Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 24.06.2014

Mundial z Google

Szczegółowy terminarz Mundialu, wyniki meczów, witryny sportowe na pierwszej pozycji w wyszukiwaniu – to tylko nieliczne wyróżniki, charakteryzujące wyszukiwarkę Google podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014. Gigant z Mountain View codziennie zaskakuje użytkowników także tematycznymi i oryginalnymi doodlami.

Na rozpoczęcie Mistrzostw mogliśmy obejrzeć Google Doodle przedstawiającego panoramę Rio de Janeiro. Dopingujące w rytmie słonecznej samby literki życzyły powodzenia wszystkim drużynom, biorącym udział w rozgrywkach piłkarskich. Na stronie Google Trends zaprezentowane zostały nastroje reprezentacji poszczególnych państw. Z informacji zawartych na stronie możemy dowiedzieć się między innymi, że Kamerun ma złamane serce, Hiszpania jest obojętna, a Francja z Holandią nie do zatrzymania.

Znana i lubiana usługa Google Street View pozwala natomiast na obejrzenie stadionów, na których odbywają się mecze. To jednak nie wszystko! Wpisanie w wyszukiwarkę Google wyrażenia „mundial” pozwala zapoznać się z obecnym terminarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, wynikami odbytych spotkań, charakterystyką grup piłkarskich oraz klasyfikacją fazy pucharowej.

Po dodaniu nazwy przykładowego kraju do wyżej wymienionego wyrażenia otrzymujemy najważniejsze informacje dotyczące reprezentacji (skład, rok założenia itd.), statystyki z przeprowadzonych rozgrywek oraz zapowiedzi przyszłych meczów z udziałem wskazanej grupy, co jest niezwykle przydatne. 

Zaskoczeniem dla wielu użytkowników może być to, że już po wpisaniu w wyszukiwarce nazwy stolicy Mundialu 2014 wyświetlą nam się te same informacje, co w przypadku frazy „mundial” :).


opracowanie własne

Jednak nie tylko Google towarzyszy fanom piłki nożnej w tym emocjonującym czasie. Wiele przedsiębiorstw wykorzystało mundialowy szał i stworzyło oryginalne oraz przeważnie zabawne reklamy, które okrążyły już cały Internet. Opis tego zjawiska zostały zawarty na blogu Sunrise System w interesującym artykule „Internet w rytmie samby” autorstwa Dawida Samulskiego, a na firmowym profilu na Facebooku każdy z Was również zapoznać się z ciekawymi postami, dotyczącymi „malowanych ulic Brazylii”, czy „nowego eksperymentu – Kick with Chrome”. A na zakończenie, powtórzenie pytania, zawartego na naszym profilu: Mistrzem Świata będzie?
 
 
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55