Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 05.08.2008

Kobiety vs mężczyźni

Firma Rapleaf przeprowadziła badanie podsumowujące strukturę grupy użytkowników najpopularniejszych serwisów społecznościowych pod kątem płci i wieku oraz liczby internetowych znajomych. W badaniu uwzględniono ok. 49,3 mln internautów należących m.in. do Myspace, Facebook, Bebo, Hi5, Flixter.

We wspomnianym zestawieniu „wydało się”, że to kobiety znacznie liczniej uczestniczą w serwisach społecznościowych. Podsumowując wszystkie wyniki w przeprowadzonym badaniu, można wywnioskować, że kobiet powyżej 14. roku życia uczestniczących w serwisach społecznościowych jest 24 821 901. Przy tym mężczyzn jest o 4 262 375 mniej – ok. 20 559 526.

Dla przykładu jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych Facebook.com w swojej bazie zawiera w grupie wiekowej 18-24 aż 1 685 029 kobiet oraz 977 753 mężczyzn.

Ponadto kobiety 18-24 lat są bardziej aktywne niż mężczyźni w tej samej grupie wiekowej. Dopiero w starszych grupach wiekowych zaczynają dominować mężczyźni:

kobiety i mężczyźni w internecie Badania wskazują również, że największy odsetek obydwu płci posiada od 1-25 znajomych. Traktując wyniki troszkę z przymrużeniem oka, możemy powiedzieć, że kobiety zdeklasowały mężczyzn właśnie w tej dziedzinie aktywności 🙂

Źródło: readwriteweb.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 06:45 min 16.03.2018 Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:55 min 24.04.2008 Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu! Czytaj więcej
Szybko na sam szczyt – Case study ze współpracy z Biurem Rachunkowym NOTIW Ikona 00:30 min Pozycjonowanie to proces, którego pierwsze efekty są widoczne zazwyczaj po pierwszych 3 miesiącach współpracy. Nie jest to jednak uniwersalna reguła - wszystko zależy od Twojej strony (jej warunków technicznych) i jej środowiska (Twojej konkurencji). Niejednokrotnie zdarza się, że efekty widać już po pierwszym miesiącu współpracy. Sprawdź sam w jakim czasie strona notiw.pl osiągnęła wysokie pozycje! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700