Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:40 min Ikona

Case study – sukces to nie przypadek

Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu – najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.

FALCO wyróżnia się na rynku dzięki autorskim program szkoleniowym i metodom doradczym. Klienci cenią nas sobie za nastawienie na długofalowy efekt, dopasowanie treningów do potrzeb szkolonego zespołu. Naszymi partnerami są renomowane uczelnie, organizacje i firmy doradcze z całego kraju.

Certyfikowana jakość usług jest naszym kolejnym powodem do dumy.

Chcieliśmy, by i nasi przyszli klienci wiedzieli to, co wiemy o sobie my – że należymy do najlepszych. Wybór partnera nie mógł być w tej sytuacji przypadkiem – braliśmy pod uwagę jedynie lidera w branży usług internetowych. Od ponad dwóch lat z pełnym zaufaniem czuwanie nad dobrą kondycją naszej witryny www w wyszukiwarkach powierzamy poznańskiej firmie Sunrise System.

Od samego początku mogliśmy liczyć na pełen profesjonalizm. Indywidualnie przydzielony opiekun rozpoczął pracę nad stroną falco.edu.pl od badania parametrów pod kątem działania wyszukiwarek. Sprawdzono także, na jakie wyrażenia kluczowe pozycjonują się nasi rynkowi rywale. Po tej analizie specjalista w zakresie pozycjonowania skupił się na wyrażeniach, których promocja miała najlepiej wpłynąć na widoczność naszej strony w wyszukiwarce.

Jak to się dzieje, że internauci nagle tak chętnie wchodzą na naszą stronę? Ponieważ widzą ją jako jedną z pierwszych. Dobrze przygotowani pozycjonerzy potrafią przewidzieć, jakie wyrażenia są wpisywane przez internautów do wyszukiwarki. Przewidują bezbłędnie – bo stosują narzędzia licencjonowane przez Google. Dzięki temu promują nas na konkretne wyrażenia, pożądane przez użytkowników Internetu. Wygląda to trochę jak magiczne zaklęcie: klient wypowiada życzenie, a my pojawiamy się, by je spełnić…

Decyzja o podjęciu współpracy z firmą pozycjonerską okazała się marketingowym strzałem w dziesiątkę – w pierwszą dziesiątkę w Google!

Wirtualnie silna pozycja przełożyła się na realne wyniki – zaczęto postrzegać naszą firmę jako lidera w branży szkoleniowej. We współczesnej rzeczywistości rynkowej wiele konkretnych decyzji podejmuje się pod wpływem wiedzy dostępnej wirtualnie. Krótko mówiąc, najlepszy biznes można zrobić dzięki Internetowi.

Słupki statystyk oglądalności strony nie kłamią:

Wykres

Odkąd nasza strona jest w ścisłej czołówce w wyszukiwarkach, liczba zapytań ofertowych wzrosła w ciągu 3 miesięcy o 170%. Co jednak najistotniejsze, liczba konkretnych zamówień płynących z sieci wzrosła blisko czterokrotnie!

Trudno nie być zadowolonym z takich wyników. Chcemy więcej. Dlatego w najbliższym czasie do 10 wyrażeń, na które z takim sukcesem promuje się FALCO, chcemy dobrać kolejne. Dobre wyrażenia kluczowe to – jak sama nazwa wskazuje – klucz do sukcesu.

Mariusz Lipkowski – Założyciel i Wspólnik GDS Falco oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Promotorów Innowacji i Jakości PROINNOVA

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55