Ikona 01:00 min Ikona 08.12.2008

Kiedy wydawanie się opłaca

Dlaczego reklama internetowa nie ucierpi na kryzysie? Bo chroni przed kryzysem. Porównując ceny reklam w prasie, radiu, telewizji i Internecie, nie sposób nie dojść do łatwo obliczalnego wniosku, że wszystkie formy reklamy w Internecie są znacznie tańsze, niż kampanie w innych mediach.

Na tle kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia. Jeżeli reklamodawca musi ciąć budżet reklamowy i będzie zmuszony poprzestać na najtańszych metodach, w Internecie może naprawdę reklamować się za grosze. Tym samym nie wstrzyma akcji promocyjnej i trafi do klientów – a to z kolei pomoże mu utrzymać kondycję finansową mimo spowolnienia gospodarczego.

Inną motywacją do inwestowania w reklamę sieciową jest jej model cenowy: w przypadku marketingu w wyszukiwarkach płaci się tak naprawdę za efekt, nie za kampanię. Nie ma tego w prasie, radiu ani telewizji, ani w żadnej opcji reklamy outdoorowej.

Jak prognozują eksperci, „dzięki obecnemu spowolnieniu gospodarczemu, reklama online w modelu „płać za efekt” może stać się bardzo popularna w naszym kraju, tak jak ma to już miejsce w krajach Europy Zachodniej”.

Źródło: Medialine

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 10.12.2008 Zakupy w Sieci robimy coraz chętniej i czas wreszcie wprowadzić zmiany, które nie tylko to ułatwią, ale jednocześnie okażą się bezpieczniejsze. Resort gospodarki zamierza wprowadzić do prawa istotne nowości przyspieszające zmiany w rozwijającym się e-handlu. I choć jeszcze daleko nam do możliwości, jakie w tym zakresie ma już Europa, wskaźniki są bardzo optymistyczne. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:50 min 11.12.2008 Co najbardziej interesuje reklamodawców przed świętami Bożego Narodzenia? To, ile i w jaki sposób zamierzamy wydać na prezenty. Najnowsze sondaże nie pozostawiają złudzeń co do tego, że kwota ta będzie nieco mniejsza niż w latach poprzednich. Co ciekawe, ponad połowa respondentów planuje robić zakupy w sklepie, a druga wyboru podarunków dokona za pomocą Sieci właśnie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 00:40 min 25.11.2008 Wyszukiwarka Google to niezwykle skomplikowany mechanizm, opierający się nie tylko na zaawansowanych algorytmach, ale również na bardzo rozbudowanej infrastrukturze. "Farmy serwerów" to specjalne miejsca, w którym Google trzyma komputery przeznaczone do zbierania danych i ich przetwarzania w celu jak najszybszego i jak najprecyzyjniejszego wyświetlenia wyników wyszukiwania użytkownikom z całego świata. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700