Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dlaczego reklama internetowa nie ucierpi na kryzysie? Bo chroni przed kryzysem. Porównując ceny reklam w prasie, radiu, telewizji i Internecie, nie sposób nie dojść do łatwo obliczalnego wniosku, że wszystkie formy reklamy w Internecie są znacznie tańsze, niż kampanie w innych mediach.
Na tle kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia. Jeżeli reklamodawca musi ciąć budżet reklamowy i będzie zmuszony poprzestać na najtańszych metodach, w Internecie może naprawdę reklamować się za grosze. Tym samym nie wstrzyma akcji promocyjnej i trafi do klientów – a to z kolei pomoże mu utrzymać kondycję finansową mimo spowolnienia gospodarczego.
Inną motywacją do inwestowania w reklamę sieciową jest jej model cenowy: w przypadku marketingu w wyszukiwarkach płaci się tak naprawdę za efekt, nie za kampanię. Nie ma tego w prasie, radiu ani telewizji, ani w żadnej opcji reklamy outdoorowej.
Jak prognozują eksperci, „dzięki obecnemu spowolnieniu gospodarczemu, reklama online w modelu „płać za efekt” może stać się bardzo popularna w naszym kraju, tak jak ma to już miejsce w krajach Europy Zachodniej”.
Źródło: Medialine
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: