Ikona 02:05 min Ikona

Na właściwej stronie – historia pewnego sukcesu

Pierwsze miejsce, zdystansowanie dużych konkurentów, wizerunek lidera, pozyskanie szerokiego grona klientów i partnerów – to nie jest proste. Agencja Wspierania Inicjatyw Lokalnych zawdzięcza te osiągnięcia między innymi decyzji o wypozycjonowaniu strony.

Nasze działania mają charakter strategiczny – pozyskujemy bezzwrotne fundusze strukturalne z Unii Europejskiej dla klientów z sektora publicznego oraz prywatnego.

Internet jest dla nas kluczową przestrzenią nawiązywania kontaktów z Klientami. By realizować naszą misję, musimy przebić się przez konkurencję ze strony wielkich, korporacyjnych firm konsultingowych.

Podejmując decyzję o promocji Agencji w sieci internetowej, wybraliśmy taką formę reklamy, która daje naprawdę dużą siłę przebicia – pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach. Aby roboty sieciowe szybko lokalizowały nasz serwis, od samego początku tworzyliśmy go zgodnie ze standardami preferowanymi przez wyszukiwarki. Działania te objęły optymalne zakodowanie strony oraz profesjonalne zredagowanie treści serwisu. Brak wymienionych działań oznaczałby zaniżenie notowań serwisu w wyszukiwarkach. Natomiast dzięki optymalizacji zasugerowanej przez pozycjonerów zainteresowanie stroną znacznie wzrosło.

Za sprawą promowania serwisu w wyszukiwarkach widoczność naszej strony stała się bezkonkurencyjna. Na najważniejsze wyrażenie kluczowe w ciągu jednego roku awansowała bowiem na 1. miejsce. Coraz efektywniej pozyskujemy nowych klientów, ponieważ na każde zapytanie internauty o „fundusze strukturalne” lub „doradztwo europejskie” nasza strona pojawia się na pierwszej stronie w wyszukiwarkach internetowych. Zdajemy sobie sprawę, że wysoka pozycja strony jest stabilna tak długo, jak dbają o to profesjonalni pozycjonerzy.

Liczby najlepiej świadczą o korzyściach osiągniętych z pozycjonowania: Gdybyśmy nie zdecydowali się na promowanie w najpopularniejszym medium, jakim jest Internet, większość naszych klientów nie wiedziałaby o naszej działalności. Wyszukiwarki to współcześnie jedno z najważniejszych źródeł informacji. Odkąd znajduje się tam AWIL, serwis jest częściej odwiedzany przez użytkowników. Co najważniejsze, ilościowe wyniki zaowocowały efektami jakościowymi – więcej wizyt na stronie to wielu nowych Klientów i rosnące zainteresowanie Agencją. Odczuliśmy, że wzrost notowań w wyszukiwarkach to także wyższy prestiż naszej firmy – strona pojawia się w sąsiedztwie oficjalnego serwisu rządowego o tematyce unijnej. Bez pierwszych pozycji bylibyśmy znacznie mniej widoczni – przede wszystkim w stosunku do konkurencji.

Romuald Lenkajtis – Prezes Zarządu AWIL S.A.

 

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Z życia firmy Ikona 03:00 min Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie niebywałą jakością wykładzin podłogowych. POLYFLOR nie spoczywa na laurach i stawia na rozwój w każdym aspekcie, co zaowocowało podjęciem współpracy z Sunrise System. Czytaj więcej
Europejski styl polskiej firmy – Termatrans Ikona 02:20 min Poznańskie Targi INSTALACJE odwiedziło w tym roku kilkadziesiąt tysięcy zainteresowanych. Wśród 537 wystawców warto wskazać na firmę Termatrans Sp. z o.o. Co ją tak wyróżnia? Oferta oparta na urządzeniach o europejskiej renomie - szwedzkiego koncernu SWEP International AB (płytowe lutowane wymienniki ciepła) oraz marki TRANTER. Kolejnym przejawem polityki jakości połączonej ze strategią marketingową stało się podjęcie decyzji o pozycjonowaniu serwisu, który jest ważnym kanałem komunikacyjnym z klientami i kontrahentami. Czytaj więcej
Case study – sukces to nie przypadek Ikona 02:40 min Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.  A jak to osiągnąć? Nie jest to proste zadanie, dlatego warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, którzy wiedzą, co zrobić, by wznieść stronę internetową na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700