Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 17.01.2017

Nowy rok – nowy ja, czyli o tym jak Kalendarz Google pomaga spełniać noworoczne postanowienia

Połowa stycznia już za nami… Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Ćwiczycie regularnie? Czytacie więcej książek? Przestaliście się spóźniać? Czy może kartka z planami leży już gdzieś zapomniana pod stertą innych papierów? A przecież na biurku miał być w tym roku porządek…

 

 

Nie sztuką jest stworzyć listę, na której wypiszemy wszystko to, co pragniemy zrealizować. Prawdziwe schody zaczynają się, gdy trzeba dotrzymać tych postanowień. Na szczęście Google wyciąga do nas pomocną dłoń i podaje nam na tacy rozwiązanie problemu „odjutronizmu”, „niechcemisizmu” oraz „niemamczasuizmu”.

 

Kalendarz Google pomoże Wam zaplanować ważne spotkania, wizyty u lekarzy i sprawy, które musicie załatwić, dzięki czemu w końcu dotrzecie wszędzie na czas i nie będziecie zapominać co mieliście zrobić. Jednak to nie wszystko – nowe funkcje mają sprawić, że dotrzymanie postanowień na 2017 rok będzie o wiele łatwiejsze.

 

Aplikacja Kalendarz Google w wersji na androida oraz iOS’a pozwala na dodawanie celów, a później przypomina o ich realizacji. Jeśli na przykład na Waszej liście postanowień znalazł się podpunkt „ćwiczyć z Chodakowską” możecie go wprowadzić do swojego Kalendarza.

 

Kalendarz zapyta Was o to ile czasu tygodniowo zamierzacie poświęcić na treningi i jakie pory dnia odpowiadają Wam najbardziej. Następnie na podstawie tych danych ustali najlepsze terminy ćwiczeń i wpisze je w Wasz harmonogram. Jeśli będzie istniała taka potrzeba możecie przekładać cele, a system automatycznie znajdzie inny moment na ich realizację. Po pewnym czasie Kalendarz Google zacznie zauważać jakie są Wasze preferencje i będzie w stanie trafniej układać plan dnia.

 

Dodatkowo dzisiejsza technologia umożliwia śledzenie postępów. Jeśli połączycie Kalendarz Google z aplikacją Google Fit lub Zdrowie (Apple), Wasze treningi będą automatycznie odhaczane w harmonogramie. A podobno przez te wszystkie urządzenia to tylko siedzimy z nosami w komputerach i telefonach i wcale się nie ruszamy…

 

 

 

 

Czy jednak rzeczywiście proponowana przez Google aplikacja jest skutecznym sposobem na dotrzymanie noworocznych postanowień? Dla niektórych na pewno – zapisane cele i pikający telefon w końcu do czegoś zobowiązują. Jednak najważniejsze są chęci i determinacja. Bo nawet jeśli stworzycie idealny plan działania, to wciąż może się okazać, że za każdym razem, gdy Kalendarz przypomni o treningu, to chipsy i sitcomy wygrają z Chodakowską… próbować jednak warto!

 

 

 

 

Źródła: Blog Google

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jesteś ekspertem w swojej branży? Pokaż się na LinkedIn! Ikona 03:50 min 23.03.2022 Budowanie marki osobistej przez ekspertów w firmie pozytywnie wpływa na budowanie świadomości całego brandu w biznesie, ale nie tylko. Personal branding działa z korzyścią również dla samych ekspertów, otwierając przed nimi możliwości rozwoju. LinkedIn jest jednym z powszechnie wykorzystywanych przez specjalistów narzędzi do kreowania marki osobistej. Po lekturze artykuł będziesz wiedzieć dlaczego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:35 min 20.12.2011 Koniec roku to tradycyjny czas podsumowań, lecz również snucia prognoz na przyszłość. Jakie będą media cyfrowe w 2012 roku? O odpowiedź na to pytanie pokusiła się prestiżowa grupa Millward Brown. Specjaliści tej ogólnoświatowej agencji, istniejącej na rynku już od 35 lat, przedstawili swoje typy. Powstała dzięki temu zwięzła lista dwunastu przepowiedni dla branży cyfrowej na nadchodzący rok. Czy rzeczywiscie się one spełnią? Tego oczywiscie nie wiemy, ale na pewno warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby móc niektóre pomysły wykorzystać do własnych celów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:35 min 15.04.2020 Long Tail SEO jest w Polsce wciąż nie dość rozpowszechnioną metodą na promowanie strony w wyszukiwarkach. Patrząc jednak na obecny, szybki wzrost konkurencyjności głównych wyrażeń kluczowych warto zwrócić uwagę na opcje "długiego ogona" przy doborze fraz, bo takie pozycjonowanie może okazać się dla nas tańsze, a przy tym bardziej skuteczne. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700