Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 5:40 min Ikona Magda Drajkowska 24.08.2022

Kulisy rekrutacji w Sunrise System

Za wszystkimi procesami w firmie stoją ludzie. Właśnie dlatego tak ogromne znaczenie mają procesy rekrutacyjne, które wspierają całą organizację w pozyskiwaniu nowych talentów i tworzeniu skutecznych zespołów. Jak od kulis wygląda rekrutacja? Dlaczego właśnie teraz o tym piszemy? Nie trzymamy dłużej w napięciu i opowiadamy w tym artykule.

 

Kulisy rekrutacji

 

Rekrutacja na konkretne stanowisko rodzi się z określonych potrzeb, które rekruterom sygnalizuje Hiring Manager, a więc osoba wnioskująca o rekrutację. Jest to z reguły lider, manager, kierownik czy dyrektor. Jego zadaniem jest przede wszystkim przekazanie informacji o tym, jakich osób potrzebuje do swojego zespołu – jakie powinny mieć kompetencje i doświadczenie.

Na podstawie zebranych informacji rekruterzy mogą przygotować oferty pracy. W Sunrise System włączamy w proces osoby zajmujące się employer brandingiem, aby w treści ogłoszenia wprowadzić elementy kultury organizacyjnej i wartości firmy. Chcemy już na tym etapie trochę o sobie opowiedzieć.

Treść ogłoszenia o pracę rekruterzy zamieszczają na naszej stronie internetowej w zakładce kariery, ale również w portalach ogłoszeniowych i właśnie wtedy rozpoczyna się jeden z najbardziej ekscytujących etapów – oczekiwanie na aplikacje ze strony kandydatów.

Spływające CV są dokładnie przeglądane pod kątem przede wszystkim zgodności z oczekiwaniami. Zwracamy uwagę też na samo przygotowanie CV, jego staranność oraz jakość. Ogromnie cieszą nas te, z których możemy wyczytać nie tylko doświadczenie zawodowe, ale też odkrywają przed nami drugiego człowieka. Kolejny krok to kontakt z zespołu rekruterów. Zaczęliśmy budować go na przełomie 2018 i 2019 roku, gdy mocno wzrosły potrzeby zatrudniania coraz większej liczby osób. Przełomowy był dla nas 2020 rok, gdy pomimo pandemii postawiliśmy na znaczne poszerzenie naszego zespołu i cel osiągnęliśmy!

 
 
Mamy ogromne szczęście, że nasz zespół rekruterów tworzą osoby ciekawe innych, otwarte i dbające o komfort spotkania – a więc Kamil i Marysia. To oni kontaktują się z wybranymi kandydatami i zapraszają na pierwszą rozmowę. Jest to kontakt telefoniczny lub wideorozmowa, podczas której chcemy lepiej poznać potencjalnych współpracowników.

O co może Cię zapytać rekruter?


Być może zastanawiasz się, w jaki sposób przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Podczas pierwszego kontaktu Kamil lub Marysia będą chcieli dowiedzieć się, co robiłeś/aś wcześniej. O co mogą zapytać?

  • Jakie było Twoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe?
  • Jakie są Twoje mocne strony?
  • Jak myślisz, co możesz wnieść do naszej organizacji?
  • Z jakimi ludźmi lubisz współpracować?

I wiele innych, bo nie mamy gotowego schematu rozmowy, a każdą prowadzimy pod kątem kompetencji potrzebnych na poszukiwanym stanowisku oraz informacji zawartych w CV kandydata.

Po zakończeniu spotkania Kamil i Marysia konsultują się z Hiring Managerem. Jeśli kandydat wpisuje się w profil stanowiska i potrzeby jego zespołu, to planujemy drugie spotkanie – już między kandydatem a jego przyszłym liderem. Zawsze podkreślamy, że każdy proces rekrutacji jest inny. Niekiedy poza rozmową decydujemy się na zorganizowanie zadania praktycznego czy weryfikację języka obcego, a poszczególne działania podyktowane są konkretnymi umiejętnościami bądź cechami, których poszukujemy u kandydatów.

Zwieńczeniem całego procesu jest zaproszenie do zespołu i zatrudnienie w Sunrise System, rozpoczynające się od doskonale przygotowanego oraz sprawdzonego onboardingu, który doceniła m.in. kapituła plebiscytu, przyznając nam tytuł Dobrego Pracodawcy 2022.

Naszym ideałem jest zamknięcie całego procesu – od otrzymania CV do podpisania umowy – w dwa tygodnie. Mamy przy tym pełną świadomość, że wiele zależy od dostępności kandydata, więc całość działań dopasowujemy tak, aby – kandydat czuł się komfortowo, a my byśmy mogli realizować założone cele.
 
