Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona

Beerfingers – świetna reklama za kilka złotych

Miesięczny koszt pozycjonowania strony jest niższy niż cena jednego opakowania paluszków Beerfingers… To nie żart. Pozycjonowanie to po prostu jedyna taka reklama – trafna i niedroga. Idealna dla startującego biznesu. Beerfingers „Jedyne podwójne” – to ten produkt stał się podstawą istnienia firmy Beer Fingers. Jakkolwiek nazwa brzmi tajemniczo, chodzi po prostu o popularną przekąskę: paluszki.

Firmę założyło dwa lata dwóch 25-letnich studentów: Bartosz Głodowski i Łukasz Graczyk, którzy wpadli na prosty, a przez to genialny pomysł: sprzedaż podwojonych paluszków. W ten sposób odkryli i zapełnili rynkowa niszę. Po opatentowaniu swojego smakołyku mogli powiedzieć: na tym można zrobić biznes. Wystarczyło zrozumieć, że większość osób pogryzających tradycyjne paluszki szuka w paczce tych „sklejonych”. Dziś firmą zarządza Bartosz Głodowski – zarządza przebojowo. Beerfingers Sprzedaż idzie pełna parą – puby, sklepy spożywcze, pizzerie chętnie częstują swoich gości podwojonymi paluszkami.

Plany odkrywcy nowej spożywczej żyły złota sięgają dalej: ekspansja na rynki zachodnie, kolejne patenty, zwiększenie liczby rodzimych odbiorców. By tego dokonać, sięgają po inteligentne metody promocji. Poprzez udział w akcji „Kupując polskie produkty, dajesz pracę” podkreślają atuty rodzimego produktu oraz społeczne korzyści z zakupu produktu.

Szczególnie aktywna kampania promocyjna ma miejsce w Sieci. Ponieważ zdublowane paluszki dostępne są w dużej mierze na stronie www.beerfingers.pl, B. Głodowski zdecydował się intensywnie reklamować swoją witrynę i markę w Internecie. Jego firmie pomaga w tym Sunrise System. Po nawiązaniu współpracy z firmą pozycjonerską witryna stała się widoczna w wynikach wyszukiwania na zasadnicze dla Beerfingers wyrażenia kluczowe. Kto wie, czego chce (że chce smacznych paluszków) i szuka ich w Sieci, ten trafia na stronę z innowacyjną przekąską młodego poznańskiego przedsiębiorcy.

Dzięki pozycjonowaniu strona jest wyświetlana w pierwszej dziesiątce wyników – co ciekawe, kosztuje to firmę jedynie kilka złotych miesięcznie! Jak to możliwe? W Sunrise System zaproponowano właścicielom Beerfingers aż 9-miesięczny „okres złotówkowy” –za każde wyrażenie wypozycjonowane do top dziesiątki wyników firma płaci 1zł +VAT. Tym samym reklama w nowoczesnym, modnym medium nie jest praktycznie żadnym obciążeniem. A krótka, treściwa, zachęcająca potencjalnych klientów informacja

Beerfingers
jest widoczna, na życzenie internauty. Nic dodać, nic ująć. Sunrise System wywiązuje się ze zobowiązania jak należy. Beerfingers pozostaje chwytać okazję i zdobyć kolejnych klientów.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:00 min 01.06.2016 W zeszłym roku Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, a w tym roku: wrocławskie Afrykarium! W ramach akcji Sunrise Dzieciom już po raz kolejny wybraliśmy się z wychowankami ośrodka opiekuńczego w Wągrowcu na wspaniałą wycieczkę - tym razem śladami dzikich zwierząt rodem z Afryki. Oczywiście wszystko uwieczniliśmy na zdjęciach, które prezentujemy w naszej mini-galerii. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

test Ikona 5:45 min 14.02.2022 Pisanie o miłości nigdy nie jest łatwe, nawet jeśli chodzi o tą na ekranie. To jedno z tych pojęć, które każdy z nas interpretuje na swój sposób. Miłość stanowi ważną część życia, a kiedy przysłowiowe motyle zagoszczą w brzuchu wraz z uczuciem, wcale nie tak łatwo je wypędzić. Luty to miesiąc, który kojarzy się na dwa sposoby – jednym z Walentynkami, a drugim z Tłustym Czwartkiem. Co więcej, te dwie rzeczy doskonale się ze sobą łączą i nazywają miłością do jedzenia. Pozwólcie jednak, że dzisiaj skupię się na uczuciach i reklamie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:30 min 24.06.2021 Czym jest plik robots.txt, jak go stworzyć i edytować? W jaki sposób i które zasoby zablokować przed indeksowaniem? I w ogóle dlaczego coś powinniśmy zablokować przed dostępem robotów wyszukiwarki? Odpowiadamy na te (i inne) podstawowe pytania o jeden z istotnych elementów, mających wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700