Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona

KONT-DAR, czyli jak rozwinąć skrzydła z SEM

Bardzo funkcjonalne, trwałe, mogące być dostosowane do potrzeb właściwie każdego odbiorcy – takie właśnie są kontenery produkowane przez firmę KONT-DAR. Znajdują one zastosowanie między innymi jako przenośne biura, bezpieczne magazyny, pomieszczenia socjalne bądź sanitarne… słowem: sprawdzają się w każdych warunkach.

Pewną przeszkodą na drodze rozwoju firmy były trudności z dotarciem do właściwej grupy odbiorców w Internecie. Optymalnym rozwiązaniem w tej sytuacji okazał się być Pakiet SEM Concierge – zestaw usług marketingu internetowego.

W jego ramach skoordynowane zostały działania całego zespołu ekspertów specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjoner zajął się optymalizacją strony w celu wypromowania w naturalnych wynikach wyszukiwania zestawu aż 18 fraz kluczowych, a ekspert Google AdWords przygotował efektywną kampanię linków sponsorowanych, która natychmiast po uruchomieniu wprowadziła stronę Klienta na pierwszą stronę wyników w Google.

Ponadto nad promocją strony internetowej firmy KONT-DAR pracował cały sztab SEO Copywriterów, Specjalistów ds. Mediów Społecznościowych, a nad całością czuwał doświadczony ekspert SEM, dbający o regularne raportowanie, szkolenia, a także przekazywanie niezwykle cennych danych analitycznych dotyczących branży Klienta.

Na efekty działań zakrojonych na tak szeroką skalę nie trzeba było długo czekać. Już drugi miesiąc oznaczał wprowadzenie niemal wszystkich fraz kluczowych do pierwszej dziesiątki organicznych wyników wyszukiwania oraz gwałtowny wzrost liczby odwiedzin w serwisie, do poziomu 2742 wizyt. Co istotne, byli to użytkownicy zainteresowani usługami świadczonymi przez KONT-DAR, przez co wartość wygenerowanego przez Sunrise System ruchu była bardzo wysoka.

 

Globalna liczba odwiedzin na serwisie kontdar.pl. Źródło: Google Analytics

Szczególnie efektywna okazała się kampania AdWords, która prowadzona była przez Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords. Duża wiedza oraz doświadczenie umożliwiły umieszczenie reklam KONT-DAR na najbardziej prestiżowych miejscach, przy zachowaniu możliwie niskich cen za poszczególne kliknięcia.

Kolejne miesiące współpracy to nieustanna, a przede wszystkim skuteczna praca nad utrzymaniem, a nawet zwiększeniem wartościowego ruchu na stronie, regularne raportowanie oraz stałe doradztwo.

Najbardziej cieszy fakt, iż sukces promocji w wyszukiwarce internetowej znalazł odzwierciedlenie w sukcesie i rozwoju firmy KONT-DAR. W przeciągu paru miesięcy liczba zamówień przerosła najśmielsze oczekiwania, dzięki czemu możliwa jest rozbudowa działalności oraz poszerzanie i tak już bogatej oferty tego producenta.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 05.08.2009 Czym jest synergia i jaki wpływ może mieć na prowadzony przez Ciebie biznes? I jakie znaczenie ma w tym przypadku pozycjonowanie? Warto przekonać się, jak wiele korzyści niesie ze sobą łączenie dwóch różnych strategii działania, w tym m.in. wysokie wskaźniki efektywności kampanii reklamowych. O tym mówimy pokrótce w prezentowanym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

13 najczęstszych problemów z Google Moja Firma Ikona 03:00 min 10.07.2014 Od momentu wprowadzenia zmian do usługi Miejsca Google i jej stopniowego łączenia z innymi usługami w ramach panelu Moja Firma, pojawiają się drobniejsze lub większe błędy lub nieporozumienia związane z ich działaniem. Przedstawiamy „Szczęśliwą 13-tkę”, czyli najczęściej pojawiające się kłopoty dotyczące zakładania oraz korzystania z Google Moja Firma. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 03.10.2014 W odpowiedzi na głosy tych, którzy coraz częściej skarżą się na brak prywatności podczas korzystania z Facebooka, Marc Zuckerberg postanowił znaleźć rozwiązanie tego problemu. W tym celu rozpoczął współpracę z twórcami aplikacji Cluster, przeznaczonej dla użytkowników pragnących dzielić się publikowanymi treściami w obrębie wybranych grup odbiorców. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700