Ikona 04:55 min Ikona 01.09.2022

Lato daje twórcom wiele możliwości, długie dni, wysokie temperatury i miłe otoczenie sprawiają, że kreatywne pomysły same wpadają do głowy. I mimo tego, że spoty tworzone są z wyprzedzeniem, to letnie nastroje zostały w nich dobrze odzwierciedlone. Takie rozwiązanie pozwala odbiorcom wejść w rolę bohaterów i się z nimi utożsamić. Jak marki reklamowały się w te wakacje? Czy stworzone kreacje były strzałem w dziesiątkę? Sprawdźmy!

 

W wakacje jest tyle do zobaczenia i tyle do pokazania

Taki tytuł wykorzystało w swojej kampanii reklamowej Orange, które wakacyjną reklamę promowało jeszcze zanim lato zaczęło się na dobre. Spot trafia do odbiorców, dzięki temu, że zastosowano w nim skuteczny storytelling. Wyjazd na wakacje to nie tylko radość związana z wypoczynkiem w pięknym miejscu, ale jednocześnie smutek i strach przed rozłąką – który pojawia się zwłaszcza u dzieci i młodzieży.

Jeszcze kilka lat temu, aby podzielić się doświadczeniami, musieliśmy czekać, aż wrócimy do domu. Ewentualnie można było wysłać pocztówkę z krótkim pozdrowieniem, która zazwyczaj i tak docierała do odbiorcy z dużym opóźnieniem. Orange w swoim spocie pokazuje, że dzisiaj nie musimy już czekać – wystarczy telefon z dostępem do sieci.

Warto zauważyć, że marka pokazuje smartfona z dostępem do internetu jako narzędzie do wspólnego odkrywania świata, będąc nawet w dwóch różnych częściach kraju. Nie kojarzy się z bezproduktywnym przeglądaniem sieci, tylko z radosnym dzieleniem wspomnieniami na bieżąco. A jak wakacje spędziły bohaterki tej reklamy? Sprawdźcie sami, oglądając wideo!

 

Prawdziwy Janusz na polskiej plaży 2022

Reklama została stworzona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku (WFOŚiGW), a jej celem była promocja kampanii ekoTurysta. Spot ruszył pod hasłem Nie rób obciachu. Nie śmieć i zwracał uwagę na to, aby podczas wypoczynku zadbać o czystość w miejscach publicznych. Najprościej mówiąc, po prostu po sobie sprzątać. W rolę głównego bohatera wcielił się aktor Teatru Muzycznego w Gdyni – Rafał Ostrowski.

Całość mimo tego, że utrzymana została w żartobliwej konwencji, zwraca uwagę na powszechny problem, uświadamia i nakłania turystów do refleksji. Spot dodatkowo przypomina, o tym, że każdy z nas jest częścią natury i powinien o nią dbać.  Wypoczywając na plaży, w parku, lesie i innych miejscach wyprodukowane śmieci należy zabrać ze sobą. Jeśli chcecie przekonać się, co jest prawdziwym obciachem, koniecznie obejrzyjcie spot do końca.

 

Lepiej być gotowym na lato

Wśród wakacyjnych spotów nie mogło zabraknąć również tych zagranicznych. Brytyjska sieć sklepów kosmetycznych Boots UK w letniej kampanii wykorzystała piosenkę Ready  or  Not zespołu Fugees. Aktorzy wykonali cover popularnego utworu, a śpiewając go, szykowali się na wakacje.

Lato to czas, kiedy niecierpliwie odliczamy dni do urlopu. Bez względu na to czy wybieramy się na festiwal, plażę, pod namiot, czy na wieczorną imprezę – musimy być odpowiednio przygotowani. Właśnie w tym mają pomóc produkty oferowane przez firmę Boots. Jak wyglądają bohaterowie spotu, gdzie planują spędzić wakacje? Dowiecie się tego, oglądając minutową reklamę. Całość wypadła naprawdę ciekawie, produkcja nie jest nachalna, a piosenka  Ready  or  Not  naprawdę wpada w ucho, sprawdźcie sami!

