Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 23.04.2012

Odgrzewany kotlet w nowej, chrupiącej panierce…

Poprzez nową akcję „Project: Re:Brief” Google chce pokazać, że technologie, które znajdują się dzisiaj w zasięgu ręki każdego reklamodawcy, w połączeniu z udaną kreacją, której istota właściwie nie zmieniła się od lat, przynieść mogą fascynujące rezultaty. By udowodnić to twierdzenie, zaproszono twórców znanych w przeszłości na całym świecie reklam, takich światowych marek jak Coca-Cola, Volvo, Alka-Seltzer czy Avis i naszkicowano im nowe możliwości, jakie niosą ze sobą współczesne technologie internetowe i mobilne. Twórcy stanęli następnie przed zadaniem, by z ich uwzględnieniem, postarać się od nowa spojrzeć na briefy, nad którymi pracowali przed laty i zrealizować je raz jeszcze. Rezultaty faktycznie okazały się fascynujące.

Dzięki technologiom takim jak choćby Google Maps, Google Translate, Google+, platformom displayowym i wielu innym, niegdysiejsze marzenia i idee mogły stać się rzeczywistością. Problemem przestała być bariera językowa, lokalizacja geograficzna użytkownika i przekazu oraz przede wszystkim – wyróżniki współczesnej komunikacji cyfrowej – integracja i interakcja.

Eksperyment pozwolił nabrać wymyślonym przed wielu laty, chwytliwym sloganom reklamowym całkowicie nowego znaczenia. Hasło promujące Coca Colę „Chciałbym kupić światu butelkę coli i dotrzymać mu towarzystwa” stało bardziej dosłowne, gdy dzięki sieci specjalnych automatów vendingowych zaczęła towarzyszyć mu możliwość podarowania obcej osobie, znajdującej się w dowolnej części naszej planety, butelki coca-coli, a także wysłania mu pozdrowień i – co najciekawsze – otrzymania feedbacku w postaci filmiku z nagranymi przez nią podziękowaniami.

Możliwości dostępne współczesnym reklamodawcom pozwalają uwolnić wyobraźnię, łamać schematy i realizować nawet najbardziej wyszukane i wielopoziomowe kampanie. Integracja pomiędzy urządzeniami, aplikacjami i przede wszystkim użytkownikami pozwala osiągnąć reklamie jakość i efektywność wcześniej zwyczajnie nieosiągalną.

Więcej o projekcie Re: Brief przeczytać można na specjalnie stworzonej stronie (http://www.projectrebrief.com).

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mapy Google po polsku Ikona 02:45 min 14.03.2008 Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 09.11.2009 Na ten ranking z pewnością długo czekali wszyscy konsumenci robiący zakupy przez Internet. Portal Money.pl oraz tygodnik Wprost opublikowały listę najlepszych sklepów internetowych 2009 roku. Na ocenę miały wpływ takie aspekty jak asortyment, procedura zamawiania  zakupów, dostawa towarów, a także przydatność informacji o produkcie i kontakt z Klientem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 26.08.2009 Zakupy robione przez Internet codziennie zyskują na popularności. Według danych Komisji Europejskiej w samej Europie już 150 milionów osób zdecydowało się na tę formę zakupów, jednak tylko 20% z nich kupowało produkty za granicą. Obecnie dopiero powstają przepisy regulujące przepływ towarów kupowanych przez Internet. Będą one dotykały m.in. takich kwestii jak prawo do odstąpienia od umowy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700