Ikona 02:00 min Ikona 24.06.2014

Mundial z Google

Szczegółowy terminarz Mundialu, wyniki meczów, witryny sportowe na pierwszej pozycji w wyszukiwaniu – to tylko nieliczne wyróżniki, charakteryzujące wyszukiwarkę Google podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014. Gigant z Mountain View codziennie zaskakuje użytkowników także tematycznymi i oryginalnymi doodlami.

Na rozpoczęcie Mistrzostw mogliśmy obejrzeć Google Doodle przedstawiającego panoramę Rio de Janeiro. Dopingujące w rytmie słonecznej samby literki życzyły powodzenia wszystkim drużynom, biorącym udział w rozgrywkach piłkarskich. Na stronie Google Trends zaprezentowane zostały nastroje reprezentacji poszczególnych państw. Z informacji zawartych na stronie możemy dowiedzieć się między innymi, że Kamerun ma złamane serce, Hiszpania jest obojętna, a Francja z Holandią nie do zatrzymania.

Znana i lubiana usługa Google Street View pozwala natomiast na obejrzenie stadionów, na których odbywają się mecze. To jednak nie wszystko! Wpisanie w wyszukiwarkę Google wyrażenia „mundial” pozwala zapoznać się z obecnym terminarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, wynikami odbytych spotkań, charakterystyką grup piłkarskich oraz klasyfikacją fazy pucharowej.

Po dodaniu nazwy przykładowego kraju do wyżej wymienionego wyrażenia otrzymujemy najważniejsze informacje dotyczące reprezentacji (skład, rok założenia itd.), statystyki z przeprowadzonych rozgrywek oraz zapowiedzi przyszłych meczów z udziałem wskazanej grupy, co jest niezwykle przydatne.

Zaskoczeniem dla wielu użytkowników może być to, że już po wpisaniu w wyszukiwarce nazwy stolicy Mundialu 2014 wyświetlą nam się te same informacje, co w przypadku frazy „mundial” :).

 

Jednak nie tylko Google towarzyszy fanom piłki nożnej w tym emocjonującym czasie. Wiele przedsiębiorstw wykorzystało mundialowy szał i stworzyło oryginalne oraz przeważnie zabawne reklamy, które okrążyły już cały Internet. Opis tego zjawiska zostały zawarty na blogu Sunrise System w interesującym artykule „Internet w rytmie samby” autorstwa Dawida Samulskiego, a na firmowym profilu na Facebooku każdy z Was również zapoznać się z ciekawymi postami, dotyczącymi „malowanych ulic Brazylii”, czy „nowego eksperymentu – Kick with Chrome”. A na zakończenie, powtórzenie pytania, zawartego na naszym profilu: Mistrzem Świata będzie?
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 01.07.2014 Niejednokrotnie pisaliśmy już o tym, że płatna reklama na Facebooku staje się nieodzownym elementem działalności firm w Internecie. Wciąż jednak jest to teren niezbadany, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mogą sobie pozwolić na tworzenie działów odpowiedzialnych za promocję w sieci i w mediach społecznościowych. Na naszym blogu mogliście już przeczytać jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku. Teraz prezentujemy 10 kroków, dzięki którym będzie ona o wiele skuteczniejsza. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.07.2014 Współczesna promocja marki jest zadaniem niemalże karkołomnym, biorąc pod uwagę obecne możliwości technologiczne oraz ogrom rozwiązań marketingowych i liczbę konkurentów. Wydaje się coraz istotniejsze wypracowanie takiego elementu, który będzie natychmiastowo identyfikował się z marką, a przy tym budował pozytywne relacje z odbiorcą. Wiele brandów decyduje się stworzyć własnego bohatera. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.06.2014 Już 12 czerwca rozpoczyna się wielkie święto wszystkich fanów piłki nożnej, ale również reklamodawców - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Ogromny biznes skupi się przez ten miesiąc na Brazylii, rytmach samby i zielono-żółtej kolorystyce. Od dłuższego czasu jesteśmy przygotowywani na apogeum brazylijskiej gorączki, ponieważ w Internecie pojawiają się ciekawe kampanie reklamowe dużych i małych marek. Każdy chce wyrwać dla siebie chociaż najmniejszy kawałek tortu w kształcie futbolówki. Wybraliśmy więc dla Was kilka reklam i kampanii w sieci, na które warto zwrócić uwagę. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700