Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pozycjonowanie, optymalizacja serwisu jest często sztuką precyzyjną. Pierwszym krokiem do podniesienia pozycji strony jest wprowadzanie do kodu strony informacji niezbędnych z perspektywy robotów sieciowych. Są one niewidoczne dla użytkownika, nie ingerują w funkcjonalność witryny, nie zmieniają zawartości merytorycznej, wyglądu.
Dla właściciela strony bądź jej administratora czy użytkownika optymalizacja kodu nie niesie odczuwalnej różnicy. Zdarza się jednak, że webmaster czy informatyk – mniej lub bardziej świadomie – nadpisuje wprowadzone zmiany w kodzie. Niweczy tym samym wysiłek służący wypromowaniu strony i uczynieniu jej wabikiem marketingowym dla internautów.
Nadpisywanie stron to po prostu usunięcie tych zmian, które wprowadził pozycjoner. Mija się z celem – może spowodować szybki spadek w wynikach wyszukiwania i utratę tych wartości wizerunkowych, jakie dawało pozycjonowanie strony.
Krótko mówiąc, skoro pozycjoner działa na korzyść serwisu, w dodatku bez partyzantki, wyłącznie za zgodą właściciela, to nagły sabotaż tych zmian jest przynajmniej nieuzasadniony.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: