Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W listopadzie 2012 roku Google rozszerzyło system Adwords o dodatkową usługę – Google Adwords Express. Jakie są zasadnicze różnice? Aby to zobrazować posłużę się informacją bezpośrednio od Google.
AdWords Express daje nam możliwości dotarcia do klientów w określonym promieniu od siedziby naszej firmy. To doskonałe narzędzie dla niewielkich firm lokalnych, np. piekarni, restauracji czy hoteli.
Utworzenie takiej kampanii zasadniczo jest proste i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy zredagować treść, określić budżet, wybrać kategorię i powiązać z konkretnymi słowami kluczowymi.
Reklama będzie wyświetlać się tylko dla osób szukających w Google lub w Mapach Google konkretnych produktów czy usług. Wyróżnia się charakterystycznym niebieskim dymkiem, często dodanym adresem, oraz numerem telefonu. Przypominając, że płacimy tylko za kliknięcia.
Jak to wygląda w praktyce? Najlepiej widać to na zestawieniu poniżej:
Źródło: Google
Aby zapoznać się z usługą, zachęcam do zapoznania się z poniższym materiałem:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: