Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 17.07.2008

Podpis bez długopisu

E-podpis Podpis wart 400 zł…. To nie cena za zdobycie autografu ani łapówka za podpisanie jakiegoś dokumentu 😉 Mniej więcej taki jest natomiast koszt wdrożenia jednego kwalifikowanego (wymagającego certyfikatu) podpisu elektronicznego. Jeżeli firmy preferują elektroniczny obieg urzędowych dokumentów, od 21 lipca muszą w ten sposób parafować dokumenty przesyłane do ZUS-u. Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym umożliwiła ograniczenie dosłownie papierkowej roboty i ekologiczne wykorzystanie Sieci do załatwiania wielu uciążliwych formalności. Polskie firmy wykorzystują to w różnym stopniu. Wśród przedsiębiorców z Business Centre Club 31% już używa e-podpisu, a 93% nosi się z takim zamiarem.

W skali całego kraju aż 89% przedsiębiorców uważa to rozwiązanie za potrzebne, a 80% prognozuje, że wkrótce zacznie przez Internet przesyłać faktury.

Na pytanie, czy e-podpis ograniczy wydatki biurowe, właściciele firm odpowiedzieli:

Przedsiębiorcy o e-podpisie
Ustawodawstwo powoli idzie w kierunku ułatwienia procedur. W odpowiedzi na obiekcje odnośnie kosztów dla firmy (na przykład certyfikowania podpisu dla 10 pracowników) w Ministerstwie Gospodarki pracuje się nad wprowadzeniem tańszego podpisu. Zdaje się, że piękne wieczne pióro już niedługo przestanie być niezbędne do podpisywania stert dokumentów. A i rosnąca góra papieru może zamienić się w elegancką bazę danych. Aby wysyłać faktury z podpisem elektronicznym, wystarczy mieć dobrą skrzynkę e-mailową, certyfikowany podpis i klientów świadomych trendów w prowadzeniu biznesu. I e-biznesu: teraz klient przychodzi przez Internet, negocjuje przez Internet i płaci przez Internet.

Źródła: lex.pl wirtualnemedia.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55