Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 16.04.2012

Jak wykorzystać Google+ do promocji swojej marki

 

Ostatnimi czasy dało się zauważyć pewną zależność. Posiadanie profilu na Google+ polepsza pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. To tak jakby Google zachęcało użytkowników do zakładania kont, odwdzięczając się im promowaniem ich marki.

Działania te są szczególnie widoczne w kilku przypadkach. Jeśli założymy profil w Google+, to w wynikach wyszukiwania będzie on wyświetlał się wyżej niż konta posiadane na innych portalach społecznościowych, nawet jeśli istnieją one o wiele dłużej. Podobnie ma się sytuacja w przypadku informacji udostępnianych w strumieniu Google+, fan page Google+ czy nawet pojedynczych statusów. Elementem, który wyróżnia dane z G+ wyświetlające się w wynikach wyszukiwania od tych pochodzących na przykład z Facebooka, jest możliwość decydowania, czym chcemy podzielić się z innymi Internautami, a co ma pozostać tylko w obrębie Google+.

Wyniki Google+ są także wyświetlane w atrakcyjniejszej formie graficznej. Wiele innowacyjnych rozwiązań, zastosowanych przez Google do promowania swojego portalu społecznościowego sprawia, że wyniki powiązane z Google+ prezentują się zdecydowanie korzystniej niż te pochodzące od konkurencji. Google wprowadziło elementy takie jak ramka „Ludzie i strony”, avatary profili i fan page, oznaczenia wyników osobistych, wyniki graficzne oraz wiele innych. Metody te pozwalają na intensywne promowanie marki w wynikach wyszukiwania nawet w przypadku bardzo ogólnych zapytań.

Popularność tej dziedziny marketingu internetowego opiera się także na innym mechanizmie. Z pewnością niejednokrotnie zdarzy się, że właściciele lub osoby odpowiedzialne za wizerunek danego brandu w mediach, widząc w wynikach wyszukiwania doskonale zaprezentowany profil konkurencji, również decydują się na założenie takowego konta. W ten sposób machina sama się napędza, a Google rozpowszechnia swój portal społecznościowy. Jednak niezależnie od tego, jakie pobudki będą kierować zakładającymi fan page, trzeba przyznać, że jest to niezwykle skuteczna i przyszłościowa forma promocji.

Źródło: vBeta.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.03.2016 Tworzenie wartościowego contentu w Sieci to temat maglowany przez środowiska marketerów i copywriterów od dłuższego czasu. Powtarzane jak zaklęcie "Content is King!" powoli faktycznie oczarowuje rynek. Nadawcy widzą w nim skuteczne narzędzie promocji w Internecie, odbiorcy zaś otrzymują konkretne informacje, często pomocne poradniki bądź po prostu dobry artykuł promocyjny. O symbiotycznym oddziaływaniu tekstu w relacji nadawca-odbiorca decyduje w bardzo dużym stopniu zrozumienie znaczenia PERSONY. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:15 min 27.09.2017 Podczas pisania tekstów na strony internetowe klientów copywriter musi brać pod uwagę wiele czynników – poprawność językowa, ciekawe podejście do tematu, wytyczne pozycjonowania, itp. Tak wiele ważnych kwestii może utrudniać tworzenie atrakcyjnych treści, szczególnie, jeśli jakiś temat często się powtarza. Jak więc nie popaść w rutynę? Regularnie zwiększając swoją kreatywność! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 32

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest e-commerce? Ikona 2:00 min 29.09.2023 Zakupy online to już norma w dzisiejszym świecie. Sektor e-commerce rozwija się błyskawicznie. Jakie są jego rodzaje? Na jakich platformach działają e-sklepy? Przeczytaj nasz tekst. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700