Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:45 min Ikona 20.07.2010

Interaktywne Wideo – nowy format reklamowy Google

Najnowszym pomysłem Google na zamieszczenie treści reklamowych ma być Interaktywne Wideo. Według głównego dyrektora Google, Erica Schmidta, ten rodzaj reklam pojawi się już niebawem i będzie umieszczany w dowolnym miejscu na stronie internetowej, a nie tylko w klipach multimedialnych. Interaktywne Wideo będzie wyglądać jak niewielki serwis internetowy. Do treści podstawowej, czyli klipu multimedialnego, internauci będą mogli dodawać swoje komentarze, które wpłyną na zawartość reklamy, dopasowując ją do oczekiwań i preferencji odbiorców. Eric Schmidt nie poinformował niestety o szczegółach technicznych ani nawet przybliżonej dacie premiery. Nie jest znany również sposób rozliczania się reklamodawców z Google. Można jednak przypuszczać, że za każde wyświetlenie klienci zapłacą prowizję. Źródło: BusinessInsider

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google? Ikona 4:20 min 18.01.2023 Google co jakiś czas raczy nas aktualizacjami algorytmów odpowiedzialnych za rankingowanie stron internetowych. Niektórych z nich w ogóle nie zauważamy, inne potrafią wywołać niemałe trzęsienie ziemi w branży SEO. Z jaką sytuacją mamy do czynienia w przypadku najnowszej aktualizacji algorytmu Google Helpful Content? Co powinniśmy o niej wiedzieć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:15 min 16.02.2010 Nie masz pomysłu na organizację imprezy lub spotkania integracyjnego dla pracowników? Na szczęście możesz skorzystać z usług firm, które mają doświadczenie w kwestii atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Na stronie Integracje24.pl znaleźć można wiele ciekawych pomysłów na niebanalne spędzenie wieczoru lub popołudnia w gronie znajomych, czy też współpracowników. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:50 min 24.11.2017 Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700