Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:15 min Ikona 26.03.2013

Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights

Google pragnie przenieść wirtualną rzeczywistość do urządzeń, sprzętów i gadżetów, których używamy na co dzień. Co z tego wyniknie? Chyba nie ma osoby, która nie byłaby tego ciekawa.

Art, Copy & Code – Google eksperymentuje

Pierwszym krokiem na przeniesienie wirtualnego świata wprost do naszego życia jest projekt Art, Copy & Code. Ma to być seria eksperymentów, w trakcie których Google będzie współpracowało z największymi markami na świecie. Wiemy już, że będą to m.in.: Volkswagen, Adidas, czy Burbery. Połączenie możliwości takich gigantów może przynieść prawdziwą rewolucję. Pierwszym przykładem są gadające buty Adidasa, które dzięki specjalnej budowie i dołączonym komponentom mogą łączyć się poprzez bluetooth z Internetem i nawigacją satelitarną. Co zyskujemy? Motywującego trenera na naszych stopach, który przez cały bieg będzie informował nas o bieżącej lokalizacji, ciekawych obiektach w pobliżu, jak również odtwarzał reklamy lokali i sklepów, które właśnie mijamy. No chyba, że zdejmiemy buty…

 

Volkswagen Smileage jest kolejną propozycją od Google. To aplikacja, dzięki której możemy połączyć swój samochód z siecią społecznościową i na bieżąco przekazywać do niej informacje na temat tego gdzie aktualnie się znajdujemy, dokąd zmierzamy i co ciekawego widzieliśmy. Zdjęcia, filmiki, odznaczenia. To wszystko i wiele więcej będzie czekać już wkrótce na kierowców znudzonych długimi trasami.

 

Hybrydowe połączenie przez Google nowoczesnych technologii, gadżetów, Internetu i marketingu to strzał w dziesiątkę. Widząc rozmach i kreatywność z jaką zapowiadane są nadchodzące projekty, trudno jest nie oprzeć się wrażeniu, że Google postanowiło zrobić krok w kierunku przyszłości, którą znamy z filmów Roberta Zemeckisa.

Think Insights – coś dla myślących nieszablonowo

Ciekawe dane, analizy, zestawienia, marketingowe case’y i przykłady wykorzystania nowoczesnych technologii. To wszystko w jednym miejscu. Think Insights jest narzędziem Google, które niejako wiąże się z kreatywnym kierunkiem wyznaczonym przez Art, Copy & Code. Ma to być źródło wiedzy i inspiracji dla agencji interaktywnych, marketingowych, jak również dla pasjonatów wierzących, że przyszłość jest właśnie dziś. Wywiady, artykuły, filmy, zdjęcia. Wszystko to pod patronatem Google, co może wystarczyć za rekomendację. Think Insights ma być przykładem na to, że niezależnie od branży, czy regionu, w którym prowadzimy swoją działalność, współczesne rozwiązania technologiczne dają nam niemal nieograniczone możliwości promocji, reklamy, interakcji i rozwoju. Idea jest piękna, dlatego też każdy szanujący się marketer powinien na bieżąco śledzić informacje zamieszczane na Think Insights.

 

Google zawłaszcza dziś coraz większe obszary naszego życia codziennego. W wielu dziedzinach stał się monopolistą, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy, czy nauki. Kolejne projekty giganta z Mountain View sprawiają, że już wkrótce ten monopol może być widoczny jeszcze bardziej. Nie tylko w telefonach, ale również w samochodach, odzieży, czy na obuwiu. Chyba nikt nie jest dziś w stanie dotrzymać kroku Google. Jednak nie powinniśmy mówić o tym ze smutkiem, czy strachem. Przenikanie wirtualnej rzeczywistości do świata realnego jeszcze nigdy nie było tak fascynujące.

Źródła:

www.blog.google nowymarketing.pl socialmediatoday.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 18.06.2012 Funkcja rozpoznawania twarzy, wprowadzona jakiś rok temu przez Facebooka, wzbudziła dosyć spore kontrowersje. Obawiamy się różnych nieprzyjemnych konsekwencji, a także braku kontroli nad naszą prywatnością. Jednak Facebook nie ma zamiaru rezygnować z tej technologii, co więcej, wszystko wskazuje na to, że będzie ją rozwijał. Rozmowy z Face.com trwają. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:50 min 21.04.2008 Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami). Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.2 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

rebranding_SEO Ikona 7:20 min 13.07.2023 Planując rebranding warto pomyśleć o tym, aby nie zaprzepaścić osiągniętych wcześniej efektów SEO, na które pracowało się często wiele lat. W artykule przedstawimy kilka najważniejzych czynników, o których należy pamiętać planując zmiany na firmowej stronie. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700