Ikona 02:40 min Ikona 28.03.2008

Komu nie jest przydatna reklama w Internecie? Temu, kto jest zadowolony z reklamy w radiu, telewizji, w prasie i na billboardach, kto ma nadmiar klientów i zysków z prowadzonej działalności. Kto uważa promowanie siebie za celowe, odkrywa, że reklama idealna, czyli widoczna, nie przeoczona i skuteczna, to reklama właśnie w Internecie.

 

Skuteczne Połączenie w Reklamie Online

 

Najwięcej efektów daje umiejętne połączenie kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach. Zaletą łączącą obie formy promocji jest to, że promowana strona pojawia się niejako na życzenie internauty i odbierana jest jako odpowiedź na jego własne zapytanie. Pozycjonowanie to nic innego jak umieszczenie naszej strony w czołówce naturalnych wyników wyszukiwania, a linki sponsorowane – odnośniki do naszej strony umieszczone obok tych wyników w najwidoczniejszym miejscu w wyszukiwarce. Te metody reklamy w Internecie uzupełniają się, wzmacniając efekt reklamowy. Zaistnienie w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania dzięki pozycjonowaniu to szereg korzyści. Przede wszystkim to reklama, która nie wygląda na reklamę – strona pojawia się na życzenie internauty – kojarzona jest więc pozytywnie i budzi zaufanie. Umożliwia to efektywne pozyskiwanie nowych Klientów – strona pojawia się jako odpowiedź na potrzebę.

 

Dlaczego Pozycjonowanie i Linki Sponsorowane To Klucz do Sukcesu

 

Pozycjonowanie jest reklamą ekonomiczną – opłaty uzależnione są wyłącznie od efektów – kampania nie generuje kosztów dopóki nie będzie owocna (strona nie pojawi się w pierwszej dziesiątce). Skuteczne konkurowanie z liderami rynku – obecność wśród liderów branżowych i możliwość konkurowania na zagranicznych rynkach daje siłę przebicia, jakiej nie oferuje reklama standardowa. Dodatkowo strona zyskuje lepszy wygląd – optymalizacja pod wyszukiwarkę to usunięcie błędów i braków technicznych i merytorycznych oraz profesjonalne opracowanie tekstów. Linki sponsorowane – dzięki strategicznemu umiejscowieniu tuż obok wyników wyszukiwania na konkretne zapytanie- pomagają wypozycjonowanej stronie budować wizerunek silnej – bo zawsze i wszędzie widocznej – prestiżowej i konkurencyjnej marki. Link sponsorowany nie jest przy tym odróżniany od wyników naturalnych. Jego zaletą jest skierowanie do określonego grona odbiorców, a więc pozyskanie sprofilowanych Klientów. Wyświetlanie reklam można ograniczyć do konkretnego okresu w roku lub wyświetlać ją wśród użytkowników z konkretnego obszaru, województwa lub regionu . Jeżeli zależy nam na szerokim gronie odbiorców – linki dają też możliwość reklamy szerokokontekstowej – w każdym miejscu na świecie. Kampania jest dobrze dopasowana do potrzeb reklamodawcy – można ją modyfikować – dodawać lub zmieniać wyrażenia zależnie od oferty. Z perspektywy ekonomicznej jest to forma promocji równie opłacalna, co pozycjonowanie: opłaty tylko za wejścia na stronę oznaczają optymalny stosunek ceny do osiąganych wyników. Widoczność bez nachalności, skuteczność za rozsądną cenę – pozycjonowanie wraz z kampanią linków sponsorowanych to gwarancja mocnego wbicia się w świadomość rynkową, to odpowiedź zarówno na potrzeby przedsiębiorcy, jak i internauty.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 16.04.2008 Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:55 min 23.05.2008 Jak użytkownik odbiera naszą stronę internetową? Gdzie w pierwszej kolejności kieruje wzrok? Zamiast snuć domysły i własne teorie warto postawić na eye tracking, czyli niewiarygodne narzędzie pozwalające na śledzenie ruchów gałki ocznej w trakcie korzystania ze strony internetowej bądź aplikacji. Zebrane w ten sposób dane przydadzą się m.in. podczas tworzenia strony internetowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:10 min 16.07.2008 Internet przestał być wyłącznie źródłem wiedzy. Obecnie z powodzeniem służy nam jako platforma do kontaktu, wymiany myśli, zakupów oraz, mimochodem, dzielenia się prywatnymi informacjami. Na te ostatnie czyhają hakerzy, pragnący wykorzystać naszą naiwność. Jak się przed nimi uchronić? Przede wszystkim należy zadbać, aby Sieć nie była dziurawa, za pomocą specjalnych zabezpieczeń. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700