Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 29.10.2009

Podglądaj znajomych z Google

Ostatnie lata rzeczywistości internetowej zdominowały portale społecznościowe wszelkiej prowinencji i przeznaczenia. Dziś właściwie każdy z nas może się gdzieś zapisać, przez coś opisać, ukazać na jakimś tle. Rówieśnicy w szkole mogą porozumieć się przez Naszą klasę. Osoby zainteresowane krzepieniem kultury fizycznej znajdą swoje bratnie dusze na portalach specjalistycznych, forach o bicepsie, silnych udach i modzie na fit. Właściwie każdy może znaleźć w sieci właściwą dla siebie grupę czy kółko zainteresowań. Słowem – użytkownicy sieci wzięli Internet w swoje ręce, pokolenie Web 2.0 rządzi.

Pojawienie się prosumentów – osób opiniujących produkty, usługi czy całe sklepy – wpisuje się w ten krajobraz dominacji realnych dusz w sieci.

Google nie pozostaje w tyle za modą tworzenia silnych więzi między użytkownikami. Google Social Search – nowe narzędzie wyszukiwarki – pozwala odnaleźć w sieci wpisy i komentarze znajomych. Pozwala również ustalić, co w tej chwili mogą robić nasi bliscy ( narzędzie „śledzi” również mikroblogi). Google Social Search wyświetla linki do wpisów znajomych w dole strony, słowem – nic nie umknie naszej uwadze. Trzeba jedynie wcześniej założyć konto w Google i dodać w nim swoje kontakty z serwisów społecznościowych, blogów i innych stron internetowych.

Usługa została udostępniona w angielskiej wersji językowej pod adresem www.google.com/labs .

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Like na TAK, Wrr na NIE Ikona 01:35 min 06.12.2016 Spotkaliście się już z postami na Facebooku zachęcającymi do głosowania za pomocą reakcji? Wzięliście w tym udział? Wielu użytkowników, nawet tych słabo aktywnych w Social Mediach chętnie włącza się w tę formę. Jeden klik to sposób na pobudzenie aktywności użytkownika, niewymagający dużego zaangażowania. Możemy więc przypuszczać, że popularność tego trendu szybko wzrośnie. Kto i jak może skorzystać na głosowaniu za pomocą reakcji? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:55 min 24.04.2008 Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sekcji FAQ w SEO Ikona 5:10 min 05.01.2023 Podstrona z pytaniami i odpowiedziami, inaczej mówiąc popularny FAQ, to jedno z najchętniej odwiedzanych przez nowych klientów miejsc na stronie. W FAQ szukają podstawowych informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach, cenach oraz realizacji zamówienia. Jak zatem stworzyć użyteczną dla klienta sekcję FAQ, która jedocześnie wzmocni pozycjonowanie Twojej strony? Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700