Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:40 min Ikona 03.04.2013

Korzystanie z AdWords Express i AdWords

W listopadzie 2012 roku Google rozszerzyło system Adwords o dodatkową usługę – Google Adwords Express. Jakie są zasadnicze różnice? Aby to zobrazować posłużę się informacją bezpośrednio od Google.
 
AdWords Express daje nam możliwości dotarcia do klientów w określonym promieniu od siedziby naszej firmy. To doskonałe narzędzie dla niewielkich firm lokalnych, np. piekarni, restauracji czy hoteli.
Utworzenie takiej kampanii zasadniczo jest proste i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy zredagować treść, określić budżet, wybrać kategorię i powiązać z konkretnymi słowami kluczowymi.

Reklama będzie wyświetlać się tylko dla osób szukających w Google lub w Mapach Google konkretnych produktów czy usług. Wyróżnia się charakterystycznym niebieskim dymkiem, często dodanym adresem, oraz numerem telefonu. Przypominając, że płacimy tylko za kliknięcia.

Jak to wygląda w praktyce? Najlepiej widać to na zestawieniu poniżej:

Źródło: Google


Aby zapoznać się z usługą, zachęcam do zapoznania się z poniższym materiałem:

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55