Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Narzędzie analizy słów kluczowych z wyszukiwarki i Czytelne dane Modułu Wyszukiwania to nowe możliwości sprawdzania prognoz nowej kampanii lub weryfikacji pomysłów na optymalizację istniejących grup reklam.
Pierwsza z nich to propozycje nowych fraz kluczowych oparte na wyrażeniach wyszukiwanych w Google. Za pomocą drugiego z narzędzi można porównać trendy wyszukiwania słów kluczowych w określonych przedziałach czasowych, kategoriach i regionach geograficznych.
Dodajmy dla przypomnienia, że do narzędzi udostępnionych przez Google w celu optymalizacji reklam należą także: Narzędzie propozycji słów kluczowych, Edycja wykluczających słów kluczowych kampanii, Wykluczenie witryny i kategorii, Wykluczanie adresów IP, Prognoza liczby odwiedzin.
Badanie efektywności kampanii i grup reklam oraz słów kluczowych można przeprowadzać pod różnym kątem przy pomocy Narzędzia diagnostycznego dla reklam, Narzędzie podglądu reklam, Odrzucone reklamy, Śledzenie konwersji, Moja historia zmian.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: