Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 06.05.2015

Hello, tu Facebook

Jak to działa?

Podstawowym zadaniem Hello jest informowanie o tym kto dzwoni, nawet w sytuacji, gdy nie mamy zapisanego numeru telefonu osoby lub firmy w naszych kontaktach. Po pobraniu aplikacji, automatycznie łączy się ona z Facebookiem i tym samym pozwala nam pozyskać informację o każdym użytkowniku tego portalu na świecie. Kiedy ktoś do nas dzwoni, na ekranie telefonu pojawia się jego zdjęcie profilowe, imię i nazwisko, pełniona rola zawodowa, a nawet informacja o urodzinach. Funkcja ta może znacznie ułatwić życie – zarówno prywatne, jak i zawodowe, ale tylko pod dwoma warunkami – gdy dzwoniący udostępnia swój numer telefonu oraz informacje o sobie publicznie albo dla znajomych swoich znajomych.

Co jeszcze daje nam Hello? Pozwala pozyskać dodatkowe informacje na temat firmy, z którą się kontaktujemy (np. godziny otwarcia), a także skorzystać z intuicyjnej wyszukiwarki, podobnej do tej z Facebooka czy Google. Dzięki niej znalezienie informacji o firmach, ludziach czy miejscach jest bardzo łatwe, a szereg zaimplementowanych opcji umożliwia integrację z danym kontaktem – np. rezerwowanie miejsc w restauracji czy natychmiastowe połączenie się z daną osobą. Bardzo przydatna okazuje się też opcja blokowania kontaktów – dodany do „czarnej listy” numer, przy każdej próbie kontaktu z nami, zostanie przekierowany automatycznie na naszą pocztę głosową. Hello umożliwia również wykonywanie rozmów VoIP.

Jakieś wady?

Sceptycy uważają, że nowa aplikacja od Facebooka to żadna nowość, bowiem działający na podobnych zasadach Truecaller święci triumfy i posiada wiele milionów zadowolonych użytkowników. Jednak jak wiadomo – konkurencji nigdy za wiele i zawsze lepiej mieć wybór. Minusem jest to, że aktualnie korzystać z Hello mogą jedynie obywatele Stanów Zjednoczonych, Brazylii oraz Nigerii, jednak chodzą słuchy, że jeszcze w tym roku do tego grona dołączą Europejczycy. Nie wiadomo też czy aplikacja dotrze do użytkowników iOs – na odpowiedzi trzeba niestety jeszcze trochę zaczekać, przynajmniej kilka miesięcy…

Źródła:

Antyweb, CHIP, Spider’s Web, Social Press

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 05.05.2016 Użytkownicy Twittera wychodzą poza Internet! Coraz częściej organizowane są spotkania nazywane przez wszystkich tweetupami, czyli nieformalnymi spotkaniami „ćwierkających” użytkowników. Są one coraz częściej organizowane w różnych miastach Polski, a także wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Dzięki nim wirtualni znajomi mogą w końcu spotkać się również w realnym świecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 17.04.2012 Czy zastanawiałeś się kiedyś, ilu jest tak naprawdę użytkowników internetu w Europie? W którym państwie jest ich najwięcej i jaką część tego rynku zajmuje Polska? Czy nasi rodacy są aktywni w sieci?  Jak wypadamy na tle innych państw? Na te pytania odpowiada regularnie przeprowadzany raport comScore. Właśnie opublikowano wyniki za luty. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:35 min 15.04.2020 Long Tail SEO jest w Polsce wciąż nie dość rozpowszechnioną metodą na promowanie strony w wyszukiwarkach. Patrząc jednak na obecny, szybki wzrost konkurencyjności głównych wyrażeń kluczowych warto zwrócić uwagę na opcje "długiego ogona" przy doborze fraz, bo takie pozycjonowanie może okazać się dla nas tańsze, a przy tym bardziej skuteczne. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700