Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:15 min Ikona

Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars

Wystarczyły 3 miesiące współpracy ze specjalistami Sunrise System, aby z nowo założonego serwisu stać się działalnością w pełni widoczną, chętnie odwiedzaną i co ważne, rozpoznawalną na poziomie lokalnym. Oto, jak prezentują się osiągnięte wartości:

Kilka słów o firmie

Polocars – poznańska wypożyczalnia samochodów

Polocars to wypożyczalnia samochodów mieszcząca się przy lotnisku Ławica w Poznaniu. Głównym celem działalności jest zapewnienie klientom komfortowego środka lokomocji przy maksymalnym uproszczeniu kwestii formalnych związanych z wynajęciem auta. Na terenie miasta rozmieszczono kilka punktów najmu. Główny z nich zlokalizowany jest tuż przy drodze dojazdowej do węzłów komunikacyjnych w Poznaniu, w tym dworca PKP oraz PKS, co umożliwia podróżującym łatwe i szybkie poruszanie się po mieście.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania

Już w czerwcu 2017 roku ruszyła kampania AdWords, która miała wspomóc domenę w dążeniu do większej widoczności w sieci. Ścisłą współpracę z firmą Polocars rozpoczęliśmy jednak w październiku 2017 roku. Przed podjęciem starań o lepszą widoczność witryny www.polocars.pl, serwis funkcjonował od 3 miesięcy, nie zdobywając jednak takiego zainteresowania odbiorców, na jakie liczył Klient.

Naszym celem stał się szybki wzrost rozpoznawalności na poziomie lokalnym, co wiązało się ze zwiększeniem widoczności i klikalności domeny, a także rozpoznawalnością wśród klientów indywidualnych zainteresowanych wynajmem okazjonalnym. Tym samym ważne stało się również zwiększenie liczby wypożyczanych samochodów. To wszystko wymagało od nas sięgnięcia po różne rodzaje strategii, które przyniosły zadowalające rezultaty.

Jakie kroki podjęliśmy

Mając świadomość tego, że Klientowi zależy na błyskawicznym wzroście rozpoznawalności marki i widoczności w sieci, skupiliśmy się na osiągnięciu szybkiego, ale zarazem długofalowego efektu. Początkowo skupiliśmy się zatem na kampanii AdWords, aby zwiększyć sprzedaż konkretnych usług, polepszyć ruch na stronie oraz wypromować markę na rynku lokalnym. Usługę tę realizowaliśmy sukcesywnie przez cały czas trwania umowy.

Następnie skupiliśmy się na pozycjonowaniu domeny www.polocars.pl, proponując Klientowi usługę SEO Smart. Zaproponowaliśmy 12 wyrażeń kluczowych o największym potencjale konwertowania, dbając o to, aby były to również frazy lokalne. Wspólne działania Specjalistów z działu Pozycjonowania oraz Copywritingu zaowocowały usprawnieniem działania witryny, a także dostosowaniem jej do wymogów wyszukiwarki.

W trakcie całego okresu współpracy służyliśmy Klientowi poradą, regularnie raportując przebieg prac oraz pozostając w ciągłym kontakcie, aby efekty doraźnych działań były jak najlepiej widoczne.

Efekt I

Szybki wzrost zainteresowania

Cel, na którym najbardziej zależało Klientowi, został osiągnięty. Kampania AdWords przyniosła bardzo dobre wyniki – kliknięcia zarejestrowaliśmy jeszcze tego samego dnia, w którym wystartowała kampania, natomiast pierwsze oferty zaczęły regularnie spływać do Klienta w kolejnych dniach. Działania Certyfikowanego Specjalisty AdWords prowadzone były sukcesywnie, skutkując znacznym wzrostem liczby wypożyczanych samochodów, a także większym ruchem na podstronach ofertowych.

Liczba sesji w ciągu całego trwania kampanii linków sponsorowanych wyniosła 2 918 wejść, przy czym znaczną część stanowiły wejścia z linków płatnych. Co ciekawe, z reguły byli to zupełnie nowi użytkownicy – co świadczy o tym, że wypromowanie marki na rynku lokalnym okazało się skuteczne i przyniosło świetne rezultaty.
 Sumaryczna liczba kliknięć w reklamy AdWords. Źródło: raport z kampanii linków sponsorowanych Google AdWords.

Efekt II

Lepsza widoczność

Kampania AdWords przygotowała nam grunt do kolejnych działań mających istotny wpływ na osiąganie przez domenę jeszcze lepszych wyników, tym razem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Wybór 12 kluczowych wyrażeń, optymalizacja domeny pod kątem pozycjonowania, a także prace związane z przygotowaniem nowych treści na stronę www.polocars.pl przyczyniły się do osiągnięcia widocznych rezultatów.

Domena zaczęła wyświetlać się na ponad 180 dodatkowych fraz, co wiązało się ze znacznym zwiększeniem widoczności w sieci. W ciągu trzech miesięcy od rozpoczęcia działań z zakresu pozycjonowania zauważaliśmy również aż 180% wzrost liczby wyświetleń – z 1 976 w październiku 2017 roku do aż 5 550 w styczniu 2018 roku. To znakomity wynik, biorąc pod uwagę fakt, że witryna funkcjonowała w sieci dopiero od 3 miesięcy! Zanotowaliśmy także większą liczbę kliknięć, rejestrując 200% wzrost od początku współpracy. Wszystko to świadczy nie tylko o znacznie lepszej rozpoznawalności marki, ale co za tym idzie, stale rosnącym zainteresowaniu użytkowników działalnością Klienta na poziomie lokalnym.
 Liczba wyświetleń. Porównanie początku współpracy (linia zielona) ze styczniem 2018 (linia pomarańczowa). Źrodło: GSC.

Widoczność na poziomie!

Działania podjęte przez specjalistów AdWords, a także 3-miesięczna współpraca w obrębie pozycjonowania domeny www.polocars.pl sprawiły, że marka w krótkim czasie stała się zdecydowanie bardziej rozpoznawalna. Większy ruch na stronie i lepsze wyniki w obrębie wyświetleń oraz klikalności przyczyniły się do większego zainteresowania ofertą firmy, szczególnie w ujęciu lokalnym, co zauważa również właścicielka, Kamila Dziadek:

„Z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Sunrise System wszystkim tym, którzy chcą wypromować się w sieci i jednocześnie dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania. Mogliśmy liczyć na świetny kontakt, rzetelne doradztwo i rozbudowaną ofertę. W rezultacie tych wspólnych działań zanotowaliśmy większe zainteresowanie naszą ofertą, staliśmy się również rozpoznawalni w okolicy, a o to przecież nam chodziło.”
Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55