Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 30.11.2010

Google – wyszukiwanie głosowe już po polsku

Wyszukiwanie głosowe zostało zaprezentowane przez Google już dwa lata temu. Wówczas jednak można było wydawać polecenia wyłącznie w języku angielskim. W kolejnych miesiącach stopniowo powiększano liczbę języków, między innymi o chiński czy japoński (ze względu na dużą liczbę użytkowników mobilnego Internetu w tych krajach).

Teraz w końcu wyszukiwanie głosowe trafia również do Polski. Wyszukiwanie głosowe ma przyspieszać proces uzyskiwania informacji. Zamiast wpisywać długą frazę na klawiaturze telefonu, możemy ją wypowiedzieć.

Google Voice Search działa na telefonach z Androidem 2.1 i 2.2, oraz na iPhone’ie. Na ten ostatni trzeba pobrać aplikację Google Mobile App.

Jak działa wyszukiwanie głosowe w Google?

Po wypowiedzeniu frazy trafia ona na serwery Google, gdzie jest przetwarzana na formę pisemną. Następnie wyszukiwanie dokonuje się w „tradycyjny” sposób.

Próbki głosu użytkowników są przechowywane przez koncern przez dwa lata, aby pomóc w ulepszaniu usługi (niezbędne jest porównanie różnych wzorców mowy, akcentów, itd). Próbki te są całkowicie anonimowe i w żaden sposób nie można połączyć ich z samym użytkownikiem.

W ciągu dwóch lat koncern chce wprowadzić tłumaczenie rozmów telefonicznych prowadzonych w różnych językach w czasie rzeczywistym. Google twierdzi, że wyszukiwanie głosowe stanowi 25% całości sposobów wyszukiwania. To sporo jak na dwa lata obecności usługi na rynku.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55