Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona

Na właściwej stronie – historia pewnego sukcesu

Romuald_Lenkajtis_Prezes_Zarządu_AWIL_S_APierwsze miejsce, zdystansowanie dużych konkurentów, wizerunek lidera, pozyskanie szerokiego grona klientów i partnerów – to nie jest proste. Agencja Wspierania Inicjatyw Lokalnych zawdzięcza te osiągnięcia między innymi decyzji o wypozycjonowaniu strony.

Nasze działania mają charakter strategiczny – pozyskujemy bezzwrotne fundusze strukturalne z Unii Europejskiej dla klientów z sektora publicznego oraz prywatnego.

Internet jest dla nas kluczową przestrzenią nawiązywania kontaktów z Klientami. By realizować naszą misję, musimy przebić się przez konkurencję ze strony wielkich, korporacyjnych firm konsultingowych.

Awil Podejmując decyzję o promocji Agencji w sieci internetowej, wybraliśmy taką formę reklamy, która daje naprawdę dużą siłę przebicia – pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach. Aby roboty sieciowe szybko lokalizowały nasz serwis, od samego początku tworzyliśmy go zgodnie ze standardami preferowanymi przez wyszukiwarki. Działania te objęły optymalne zakodowanie strony oraz profesjonalne zredagowanie treści serwisu. Brak wymienionych działań oznaczałby zaniżenie notowań serwisu w wyszukiwarkach. Natomiast dzięki optymalizacji zasugerowanej przez pozycjonerów zainteresowanie stroną znacznie wzrosło.

Za sprawą promowania serwisu w wyszukiwarkach widoczność naszej strony stała się bezkonkurencyjna. Na najważniejsze wyrażenie kluczowe w ciągu jednego roku awansowała bowiem na 1. miejsce. Coraz efektywniej pozyskujemy nowych klientów, ponieważ na każde zapytanie internauty o „fundusze strukturalne” lub „doradztwo europejskie” nasza strona pojawia się na pierwszej stronie w wyszukiwarkach internetowych. Zdajemy sobie sprawę, że wysoka pozycja strony jest stabilna tak długo, jak dbają o to profesjonalni pozycjonerzy.

Liczby najlepiej świadczą o korzyściach osiągniętych z pozycjonowania: Gdybyśmy nie zdecydowali się na promowanie w najpopularniejszym medium, jakim jest Internet, większość naszych klientów nie wiedziałaby o naszej działalności. Wyszukiwarki to współcześnie jedno z najważniejszych źródeł informacji. Odkąd znajduje się tam AWIL, serwis jest częściej odwiedzany przez użytkowników. Co najważniejsze, ilościowe wyniki zaowocowały efektami jakościowymi – więcej wizyt na stronie to wielu nowych Klientów i rosnące zainteresowanie Agencją. Odczuliśmy, że wzrost notowań w wyszukiwarkach to także wyższy prestiż naszej firmy – strona pojawia się w sąsiedztwie oficjalnego serwisu rządowego o tematyce unijnej. Bez pierwszych pozycji bylibyśmy znacznie mniej widoczni – przede wszystkim w stosunku do konkurencji.

Romuald Lenkajtis – Prezes Zarządu AWIL S.A.

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy można reklamować alkohol w kampaniach Google AdWords? Ikona 01:30 min 14.01.2013 Google AdWords nie jest dla wszystkich. W całym spectrum usług i produktów znaleźć można elementy, które: a) w żadnym razie reklamować w linkach płatnych nie można, b) można pod pewnym warunkami, c) można w krajach, gdy zezwala na to tamtejsze prawo, d) można reklamować zawsze i wszędzie. Dziś zatem o zasadach reklamowych systemu AdWords. Na pierwszy ogień pójdzie alkohol. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 30.08.2011 Inbound Marketing to termin wprowadzony przez Brian'a Halling'a i Dharmesh'a Shah'a dla określenia zespołu działań skupionych wokół Internetu, mających na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów w sposób nienachalny, nienarzucający się, skuteczny i zarazem zaskakująco tani. Inbound Marketing do niedawna postrzegany był jako przyszłość reklamy, obecnie jest to już raczej teraźniejszość. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 32

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak wzmocnić markę działaniami SEO? Ikona 5:00 min 26.09.2023 Przedstawiamy 6 sposobów na to, jak za pomocą SEO zwiększyć widoczność brandu w organicznych wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700