Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona

Beerfingers – świetna reklama za kilka złotych

Miesięczny koszt pozycjonowania strony jest niższy niż cena jednego opakowania paluszków Beerfingers… To nie żart. Pozycjonowanie to po prostu jedyna taka reklama – trafna i niedroga. Idealna dla startującego biznesu. Beerfingers „Jedyne podwójne” – to ten produkt stał się podstawą istnienia firmy Beer Fingers. Jakkolwiek nazwa brzmi tajemniczo, chodzi po prostu o popularną przekąskę: paluszki.

Firmę założyło dwa lata dwóch 25-letnich studentów: Bartosz Głodowski i Łukasz Graczyk, którzy wpadli na prosty, a przez to genialny pomysł: sprzedaż podwojonych paluszków. W ten sposób odkryli i zapełnili rynkowa niszę. Po opatentowaniu swojego smakołyku mogli powiedzieć: na tym można zrobić biznes. Wystarczyło zrozumieć, że większość osób pogryzających tradycyjne paluszki szuka w paczce tych „sklejonych”. Dziś firmą zarządza Bartosz Głodowski – zarządza przebojowo. Beerfingers Sprzedaż idzie pełna parą – puby, sklepy spożywcze, pizzerie chętnie częstują swoich gości podwojonymi paluszkami.

Plany odkrywcy nowej spożywczej żyły złota sięgają dalej: ekspansja na rynki zachodnie, kolejne patenty, zwiększenie liczby rodzimych odbiorców. By tego dokonać, sięgają po inteligentne metody promocji. Poprzez udział w akcji „Kupując polskie produkty, dajesz pracę” podkreślają atuty rodzimego produktu oraz społeczne korzyści z zakupu produktu.

Szczególnie aktywna kampania promocyjna ma miejsce w Sieci. Ponieważ zdublowane paluszki dostępne są w dużej mierze na stronie www.beerfingers.pl, B. Głodowski zdecydował się intensywnie reklamować swoją witrynę i markę w Internecie. Jego firmie pomaga w tym Sunrise System. Po nawiązaniu współpracy z firmą pozycjonerską witryna stała się widoczna w wynikach wyszukiwania na zasadnicze dla Beerfingers wyrażenia kluczowe. Kto wie, czego chce (że chce smacznych paluszków) i szuka ich w Sieci, ten trafia na stronę z innowacyjną przekąską młodego poznańskiego przedsiębiorcy.

Dzięki pozycjonowaniu strona jest wyświetlana w pierwszej dziesiątce wyników – co ciekawe, kosztuje to firmę jedynie kilka złotych miesięcznie! Jak to możliwe? W Sunrise System zaproponowano właścicielom Beerfingers aż 9-miesięczny „okres złotówkowy” –za każde wyrażenie wypozycjonowane do top dziesiątki wyników firma płaci 1zł +VAT. Tym samym reklama w nowoczesnym, modnym medium nie jest praktycznie żadnym obciążeniem. A krótka, treściwa, zachęcająca potencjalnych klientów informacja

Beerfingers
jest widoczna, na życzenie internauty. Nic dodać, nic ująć. Sunrise System wywiązuje się ze zobowiązania jak należy. Beerfingers pozostaje chwytać okazję i zdobyć kolejnych klientów.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55