Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Miesięczny koszt pozycjonowania strony jest niższy niż cena jednego opakowania paluszków Beerfingers… To nie żart. Pozycjonowanie to po prostu jedyna taka reklama – trafna i niedroga. Idealna dla startującego biznesu. „Jedyne podwójne” – to ten produkt stał się podstawą istnienia firmy Beer Fingers. Jakkolwiek nazwa brzmi tajemniczo, chodzi po prostu o popularną przekąskę: paluszki.
Firmę założyło dwa lata dwóch 25-letnich studentów: Bartosz Głodowski i Łukasz Graczyk, którzy wpadli na prosty, a przez to genialny pomysł: sprzedaż podwojonych paluszków. W ten sposób odkryli i zapełnili rynkowa niszę. Po opatentowaniu swojego smakołyku mogli powiedzieć: na tym można zrobić biznes. Wystarczyło zrozumieć, że większość osób pogryzających tradycyjne paluszki szuka w paczce tych „sklejonych”. Dziś firmą zarządza Bartosz Głodowski – zarządza przebojowo. Sprzedaż idzie pełna parą – puby, sklepy spożywcze, pizzerie chętnie częstują swoich gości podwojonymi paluszkami.
Plany odkrywcy nowej spożywczej żyły złota sięgają dalej: ekspansja na rynki zachodnie, kolejne patenty, zwiększenie liczby rodzimych odbiorców. By tego dokonać, sięgają po inteligentne metody promocji. Poprzez udział w akcji „Kupując polskie produkty, dajesz pracę” podkreślają atuty rodzimego produktu oraz społeczne korzyści z zakupu produktu.
Szczególnie aktywna kampania promocyjna ma miejsce w Sieci. Ponieważ zdublowane paluszki dostępne są w dużej mierze na stronie www.beerfingers.pl, B. Głodowski zdecydował się intensywnie reklamować swoją witrynę i markę w Internecie. Jego firmie pomaga w tym Sunrise System. Po nawiązaniu współpracy z firmą pozycjonerską witryna stała się widoczna w wynikach wyszukiwania na zasadnicze dla Beerfingers wyrażenia kluczowe. Kto wie, czego chce (że chce smacznych paluszków) i szuka ich w Sieci, ten trafia na stronę z innowacyjną przekąską młodego poznańskiego przedsiębiorcy.
Dzięki pozycjonowaniu strona jest wyświetlana w pierwszej dziesiątce wyników – co ciekawe, kosztuje to firmę jedynie kilka złotych miesięcznie! Jak to możliwe? W Sunrise System zaproponowano właścicielom Beerfingers aż 9-miesięczny „okres złotówkowy” –za każde wyrażenie wypozycjonowane do top dziesiątki wyników firma płaci 1zł +VAT. Tym samym reklama w nowoczesnym, modnym medium nie jest praktycznie żadnym obciążeniem. A krótka, treściwa, zachęcająca potencjalnych klientów informacja
jest widoczna, na życzenie internauty. Nic dodać, nic ująć. Sunrise System wywiązuje się ze zobowiązania jak należy. Beerfingers pozostaje chwytać okazję i zdobyć kolejnych klientów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: