Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:15 min Ikona 26.03.2013

Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights

Google pragnie przenieść wirtualną rzeczywistość do urządzeń, sprzętów i gadżetów, których używamy na co dzień. Co z tego wyniknie? Chyba nie ma osoby, która nie byłaby tego ciekawa.

Art, Copy & Code – Google eksperymentuje

Pierwszym krokiem na przeniesienie wirtualnego świata wprost do naszego życia jest projekt Art, Copy & Code. Ma to być seria eksperymentów, w trakcie których Google będzie współpracowało z największymi markami na świecie. Wiemy już, że będą to m.in.: Volkswagen, Adidas, czy Burbery. Połączenie możliwości takich gigantów może przynieść prawdziwą rewolucję. Pierwszym przykładem są gadające buty Adidasa, które dzięki specjalnej budowie i dołączonym komponentom mogą łączyć się poprzez bluetooth z Internetem i nawigacją satelitarną. Co zyskujemy? Motywującego trenera na naszych stopach, który przez cały bieg będzie informował nas o bieżącej lokalizacji, ciekawych obiektach w pobliżu, jak również odtwarzał reklamy lokali i sklepów, które właśnie mijamy. No chyba, że zdejmiemy buty…

 

 

Volkswagen Smileage jest kolejną propozycją od Google. To aplikacja, dzięki której możemy połączyć swój samochód z siecią społecznościową i na bieżąco przekazywać do niej informacje na temat tego gdzie aktualnie się znajdujemy, dokąd zmierzamy i co ciekawego widzieliśmy. Zdjęcia, filmiki, odznaczenia. To wszystko i wiele więcej będzie czekać już wkrótce na kierowców znudzonych długimi trasami.

 

 

Hybrydowe połączenie przez Google nowoczesnych technologii, gadżetów, Internetu i marketingu to strzał w dziesiątkę. Widząc rozmach i kreatywność z jaką zapowiadane są nadchodzące projekty, trudno jest nie oprzeć się wrażeniu, że Google postanowiło zrobić krok w kierunku przyszłości, którą znamy z filmów Roberta Zemeckisa.

Think Insights – coś dla myślących nieszablonowo

Ciekawe dane, analizy, zestawienia, marketingowe case’y i przykłady wykorzystania nowoczesnych technologii. To wszystko w jednym miejscu. Think Insights jest narzędziem Google, które niejako wiąże się z kreatywnym kierunkiem wyznaczonym przez Art, Copy & Code. Ma to być źródło wiedzy i inspiracji dla agencji interaktywnych, marketingowych, jak również dla pasjonatów wierzących, że przyszłość jest właśnie dziś. Wywiady, artykuły, filmy, zdjęcia. Wszystko to pod patronatem Google, co może wystarczyć za rekomendację. Think Insights ma być przykładem na to, że niezależnie od branży, czy regionu, w którym prowadzimy swoją działalność, współczesne rozwiązania technologiczne dają nam niemal nieograniczone możliwości promocji, reklamy, interakcji i rozwoju. Idea jest piękna, dlatego też każdy szanujący się marketer powinien na bieżąco śledzić informacje zamieszczane na Think Insights.

 

 

Google zawłaszcza dziś coraz większe obszary naszego życia codziennego. W wielu dziedzinach stał się monopolistą, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy, czy nauki. Kolejne projekty giganta z Mountain View sprawiają, że już wkrótce ten monopol może być widoczny jeszcze bardziej. Nie tylko w telefonach, ale również w samochodach, odzieży, czy na obuwiu. Chyba nikt nie jest dziś w stanie dotrzymać kroku Google. Jednak nie powinniśmy mówić o tym ze smutkiem, czy strachem. Przenikanie wirtualnej rzeczywistości do świata realnego jeszcze nigdy nie było tak fascynujące.

 

Źródła:

www.blog.google
nowymarketing.pl
socialmediatoday.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55