Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 06.12.2016

Like na TAK, Wrr na NIE

Ostatnio na Facebooku coraz częściej spotkać można posty zachęcające do udziału w „pojedynku”: Co wolicie? Wystarczy przedstawić co najmniej dwie opcje (mogą to być produkty, przedmioty, miejsca, a nawet gwiazdy showbiznesu – cokolwiek) i krótkim pytaniem zaprosić chętnych do zagłosowania za jedną lub drugą opcją (choć może być ich więcej, nawet sześć, czyli tyle co dostępnych emocji). Wystarczy kliknąć wybraną emocję i z ciekawością obserwować wyniki. Ta zabawa ma przede wszystkim cel rozrywkowy, niemniej świetnie sprawdza się jako narzędzie aktywizujące nieco leniwych użytkowników Facebooka. Profil zyskuje tym samym na popularności.

 

Źródło: fanpage Dzień Dobry TVN

 

Jak to zrobić?

Sposobów na głosowanie za pomocą emocji jest kilka. Najwygodniejszym, ale i najbardziej skomplikowanym, jest prowadzenie live streamingu. Cyfry na liczniku zmieniają się na bieżąco wraz z oddawaniem głosów, a użytkownicy mogą obserwować pojedynek na żywo. Uruchomienie takiego głosowania wymaga zainstalowania oprogramowania do live streamingu. Należy też pamiętać o tym, że wyłączenie komputera spowoduje przerwanie live streamingu i obserwowanie wyników nie będzie możliwe.

 

Źródło: fanpage RMF FM

 

Innym sposobem jest po prostu opublikowanie posta z ilustracjami opcji do wyboru i określeniem przyporządkowanych im emocji. Wówczas możemy śledzić wyniki, jak i cały proces głosowania przez dłuższy czas. To rodzaj krótkiej ankiety, w której można zapytać użytkowników o opinię lub po prostu poznać ich preferencje. Facebookowe głosowania dotyczą najróżniejszych zagadnień. Dlatego z tej formy tak chętnie korzystają strony fanpage portali informacyjnych, mediów rozrywkowych, marek i firm, a nawet jednostek samorządowych. Głosowanie emocjami pozwala administratorom fanpage’a pozyskać konkretne informacje na temat preferencji czy opinii użytkowników, a dodatkowo urozmaica zawartość fanpege’a.

 

A Wy? Lubicie zabawę w głosowanie?

 

 

Źródło: fanpage serialu „Barwy szczęścia”

 

Źródła: Socialpress.pl, Facebook

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55