Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 28.11.2008

Nadpisywanie – strzał do własnej SEO bramki

Strzał do własne bramki Pozycjonowanie, optymalizacja serwisu jest często sztuką precyzyjną. Pierwszym krokiem do podniesienia pozycji strony jest wprowadzanie do kodu strony informacji niezbędnych z perspektywy robotów sieciowych. Są one niewidoczne dla użytkownika, nie ingerują w funkcjonalność witryny, nie zmieniają zawartości merytorycznej, wyglądu.

 

Uważaj na nadpisywanie zmian!

 

Dla właściciela strony bądź jej administratora czy użytkownika optymalizacja kodu nie niesie odczuwalnej różnicy. Zdarza się jednak, że webmaster czy informatyk – mniej lub bardziej świadomie – nadpisuje wprowadzone zmiany w kodzie. Niweczy tym samym wysiłek służący wypromowaniu strony i uczynieniu jej wabikiem marketingowym dla internautów.

Nadpisywanie stron to po prostu usunięcie tych zmian, które wprowadził pozycjoner. Mija się z celem – może spowodować szybki spadek w wynikach wyszukiwania i utratę tych wartości wizerunkowych, jakie dawało pozycjonowanie strony.

Krótko mówiąc, skoro pozycjoner działa na korzyść serwisu, w dodatku bez partyzantki, wyłącznie za zgodą właściciela, to nagły sabotaż tych zmian jest przynajmniej nieuzasadniony.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 24.10.2008 Każdy, kto myśli o reklamowaniu swojej firmy poza granicami kraju, powinien rozważyć wykorzystanie sprytnego i jakże pożytecznego narzędzia, jakim jest Google Translate. To tani i szybki sposób, aby przetłumaczyć stronę internetową na dowolny język. Tak wyeksponowana strona stanie się atrakcyjna dla znacznie szerszego grona potencjalnych klientów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 20.08.2014 Jak bardzo podobał się Wam nasz ostatni artykuł o efektywnym kreowaniu marki w sieci? W niniejszym chcemy nieco szerzej odnieść się do nieograniczonych możliwości  Internetu, jako najtańszego i najskuteczniejszego źródła promocji, w unikalnym połączeniu analityki, kreatywności oraz indywidualnego podejścia do przyszłego klienta. Na przykładzie kilku kampanii pokazujemy, jak mozna wywołać emocje, które zwiążą konsumenta z marką. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego Twoja strona internetowa potrzebuje naprawdę dobrego menu? Ikona 07:45 min 26.07.2018 Wejście zarówno do restauracji, jak i na stronę internetową zaczynamy od przejrzenia menu. Dlaczego? Bo dzięki niemu w szybki sposób możemy zapoznać się z ofertą i zadecydować o tym, co dalej – zostajemy czy wychodzimy? Dlatego warto poświęcić trochę czasu, by przygotować naprawdę dobre menu. „Dobre”, czyli takie, które będzie przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700