 

 

Szukamy talentów do Działu Handlowego

 

Wiesz, że właśnie teraz jest doskonała okazja, by osobiście wziąć udział w naszym procesie rekrutacji? Szukamy wielu nowych talentów do Działu Handlowego w Bydgoszczy, Toruniu oraz Wrocławiu, ponieważ intensywnie się rozbudowujemy.

 
 
Potrzebujemy wsparcia osób, których nie krępuje kontakt z drugim człowiekiem. Cenimy sztukę nawiązywania relacji z klientami i potrafimy docenić tych, którzy tę sztukę uprawiają. W naszych zespołach handlowych stawiamy na naukę i rozwój. Pomagamy zdobyć niezbędną wiedzę a wdrożenie nigdy nie trwa 3 dni. Wiemy, że aby móc dobrze doradzać klientom, trzeba rewelacyjnie znać ofertę. Dlatego przez pierwsze trzy miesiące zapoznajemy się zarówno z nią, jak też z praktycznymi narzędziami, uczymy tworzyć bazy klientów i dokumentację, a ponadto zapewniamy 60 godzin szkoleń.
 
„Nim wypuścimy Cię od razu na głęboką wodę, Chcemy być pewni, że poczujesz się tam komfortowo”
 
A co potem? Czy są szanse na awans? Czy z czasem zmienia się zakres obowiązków? Tak! Rozwój ścieżki kariery dopasowujemy do indywidualnych kompetencji i zawsze zwracając uwagę na to, w czym nasi pracownicy dobrze się czują – niektórzy zasilają swoimi umiejętnościami zespół trenerów wewnętrznych, inni wspierają całą ekipę w roli audytorów, a mamy też przypadki przejścia do innych działów. Ponadto wielu managerów i dyrektorów zaczynało u nas właśnie od doradzania klientom.
 
Znasz już całkiem nieźle kulisy naszego procesu rekrutacyjnego. Mamy nadzieję, że to pomoże ci podjąć decyzję o aplikowaniu do nas. Jeśli akurat szukasz nowych wyzwań na polu marketingu internetowego w obszarze sprzedaży, to prowadzimy obecnie dużą akcję rekrutacyjną do teamów w Bydgoszczy, ale też w Toruniu i Wrocławiu. Ciekawi Cię z kim byś pracował, jakie będzie Twoje miejsce pracy, jaki jest nasz „flow”? Koniecznie zajrzyj na naszego Instagrama, który w sierpniu przejęła ekipa sprzedażowa!
 

Magda – doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, ekspert w obszarze content marketingu. Związana z branżą SEO/SEM od 10 lat, skoncentrowana na tworzeniu treści online w oparciu o trendy. Fanka social mediów i nowych technologii, uwielbia wyzwania dotyczące języka komunikacji, zachwycona real time marketingiem i czule spoglądająca na obszar employer brandingu. Prywatnie uwielbia  podróże po świecie, długie spacery ze swoimi psami, dobry reportaż do mocnej kawy bez cukru.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:35 min 26.03.2014 Internet od dawna nie służy tylko do komunikacji lub wyszukiwania haseł encyklopedycznych. Użytkownicy coraz częściej korzystają z sieci do załatwiania codziennych spraw. Jeśli chcą umówić się z dentystą, wywołać zdjęcia lub zjeść smaczny obiad, w celu wybrania konkretnej usługi sięgają po wyszukiwarkę. Jest to o tyle prostsze, że w zasięgu jesteśmy na co dzień, chociażby korzystając ze smartfonów czy darmowych punktów WiFi. Warto więc sprawić, aby internauci wśród natłoku firm odnaleźli i wybrali właśnie naszą. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Facebook Business Manager – możliwości i korzyści Ikona 02:00 min 30.04.2014 Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców i podejmując walkę z firmami takimi jak Virtue, Buddy Media czy też Wilfire, Facebook stworzył nowe narzędzie ułatwiające menedżerom zarządzanie stronami, aplikacjami i kontami. Business Manager ma ułatwić współpracę dużym firmom, operującym wieloma markami z agencjami zajmującymi się ich obsługą. To krok w stronę rozdzielenia na portalu relacji biznesowych i prywatnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:05 min 25.08.2008 Jak skłonić Internautę do tego, aby kliknął w nasz link? Sposobów istnieje sporo. Jednym z nich jest odpowiednie zarządzanie słowami kluczowymi. Właściwe podejście do doboru fraz skończy się sukcesem - ważne jednak, aby poświęcić na to dłuższą chwilę. Podpowiadamy, jak zarządzać słowami kluczowymi, a także wskazujemy, kiedy warto je uogólniać, a kiedy poszerzać. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700