Ikona 01:50 min Ikona 29.10.2010

Nowe rozwiązanie do monitorowania mediów społecznościowych

Tworzeniem nowego rozwiązania zajęły się Interactive Intelligence oraz Buzzient. Chcieli stworzyć zintegrowane rozwiązanie do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych. Nowe narzędzie zostało stworzone oczywiście do celów biznesowych. Umożliwia przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym monitoring treści generowanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Twitter, pod kątem samodzielnie zdefiniowanych słów kluczowych. Uzyskana zawartość jest automatycznie przesyłana w formie emaila do wybranej osoby w firmie. Wyodrębniona zawartość mediów społecznościowych może być oznaczona względem nacechowania emocjonalnego przekazu (pozytywny, negatywny, neutralny), a następnie skierowana do osoby w firmie zgodnie z daną tematyką (np. finanse, HR i inne), nazwą produktu, konkurenta lub inną dowolnie określoną regułą. Narzędzie ma pozwolić na tworzenie konfigurowanych, zintegrowanych raportów, dzięki którym organizacje otrzymają pełną informację na temat obsługi klienta w obszarze wszystkich kanałów kontaktu – połączeń telefonicznych, faksów, wiadomości e-mail, czatów internetowych, a także mediów społecznościowych.

 

Skuteczny Monitoring Treści z Mediów Społecznościowych w Celach Biznesowych

 

„Większość organizacji dobrze rozumie korzyści, jakie płyną z wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie – od udoskonalonej obsługi klienta i budowania jego lojalności po lepsze produkty i usługi” – ocenia Timothy Jones, dyrektor generalny Buzzient. – „Jednak bez zintegrowanej komunikacji i sprawnego raportowania znacznie wzrasta ryzyko błędnych lub nieskutecznych działań i reakcji, co może spowodować, że niewielka irytacja klientów przerodzi się w poważny kryzys biznesowy.”

Nowe narzędzie obejmuje monitoring treści zawartych w serwisach Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, na blogach, serwisach wiki, forach internetowych oraz innych platformach mediów społecznościowych. System rozpoznaje zawartość w ponad 60 językach i obsługuje analizę emocji w języku angielskim, niemieckim i francuskim. W przygotowaniu jest również analiza emocji dla języka polskiego. Wspólny produkt jest dostępny na rynku USA oraz krajów Unii.

Źródło: e-biznes.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Twitter i Facebook a pozycjonowanie Ikona 02:45 min 19.05.2011 Portale społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter podbyły serca wielu milionów użytkowników na całym świecie. Okazuje się, że również branża marketingowa nie może zlekceważyć ich potencjału. Od niedawna wśród specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem, krążą opinie jakoby Facebook oraz Twitter zyskały na ważności jako czynnik rankingowy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google+  – czas na praktyczne zastosowania Ikona 05:55 min 18.07.2011 Kiedy zaczynałem pisać ten artykuł, zatytułowałem go: „Google+ - nowy, lepszy Facebook?”. W założeniu miał on stanowić swego rodzaju próbę porównania obu tych produktów. Zdałem sobie szybko jednak sprawę z tego, że nie mam przecież konta na Facebook’u, a na pytanie „Czemu nie masz konta na Fejsie?”, stale odpowiadam „Bo nie wprowadzili jeszcze opcji „nie lubię”. Uznałem więc, że nie jestem do końca wiarygodny w kwestii Facebook’a, postaram się zatem skoncentrować na zagadnieniu nowego projektu społecznościowego, stworzonego przez internetowego potentata z Kalifornii. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 02.09.2011 Media Społecznościowe w przeciągu kliku ostatnich lat na tyle zyskały na znaczeniu i popularności, że na trwałe zakorzeniły się w nawykach setek milionów użytkowników na całym świecie, a tym samym zmusiły największych gigantów rynku IT do przystosowania się do nowych realiów. W sierpniu br, uznawany za lidera wśród portali społecznościowych Facebook, według socialbackers naliczył 742 200 740 użytkowników na świecie, w tym 6 711 360 w Polsce. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700