Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:00 min Ikona

Grunt to podłoga – POLYFLOR POLSKA

Polyflor Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie jakością wykładzin podłogowych.
Kilkanaście lat temu Adam Nizio założył spółkę POLYFLOR POLSKA i – idąc śladem firmy patronackiej – szefuje przedsiębiorstwu, które może być wzorem prawdziwego sukcesu.
POLYFLOR proponuje kompleksowe systemy dla każdej posadzki i typu pomieszczenia. Rozpiętość asortymentu powoduje, że może on być z powodzeniem stosowany w zaopatrywaniu obiektów użyteczności publicznej: szkół, uczelni, szpitali, domów pomocy społecznej, urzędów, biur, banków, sklepów, kin, restauracji, a także obiektów sportowych, wojskowych, przemysłu farmaceutycznego i spożywczego.
Istnieje wiele firm oferujących podobne produkty. Jak to się stało, że to właśnie POLYFLOR może pochwalić się dostarczeniem ponad 2,9 mln m2 wykładzin do ponad 3400 obiektów użyteczności publicznej?

Receptą jest nie tylko troska o jakość produktów, innowacyjność, wzbogacenie oferty o rzetelne usługi montażowe oraz specjalistyczne publikacje, lecz przede wszystkim inwestycja w pracowników. Zatrudnieni w POLYFLORZE fachowcy nie są traktowani i wykorzystywani jako „zasoby ludzkie”, lecz stanowią grupę ambitnych, dynamicznych i aktywnych ludzi. Trudno się dziwić, obok szkoleń dla handlowców i certyfikowanych szkoleń dla autoryzowanych przedstawicieli firma zapewnia pracownikom rozrywkę nie do pozazdroszczenia. POLYFLOR organizuje bowiem zawody w bilardzie, sumo i kartingu. Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej poprzez sportowe wyzwania gwarantuje, że zespół POLYFLORU ambitnie podejdzie do każdego wyzwania związanego z obsługą Klienta. Motywowanie własnej kadry oraz współpraca z renomowanymi architektami i projektantami wnętrz czyni przedsiębiorstwo groźnym dla konkurencji graczem na rynku. Aby się zareklamować, firma nawiązała współpracę z równym sobie, czyli najlepszym – przodującą na rynku firmą pozycjonerską, Sunrise System z Poznania.

 

Współpraca ze Sunrise System

 

W komunikacji z zewnętrznym otoczeniem POLYFLOR wykorzystuje najskuteczniejsze narzędzia promocyjne. Mocnym akcentem reklamowym jest profesjonalny serwis internetowy. Atrakcyjna graficznie, przejrzysta, pełna ciekawostek i aktualności na temat produktu i życia firmy, strona www.polyflor.pl przyciąga uwagę klientów. Dużą zasługę w kreacji wizerunku strony ma Sunrise System. Stwierdza to Prezes Adam Nizio – wysokie pozycje w wyszukiwarkach, jakie uzyskali specjaliści z firmy Sunrise System, zapewniły nam dużą klikalność, która przełożyła się na ilość odwiedzin serwisu, a zatem i na możliwość zaproponowania oferty szerszej liczbie klientów, co szybko zauważyliśmy w rosnącej sprzedaży produktów.
Współpraca z Sunrise System zapoczątkowała intensywny rozwój marketingu internetowego w naszej firmie, a efekty pracy specjalistów okazały się wysoce satysfakcjonujące.
Obok pozycjonowania, łatwy dostęp do firmowego serwisu potencjalni klienci mają dzięki linkom sponsorowanym. Dynamiczna, agresywna kampania w wyszukiwarce Google prowadzona prze certyfikowanych specjalistów Google, pracujących dla Sunrise System, zaprocentowała tak zwaną „nagrodą od Google”, czyli wyświetleniem linków na wyróżnionym polu wyników wyszukiwania.
Dobra firma dzięki pozycjonowaniu i kampanii Google AdWords zanotowała wzrost wywołań strony – a więc i wzrost zapytań ofertowych. Obrazuje to liczba wywołań strony, która w ciągu roku przedstawiała się następująco:

Wykres - Polyflor

Wszystko wskazuje na to, że najlepsi nie czekają, aż inni ich dogonią.

 

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55