Ikona 01:45 min Ikona 23.04.2012

Odgrzewany kotlet w nowej, chrupiącej panierce…

Poprzez nową akcję „Project: Re:Brief” Google chce pokazać, że technologie, które znajdują się dzisiaj w zasięgu ręki każdego reklamodawcy, w połączeniu z udaną kreacją, której istota właściwie nie zmieniła się od lat, przynieść mogą fascynujące rezultaty. By udowodnić to twierdzenie, zaproszono twórców znanych w przeszłości na całym świecie reklam, takich światowych marek jak Coca-Cola, Volvo, Alka-Seltzer czy Avis i naszkicowano im nowe możliwości, jakie niosą ze sobą współczesne technologie internetowe i mobilne. Twórcy stanęli następnie przed zadaniem, by z ich uwzględnieniem, postarać się od nowa spojrzeć na briefy, nad którymi pracowali przed laty i zrealizować je raz jeszcze. Rezultaty faktycznie okazały się fascynujące.

Dzięki technologiom takim jak choćby Google Maps, Google Translate, Google+, platformom displayowym i wielu innym, niegdysiejsze marzenia i idee mogły stać się rzeczywistością. Problemem przestała być bariera językowa, lokalizacja geograficzna użytkownika i przekazu oraz przede wszystkim – wyróżniki współczesnej komunikacji cyfrowej – integracja i interakcja.

Eksperyment pozwolił nabrać wymyślonym przed wielu laty, chwytliwym sloganom reklamowym całkowicie nowego znaczenia. Hasło promujące Coca Colę „Chciałbym kupić światu butelkę coli i dotrzymać mu towarzystwa” stało bardziej dosłowne, gdy dzięki sieci specjalnych automatów vendingowych zaczęła towarzyszyć mu możliwość podarowania obcej osobie, znajdującej się w dowolnej części naszej planety, butelki coca-coli, a także wysłania mu pozdrowień i – co najciekawsze – otrzymania feedbacku w postaci filmiku z nagranymi przez nią podziękowaniami.

Możliwości dostępne współczesnym reklamodawcom pozwalają uwolnić wyobraźnię, łamać schematy i realizować nawet najbardziej wyszukane i wielopoziomowe kampanie. Integracja pomiędzy urządzeniami, aplikacjami i przede wszystkim użytkownikami pozwala osiągnąć reklamie jakość i efektywność wcześniej zwyczajnie nieosiągalną.

Więcej o projekcie Re: Brief przeczytać można na specjalnie stworzonej stronie (http://www.projectrebrief.com).

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:35 min 24.04.2012 Nowy interfejs, śledzenie ruchu z serwisów społecznościowych, a przede wszystkim statystyki odwiedzin prezentowane w czasie rzeczywistym potwierdzają po raz kolejny, że Google Analytics odgrywa dziś fundamentalną rolę w ocenie ilości i jakości wejść użytkowników na stronę www. Google Analytics jest więc skutecznym barometrem wszystkich działań reklamowych podjętych w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:50 min 05.06.2012 Do zespołu certyfikowanych specjalistów Google AdWords dołączył kolejny pracownik Sunrise System - Szymon Rydelski. Na co dzień pracuje w bydgoskim oddziale firmy, Centrum Performance Marketing, i zajmuje się planowaniem i realizacją działań promocyjnych dla naszych klientów. Aby zostać certyfiowanym specjalistą, należy zdać kilka egzaminów o różnym poziomie trudności. To tak zwana "korona Google". Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:55 min 20.04.2012 Weryfikacja po raz kolejny przyniosła pozytywne wnioski i Sunrise System podczas Gali 19 kwietnia  otrzymała czwarty certyfikat "Przedsiębiorstwa Fair Play".   Kapituła wyróżnia tym tytułem sprawdzone firmy, które na co dzień respektują wartości etyczne i wzorowo wywiązują się ze swoich zobowiązań. W ocenie organizatrów "Przedsiębiorstwo Fair Play" to także godny polecenia pracodawca, którego pracowników wyróżnia zaangażowanie, kreatywność i zadowolenie ze swojego miejsca pracy. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700