Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 17.07.2008

Podpis bez długopisu

E-podpis Podpis wart 400 zł…. To nie cena za zdobycie autografu ani łapówka za podpisanie jakiegoś dokumentu 😉 Mniej więcej taki jest natomiast koszt wdrożenia jednego kwalifikowanego (wymagającego certyfikatu) podpisu elektronicznego. Jeżeli firmy preferują elektroniczny obieg urzędowych dokumentów, od 21 lipca muszą w ten sposób parafować dokumenty przesyłane do ZUS-u. Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym umożliwiła ograniczenie dosłownie papierkowej roboty i ekologiczne wykorzystanie Sieci do załatwiania wielu uciążliwych formalności. Polskie firmy wykorzystują to w różnym stopniu. Wśród przedsiębiorców z Business Centre Club 31% już używa e-podpisu, a 93% nosi się z takim zamiarem.

W skali całego kraju aż 89% przedsiębiorców uważa to rozwiązanie za potrzebne, a 80% prognozuje, że wkrótce zacznie przez Internet przesyłać faktury.

Na pytanie, czy e-podpis ograniczy wydatki biurowe, właściciele firm odpowiedzieli:

Przedsiębiorcy o e-podpisie Ustawodawstwo powoli idzie w kierunku ułatwienia procedur. W odpowiedzi na obiekcje odnośnie kosztów dla firmy (na przykład certyfikowania podpisu dla 10 pracowników) w Ministerstwie Gospodarki pracuje się nad wprowadzeniem tańszego podpisu. Zdaje się, że piękne wieczne pióro już niedługo przestanie być niezbędne do podpisywania stert dokumentów. A i rosnąca góra papieru może zamienić się w elegancką bazę danych. Aby wysyłać faktury z podpisem elektronicznym, wystarczy mieć dobrą skrzynkę e-mailową, certyfikowany podpis i klientów świadomych trendów w prowadzeniu biznesu. I e-biznesu: teraz klient przychodzi przez Internet, negocjuje przez Internet i płaci przez Internet.

Źródła: lex.pl wirtualnemedia.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Retargeting w Yandex.ru Ikona 01:55 min 18.07.2012 Największa rosyjska wyszukiwarka internetowa Yandex.ru uruchomiła nową usługę - retargeting. Dołącza ona w ten sposób do grona wyszukiwarek (m.in. Google), które oferują tę usługę reklamodawcom.  Czym jest retargeting i jakie daje możliwości? Najprościej rzecz ujmując są to reklamy, które są zawsze na temat. Zasada działania jest prosta – na podstawie historii wyszukiwań i akcji wykonanych przez użytkownika system dobiera najbardziej pasującą reklamę. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Anchor tekst – o roli linków i fraz kluczowych Ikona 3:00 min 21.04.2023 Możemy podjąć wiele działań, dzięki którym korzystnie wpłyniemy na pozycjonowanie strony internetowej. Warto dobrać frazy kluczowe, prawidłowo nasycić nimi treść oraz ją odpowiednio sformatować. Ale to nie wszystko! Nie zapominajmy o anchorach. Czym dokładnie są i dlaczego ich użycie jest tak ważne? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 15.06.2009 Wyobraź sobie, że wygodnie rozsiadasz się przed ekranem komputera, sięgasz po pilota i... włączasz swój ulubiony program telewizyjny. Prawda, że brzmi kusząco? Enterteinment Media Research i Wiggin przeprowadził badania, z których wynika, że spora część z nas chętnie skorzystałaby z takiego rozwiązania. To również gratka dla reklamodawców, którzy i tu widzą dla siebie szansę. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700