Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona 03.09.2008

O wyższości informacji nad gadżetami

Gadżety Czekoladowy telegram i puzzle niczym z dzieciństwa, ale z ukrytym przekazem reklamowym – tegoroczne targi GIFT EXPO obrazują innowacyjność branży reklamowej. Dzieje się coraz więcej, więc i przedsiębiorcy głowią się nad wyborem coraz to ciekawszych gadżetów i nośników reklamowych.

W kontekście interesujących, robiących wrażenie wymyślnych gadżetów, których nadrzędnym celem jest komunikowanie logo firmy, powstaje pytanie: który z nich trafi do odbiorcy? Który gadżet – ręcznik czy smycz, kubek czy pendrive – przekona konsumenta do zakupu, wzbudzi zaufanie do marki, zbuduje jego lojalność?

Tak naprawdę wszystko jest zależne od wrażliwości estetycznej odbiorcy. Jesteśmy wszyscy tak naprawdę wzrokowcami i w dużym stopniu utrwalamy w podświadomości widziane obrazy, nawet jeśli świadomie nie chcemy ich zapamiętać. Inną sprawą jest jednak to, czy przelotne komunikaty reklamowe skłonia nas do konkretnych zakupów, gdy odczujemy taką potrzebę. Konsumenci cenią w coraz większym stopniu reklamę, która nie wygląda jak reklama.

Mimo atrakcyjności gadżetów, często pozostają one TYLKO gadżetami. Liczy się natomiast porcja wiedzy o produkcie podana wówczas, gdy klient tego potrzebuje, gdy pyta: kto mi da to, czego potrzebuję? Kiedy? Za ile? Najłatwiej zapytać o to wyszukiwarkę. Kilka chwil, kilka słów i niezależnie od zebranej kolekcji kubków, koszulek i smyczy intuicja powiedzie nas do tego sklepu, który w naturalnych wynikach odpowiada na wszystkie pytania konsumenta.

Naturalnie, warto cenić także tradycyjne nośniki reklamowe. Sprawdzają się one w szczególności jako narzędzie PR-u wewnątrzfirmowego: kubeczek z logo podczas porannej kawy, długopis w firmowej kolorystyce czy kalendarz z odpowiednią grafiką – te drobne elementy, w połczeniu z formami integracji, budują przywiązanie pracowników do firmy, co przekąłda się przecież na ich zaangażowanie.

Ale dla klienta gadżety są tylko elementem układanki. Bez spójnej kampanii – co dzisiaj oznacza akcentowanie swojej obecności w wyszukiwarkach – trudno dotrzeć do zainteresowanych. Czy wręcz – z uwagi na konkurencyjność wszystkich branż – przedrzeć się do nich. W przypadku Internetu – to klient będzie się przedzierał do Ciebie, przedsiębiorco. Ale niezbyt wytrwale. Przejrzy pierwszą stronę. I tam zostawi pieniądze.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55