonej w organicznych wynikach wyszukiwania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:00 min 30.09.2010 Do pozycjonowania stron www teoretycznie wystarczy komputer i informatyk orientujący się w sprytnych "sposobach na Google". Sztuczne zwiększanie parametru PageRank, systemy wymiany linków, agresywne i nieprzemyślane linkowanie, ukrywanie słów kluczowych w kolorze tła, niezgodne z wytycznymi optymalizowanie kodów strony - te i inne metody, mimo konsekwencji w postaci filtrów i banów, wciąż znajdują zwolenników. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700