Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:35 min Ikona 04.06.2009

Google Squared vs. Wolfram Alpha

Twórcy wyszukiwarki Wolfram Alpha chcieli pretendować do miana konkurenta zagrażającego pozycji Google. Niejako w odpowiedzi Google zaprezentowało produkt o nazwie Google Squared.

Wyszukiwarka ta zaciąga dane z silnika Google, różnica polega na sposobie prezentowania danych. W Google otrzymujemy listę stron z krótkim opisem, w Google Squared wyniki są posortowane w odpowiednich kolumnach. Przykładowo, dla zapytania „planet” wyniki wyszukiwania prezentują się następująco:

Google Squared

Grafiki i szczegółowe informacje są przedstawione w sposób czytelny, nie brakuje też linków do stron z informacjami adekwatnymi do zapytania. Wolfram Alpha na tę chwilę nie ma więc chyba niczego wyjątkowego.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 26.01.2009 Już od dawna nie jest tajemnicą, że Internet zmienia otaczającą nas rzeczywistość. Za jego sprawą myślimy i działamy inaczej, dostrzegamy inne zjawiska, inaczej je też odbieramy. Czasem jednak za bardzo wkracza w nasze życie, doprowadzając do sytuacji, jaka miała miejsce w przytoczonym przez nas przykładzie. Śmiać się czy może głębiej nad tym zastanowić? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 03.03.2016 Treści reklamowe stanowią nieodłączny element każdego przekazu medialnego - filmu, informacji, komunikacji. Każdego dnia mamy więc kontakt z różnego rodzaju materiałami graficznymi, dźwiękowymi czy video, których celem jest przekonanie nas o zaletach jakiegoś produktu, usługi czy firmy. Osoby dorosłe często nie zwracają na te treści uwagi, coraz częściej są odporne na taki przekaz lub potrafią świadomie i skutecznie selekcjonować informacje ze względu na ich użyteczność oraz wiarygodność. Inaczej wygląda to jednak w przypadku dzieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:55 min 13.02.2019 Copywyriter kojarzy się przede wszystkim z kreatywnością i tworzeniem inspirujących treści, jednak zawód ten wymaga znacznie więcej cennych, a czasami trudnych do rozwinięcia umiejętności. Niektóre z nich można wprowadzić od razu, na inne z kolei pracuje się latami, a w tym doskonaleniu nigdy nie powinno się poprzestać. Co może przyczynić się do sukcesu w tej branży? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700