Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 24.06.2014

Mundial z Google

Szczegółowy terminarz Mundialu, wyniki meczów, witryny sportowe na pierwszej pozycji w wyszukiwaniu – to tylko nieliczne wyróżniki, charakteryzujące wyszukiwarkę Google podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014. Gigant z Mountain View codziennie zaskakuje użytkowników także tematycznymi i oryginalnymi doodlami.

Na rozpoczęcie Mistrzostw mogliśmy obejrzeć Google Doodle przedstawiającego panoramę Rio de Janeiro. Dopingujące w rytmie słonecznej samby literki życzyły powodzenia wszystkim drużynom, biorącym udział w rozgrywkach piłkarskich. Na stronie Google Trends zaprezentowane zostały nastroje reprezentacji poszczególnych państw. Z informacji zawartych na stronie możemy dowiedzieć się między innymi, że Kamerun ma złamane serce, Hiszpania jest obojętna, a Francja z Holandią nie do zatrzymania.

Znana i lubiana usługa Google Street View pozwala natomiast na obejrzenie stadionów, na których odbywają się mecze. To jednak nie wszystko! Wpisanie w wyszukiwarkę Google wyrażenia „mundial” pozwala zapoznać się z obecnym terminarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, wynikami odbytych spotkań, charakterystyką grup piłkarskich oraz klasyfikacją fazy pucharowej.

Po dodaniu nazwy przykładowego kraju do wyżej wymienionego wyrażenia otrzymujemy najważniejsze informacje dotyczące reprezentacji (skład, rok założenia itd.), statystyki z przeprowadzonych rozgrywek oraz zapowiedzi przyszłych meczów z udziałem wskazanej grupy, co jest niezwykle przydatne.

Zaskoczeniem dla wielu użytkowników może być to, że już po wpisaniu w wyszukiwarce nazwy stolicy Mundialu 2014 wyświetlą nam się te same informacje, co w przypadku frazy „mundial” :).

opracowanie własne

 

Jednak nie tylko Google towarzyszy fanom piłki nożnej w tym emocjonującym czasie. Wiele przedsiębiorstw wykorzystało mundialowy szał i stworzyło oryginalne oraz przeważnie zabawne reklamy, które okrążyły już cały Internet. Opis tego zjawiska zostały zawarty na blogu Sunrise System w interesującym artykule „Internet w rytmie samby” autorstwa Dawida Samulskiego, a na firmowym profilu na Facebooku każdy z Was również zapoznać się z ciekawymi postami, dotyczącymi „malowanych ulic Brazylii”, czy „nowego eksperymentu – Kick with Chrome”. A na zakończenie, powtórzenie pytania, zawartego na naszym profilu: Mistrzem Świata będzie?
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:00 min 19.08.2008 Godziny pieczołowicie spędzone nad tworzeniem treści strony, a następnie nad jej pozycjonowaniem mogą zostać bezpowrotnie stracone przez jeden fałszywy ruch. Zdarza się, iż mimo wszystkich zabiegów i najlepszych chęci strona zostaje wyrzucona z Google. Usunięcie serwisu z wyszukiwarki jest reakcją obronną na nieuczciwe metody pozycjonowania. Aby ustrzec się przed tym, warto znać i przestrzegać zasad, które uchronią przed wyeliminowaniem strony z publicznej przestrzeni. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Moja Firma – dodaj link do menu swojej restauracji! Ikona 02:30 min 08.05.2017 Czy wyszukiwanie lokali gastronomicznych na Mapach Google może być jeszcze bardziej praktyczne? Tak! Gigant z Mountain View udostępnił w panelu usługi Google Moja Firma nową opcję – atrybut menu. Właściciele restauracji, pizzerii, czy innych lokali oferujących jedzenie na dowóz mogą teraz uzupełnić swoje wizytówki o link prowadzący bezpośrednio do menu! Jak prezentuje się on w wizytówkach i jak go dodać? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zwiększ widoczność firmy w sieci dzięki zoptymalizowaniu strony w social mediach! Ikona 5:00 min 30.10.2023 Ponad 4 miliardy użytkowników sieci na świecie korzysta z social mediów! Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn – to tylko niektóre platformy, które cieszą się ogromną popularnością wśród internautów w każdym wieku. Dlatego nie można ich pomijać w strategii marketingowej firmy. Dziś przyjrzymy się zagadnieniu optymalizacji stron w mediach społecznościowych pod kątem zwiększenia ich widoczności w SERP-ach. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700