Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:40 min Ikona 28.03.2008

Mocne uderzenie – pozycjonowanie i linki sponsorowane

Komu nie jest przydatna reklama w Internecie? Temu, kto jest zadowolony z reklamy w radiu, telewizji, w prasie i na billboardach, kto ma nadmiar klientów i zysków z prowadzonej działalności. Kto uważa promowanie siebie za celowe, odkrywa, że reklama idealna, czyli widoczna, nie przeoczona i skuteczna, to reklama właśnie w Internecie.

 

Skuteczne Połączenie w Reklamie Online

 

Najwięcej efektów daje umiejętne połączenie kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach. Zaletą łączącą obie formy promocji jest to, że promowana strona pojawia się niejako na życzenie internauty i odbierana jest jako odpowiedź na jego własne zapytanie. Pozycjonowanie to nic innego jak umieszczenie naszej strony w czołówce naturalnych wyników wyszukiwania, a linki sponsorowane – odnośniki do naszej strony umieszczone obok tych wyników w najwidoczniejszym miejscu w wyszukiwarce. Te metody reklamy w Internecie uzupełniają się, wzmacniając efekt reklamowy. Zaistnienie w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania dzięki pozycjonowaniu to szereg korzyści. Przede wszystkim to reklama, która nie wygląda na reklamę – strona pojawia się na życzenie internauty – kojarzona jest więc pozytywnie i budzi zaufanie. Umożliwia to efektywne pozyskiwanie nowych Klientów – strona pojawia się jako odpowiedź na potrzebę.

 

Dlaczego Pozycjonowanie i Linki Sponsorowane To Klucz do Sukcesu

 

Pozycjonowanie jest reklamą ekonomiczną – opłaty uzależnione są wyłącznie od efektów – kampania nie generuje kosztów dopóki nie będzie owocna (strona nie pojawi się w pierwszej dziesiątce). Skuteczne konkurowanie z liderami rynku – obecność wśród liderów branżowych i możliwość konkurowania na zagranicznych rynkach daje siłę przebicia, jakiej nie oferuje reklama standardowa. Dodatkowo strona zyskuje lepszy wygląd – optymalizacja pod wyszukiwarkę to usunięcie błędów i braków technicznych i merytorycznych oraz profesjonalne opracowanie tekstów. Linki sponsorowane – dzięki strategicznemu umiejscowieniu tuż obok wyników wyszukiwania na konkretne zapytanie- pomagają wypozycjonowanej stronie budować wizerunek silnej – bo zawsze i wszędzie widocznej – prestiżowej i konkurencyjnej marki. Link sponsorowany nie jest przy tym odróżniany od wyników naturalnych. Jego zaletą jest skierowanie do określonego grona odbiorców, a więc pozyskanie sprofilowanych Klientów. Wyświetlanie reklam można ograniczyć do konkretnego okresu w roku lub wyświetlać ją wśród użytkowników z konkretnego obszaru, województwa lub regionu . Jeżeli zależy nam na szerokim gronie odbiorców – linki dają też możliwość reklamy szerokokontekstowej – w każdym miejscu na świecie. Kampania jest dobrze dopasowana do potrzeb reklamodawcy – można ją modyfikować – dodawać lub zmieniać wyrażenia zależnie od oferty. Z perspektywy ekonomicznej jest to forma promocji równie opłacalna, co pozycjonowanie: opłaty tylko za wejścia na stronę oznaczają optymalny stosunek ceny do osiąganych wyników. Widoczność bez nachalności, skuteczność za rozsądną cenę – pozycjonowanie wraz z kampanią linków sponsorowanych to gwarancja mocnego wbicia się w świadomość rynkową, to odpowiedź zarówno na potrzeby przedsiębiorcy, jak i internauty.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55