Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 17.01.2017

Nowy rok – nowy ja, czyli o tym jak Kalendarz Google pomaga spełniać noworoczne postanowienia

Połowa stycznia już za nami… Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Ćwiczycie regularnie? Czytacie więcej książek? Przestaliście się spóźniać? Czy może kartka z planami leży już gdzieś zapomniana pod stertą innych papierów? A przecież na biurku miał być w tym roku porządek…

 

 

 

Nie sztuką jest stworzyć listę, na której wypiszemy wszystko to, co pragniemy zrealizować. Prawdziwe schody zaczynają się, gdy trzeba dotrzymać tych postanowień. Na szczęście Google wyciąga do nas pomocną dłoń i podaje nam na tacy rozwiązanie problemu „odjutronizmu”, „niechcemisizmu” oraz „niemamczasuizmu”.

 

Kalendarz Google pomoże Wam zaplanować ważne spotkania, wizyty u lekarzy i sprawy, które musicie załatwić, dzięki czemu w końcu dotrzecie wszędzie na czas i nie będziecie zapominać co mieliście zrobić. Jednak to nie wszystko – nowe funkcje mają sprawić, że dotrzymanie postanowień na 2017 rok będzie o wiele łatwiejsze.

 

Aplikacja Kalendarz Google w wersji na androida oraz iOS’a pozwala na dodawanie celów, a później przypomina o ich realizacji. Jeśli na przykład na Waszej liście postanowień znalazł się podpunkt „ćwiczyć z Chodakowską” możecie go wprowadzić do swojego Kalendarza.

 

 

 

Kalendarz zapyta Was o to ile czasu tygodniowo zamierzacie poświęcić na treningi i jakie pory dnia odpowiadają Wam najbardziej. Następnie na podstawie tych danych ustali najlepsze terminy ćwiczeń i wpisze je w Wasz harmonogram. Jeśli będzie istniała taka potrzeba możecie przekładać cele, a system automatycznie znajdzie inny moment na ich realizację. Po pewnym czasie Kalendarz Google zacznie zauważać jakie są Wasze preferencje i będzie w stanie trafniej układać plan dnia.

 

Dodatkowo dzisiejsza technologia umożliwia śledzenie postępów. Jeśli połączycie Kalendarz Google z aplikacją Google Fit lub Zdrowie (Apple), Wasze treningi będą automatycznie odhaczane w harmonogramie. A podobno przez te wszystkie urządzenia to tylko siedzimy z nosami w komputerach i telefonach i wcale się nie ruszamy…

 

 

 

 

Czy jednak rzeczywiście proponowana przez Google aplikacja jest skutecznym sposobem na dotrzymanie noworocznych postanowień? Dla niektórych na pewno – zapisane cele i pikający telefon w końcu do czegoś zobowiązują. Jednak najważniejsze są chęci i determinacja. Bo nawet jeśli stworzycie idealny plan działania, to wciąż może się okazać, że za każdym razem, gdy Kalendarz przypomni o treningu, to chipsy i sitcomy wygrają z Chodakowską… próbować jednak warto!

 

 

 

 

Źródła: Blog Google


Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55