Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 06.12.2016

Like na TAK, Wrr na NIE

Spis treści:

Ostatnio na Facebooku coraz częściej spotkać można posty zachęcające do udziału w „pojedynku”: Co wolicie? Wystarczy przedstawić co najmniej dwie opcje (mogą to być produkty, przedmioty, miejsca, a nawet gwiazdy showbiznesu – cokolwiek) i krótkim pytaniem zaprosić chętnych do zagłosowania za jedną lub drugą opcją (choć może być ich więcej, nawet sześć, czyli tyle co dostępnych emocji). Wystarczy kliknąć wybraną emocję i z ciekawością obserwować wyniki. Ta zabawa ma przede wszystkim cel rozrywkowy, niemniej świetnie sprawdza się jako narzędzie aktywizujące nieco leniwych użytkowników Facebooka. Profil zyskuje tym samym na popularności.

 

Jak to zrobić?

 

Sposobów na głosowanie za pomocą emocji jest kilka. Najwygodniejszym, ale i najbardziej skomplikowanym, jest prowadzenie live streamingu. Cyfry na liczniku zmieniają się na bieżąco wraz z oddawaniem głosów, a użytkownicy mogą obserwować pojedynek na żywo. Uruchomienie takiego głosowania wymaga zainstalowania oprogramowania do live streamingu. Należy też pamiętać o tym, że wyłączenie komputera spowoduje przerwanie live streamingu i obserwowanie wyników nie będzie możliwe.

 

Innym sposobem jest po prostu opublikowanie posta z ilustracjami opcji do wyboru i określeniem przyporządkowanych im emocji. Wówczas możemy śledzić wyniki, jak i cały proces głosowania przez dłuższy czas. To rodzaj krótkiej ankiety, w której można zapytać użytkowników o opinię lub po prostu poznać ich preferencje. Facebookowe głosowania dotyczą najróżniejszych zagadnień. Dlatego z tej formy tak chętnie korzystają strony fanpage portali informacyjnych, mediów rozrywkowych, marek i firm, a nawet jednostek samorządowych. Głosowanie emocjami pozwala administratorom fanpage’a pozyskać konkretne informacje na temat preferencji czy opinii użytkowników, a dodatkowo urozmaica zawartość fanpege’a.

 

A Wy? Lubicie zabawę w głosowanie?

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Faux pas na Facebooku Ikona 03:45 min 18.01.2017 Granice dobrych manier przesuwają się. To, co jeszcze kilka lat temu było nieprzyzwoite, dziś przechodzi bez echa. Taki dynamizm determinuje coraz powszechniejsze rozluźnienie konwenansów oraz niespotykana do tej pory szybkość wymiany danych. Media społecznościowe w mgnieniu oka pozwalają udostępnić dowolne informacje. Jednak czy potrafimy to właściwie wykorzystać? Czy wiemy, gdzie przebiegają granice dobrych manier na Facebooku? A może już całkiem się zatarły? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Po co pokoleniu X YouTube? Ikona 03:20 min 03.02.2017 Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Millenialsi w mediach społecznościowych Ikona 01:55 min 28.10.2016 Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 1980-2000 są nie lada wyzwaniem dla marketingowców, którzy starają się zainteresować ich stworzonym przez siebie przekazem. Skupienie na sobie, elastyczność oraz chęć bycia w ciągłej komunikacji, to najważniejsze cechy, które wyróżniają Pokolenie Y. Dlatego tak kluczowe jest zrozumienie, w jaki sposób millenialsi korzystają z mediów społecznych, dlaczego to robią oraz czego właściwie w nich szukają. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700