 

Lajkonik Junior – Legendarny Moment Legendarny Smak

W te wakacje swoją premierę miała także reklama marki Lajkonik, która po kilkunastu latach wróciła na rynek z kampanią o szerokim zasięgu. Firma pokazuje, że tworzone przez nią produkty doskonale sprawdzą się podczas wakacyjnych podróży i są odpowiednie zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Kwestie wypowiadane rytmicznie przez lektora nawiązują do popularnego wiersza autorstwa Juliana Tuwima Lokomotywa, co doskonale pasuje do koncepcji, ponieważ rodzina podróżuje pociągiem.

Marka wykorzystuje spot do reklamy kilku różnych produktów z serii Juniorki – przeznaczonej dla najmłodszych konsumentów. Sama podróż jest jednak bardzo bajkowa i nie do końca przypomina jazdę pociągiem, z jaką mają do czynienia pasażerowie na co dzień. Cały 30-sekundowy spot możecie zobaczyć poniżej!

 

Jak powszechnie wiadomo wakacje, to czas, kiedy stawiamy na odpoczynek i myślimy o zbliżającym się urlopie. I chociaż firmy na bieżąco kontrolują działanie rynku, to nie jest to czas intensywnych działań reklamowych. Mimo wszystko udało mi się znaleźć kilka ciekawych spotów. Każdy z nich jest inny, jednak wszystkie zachowują swój letni charakter. Dlatego odłóż na chwilę, to co robisz i oddaj się słodkiej beztrosce, oglądając powyższe spoty!

 

 

Kinga – każdego dnia na nowo odkrywa świat SEO i zagłębia jego tajniki, z doświadczenia wie, ze potrafi on zaskoczyć. Pisanie sprawia, że się rozwija i pobudza swoją kreatywność – rzecz niezbędną w życiu każdego Copywritera! Prywatnie jest kociarą i nie tylko, bo uwielbia wszystkie zwierzaki. Nie umie długo usiedzieć w miejscu, dlatego weekendy lubi spędzać poza domem, no chyba że pogoda nie sprzyja, wtedy zaszywa się pod kocem z książką i ciepłą herbatą.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co działo się w marketingu cyfrowym w sierpniu 2022? Ikona 5:10 min 02.09.2022 Lato powoli dobiega końca, a to idealna okazja do tego, żeby podsumować co działo się w marketingu internetowym w sierpniu! Od razu uprzedzamy, nie będziemy tylko wspominać! W artykule znajdziecie sporo nowości oraz informacji na temat tego, jak branżowi giganci szykują się na nadchodzącą jesień oraz zimę. Dlatego zapraszamy do lektury, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale również motywacji do tego, aby zadbać o własny biznes. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rola metafory w content marketingu – najważniejsze informacje Ikona 04:55 min 17.10.2022 Dowiedz się jak przekuwać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w prosty do przyswojenia przekaz, który pozwoli Ci skutecznie przebić się do świadomości Twoich odbiorców. Przenośnia to potężne narzędzie językowe — swego rodzaju wytrych do umysłu czytelnika. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego zderzając światy metafory oraz content marketingu możesz liczyć na naprawdę spektakularne efekty. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Prokrastynacja – co to takiego i jak sobie z nią radzić? Ikona 05:55 min 18.08.2022 Milion bodźców atakujących ze wszystkich stron, myśli odpływające w miejsca, o których Ci się dotąd nie śniło, oraz przytłaczające widmo ważnego zadania, które odpychasz z całych sił — kto tego nie doświadczył? Prokrastynacja to znajomy wróg, który wbrew pozorom nie jest wyłączną domeną branży kreatywnej. Dowiedz się co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem, jakie są jej przyczyny oraz (przede wszystkim) jak sobie z nią radzić. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700