Ikona 01:20 min Ikona 31.07.2013

Marketing mobilny – konkretnie i zwięźle

 Od tego roku Media Regionalne rozpoczynają współpracę ze skandynawską siecią reklamy mobilnej adQuota.  Michael Buch Sandager z adQuota twierdzi, że reklamy w telefonie są tolerowane, o ile są precyzyjnie dopasowane. Dlatego naszym zadaniem jest dostarczenie właściwej treści właściwym odbiorcom. Wtedy reklama przestaje wtedy być nachalna i staje się pożądana.  

 

Jednak, aby marketing mobilny był skuteczny,  musi odpowiadać kanałowi przekazu, z którego korzysta akurat użytkownik. Dlatego powstały responsive web design (RWD), czyli strony, które dopasowują się do wielkości ekranu przeglądanego urządzenia. Równolegle rozwijają się strony dedykowane, czyli tworzone specjalnie pod dane urządzenie. Dzięki temu treści ładują się szybciej, co jest ważne, ponieważ internauci nie grzeszą cierpliwością i automatycznie rezygnują z długiego oczekiwania na wiadomości. Równocześnie treści wyświetlające się na ekranie są bardziej czytelne dla odbiorcy.

Czym powinny cechować się informacje na stronach dedykowanych? W związku z tym, że marketing mobilny ma natychmiastowo odpowiadać na aktualne potrzeby użytkowników, informacje wyświetlające się np. na smartfonie, powinny być konkretne i zwięzłe. Mały ekran nie jest przystosowany do przekazywania długich treści, a ciągłe przewijanie tekstu jest męczące i może zniechęcać do dalszego przeglądania danej strony.

Reklamy mobilne stwarzają wiele ciekawych możliwości polegających na interakcji reklamobiorcy i reklamodawcy. Jednak odbiorca musi nauczyć się korzystać z narzędzi umożliwiających działanie reklamie mobilnej. Musi też przyzwyczaić się do odbierania treści dostosowanych do swoich, bardzo indywidualnych i osobistych potrzeb, co wiąże się z przezwyciężeniem lęku przed przekazywaniem rozmaitych informacji o sobie. Marketing mobilny niesie bowiem za sobą ryzyko naruszenia prywatności. Na razie czekamy na rozwój marketingu mobilnego w Polsce.  Pozostaje nam nadzieja, że wielkie możliwości marketingu mobilnego idą w parze z dobrymi, etycznymi intencjami reklamodawcy.

Źródło: marketing przy kawie, marketing przy kawie 2

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:35 min 31.07.2013 Podobnie jak Google, również Yandex zmierza do tego, aby użytkownicy mieli dostęp do jak największej ilości usług z poziomu jednego konta, co oznacza konieczność zapamiętania tylko jednej nazwy użytkownika i hasła. Dlatego też właściwie niezbędne stało się posiadanie konta gmail dla korzystania z serwisów Google, a w przypadku runetu – Yandex.Poczty. Przedstawiamy instrukcję jak zrobić pierwszy krok w kierunku wykorzystania serwisów rosyjskiego kolosa: zakładanie i konfiguracja konta na Yandex.Poczcie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 02.09.2013 Od lat uprzyjemniają korzystanie z największej na świecie wyszukiwarki internetowej. W ważne święta odruchowo sprawdzamy, na jaki pomysł tym razem wpadli twórcy doodli. Czasem są tak wyszukane, że trzeba zasięgnąć pomocy odnośnika do Wikipedii, by odkryć, czego dotyczą. Zawsze jednak tworzone z pomysłem oraz idealnie oddające charakter danego wydarzenia. Idea doodli jest prosta – wywołać uśmiech na twarzy użytkowników. /p> Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:30 min 12.07.2013 Jednym z elementów optymalizacji kampanii jest śledzenie realnie wpisywanych do wyszukiwarki fraz kluczowych, gdy w grupach reklam stosujemy dopasowania inne niż ścisłe. Z racji, że obecnie Google pyta się już o właściwie wszystko, to również reklamy mogą być wyświetlane po dość zastanawiających wpisach internautów do wyszukiwarki. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700