Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Ranking portalu Money.pl oraz tygodnika Wprost wyłonił najlepsze e-sklepy 2009 roku. Przy ocenie jury brało pod uwagę najważniejsze – z punktu widzenia klientów – cechy sklepów. Wprost i Money oceniały asortyment (liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty), funkcjonalność informacji o produkcie (a więc opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie), procedurę zamawiania i dostawę zakupów (w tym między innymi funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki) czy też poziom interakcji z klientem (dostępne kanały kontaktu, możliwość subskrypcji informacji). Ranking wziął pod uwagę najistotniejsze cechy e-sklepów z punktu widzenia klienta – w e-sklepie ma być bezpiecznie, szybko, wygodnie, a do tego najlepiej, aby zakupy nosiły jednak znamiona interakcji z człowiekiem. Przyjęte przez Wprost i Money.pl kryteria zgadzają się z publikowanymi przez nas jakiś czas temu badaniami o tym, jak e-sklepy powinny zapobiegać zjawisku „porzuconych koszyków”: „E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego”. Zwycięzcom gratulujemy!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: