Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Najnowszym pomysłem Google na zamieszczenie treści reklamowych ma być Interaktywne Wideo. Według głównego dyrektora Google, Erica Schmidta, ten rodzaj reklam pojawi się już niebawem i będzie umieszczany w dowolnym miejscu na stronie internetowej, a nie tylko w klipach multimedialnych. Interaktywne Wideo będzie wyglądać jak niewielki serwis internetowy. Do treści podstawowej, czyli klipu multimedialnego, internauci będą mogli dodawać swoje komentarze, które wpłyną na zawartość reklamy, dopasowując ją do oczekiwań i preferencji odbiorców. Eric Schmidt nie poinformował niestety o szczegółach technicznych ani nawet przybliżonej dacie premiery. Nie jest znany również sposób rozliczania się reklamodawców z Google. Można jednak przypuszczać, że za każde wyświetlenie klienci zapłacą prowizję. Źródło: BusinessInsider
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: