Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 05.07.2013

Firmowe blogi – silne zaplecze marketingowe

Pisanie bloga pomaga w pokazaniu firmy ,,od kuchni’’, sprzyja pozycjonowaniu strony, jest świetnym sposobem na zyskanie zaufania wśród wielu osób, przyciąga uwagę potencjalnych klientów  i przede wszystkim nie jest przesadzoną reklamą typu: ,,najtańszy – najszybszy – najlepszy’’.

 

Co pisać za zapleczu firmowym?

 

W prowadzeniu firmowego bloga ważna jest przede wszystkim … prawda. Jest ona fundamentem w budowaniu relacji zleceniobiorca – zleceniodawca. Najlepszym rozwiązaniem w dodawaniu przyciągających uwagę wpisów, jest relacjonowanie pracy w firmie, jej bieżących działań i sukcesów. Opinie klientów zwracają uwagę na fakt, że dzięki ,,przypadkowemu’’ trafieniu na firmowego bloga, dowiedzieli się, jak funkcjonuje potencjalny kontrahent. Widząc zaangażowanie i wkład w tworzenie ukazywanych produktów czy usług, klienci doceniają rzeczywistą jakość otrzymywanych dóbr i zaangażowanie przygotowujących ich ludzi.

 

Zwróć uwagę na charakter treści. 

 

K o n s e k w e n c j ę. Rejestrując czasopismo, oprócz danych firmy i redaktora, dziennikarze muszą również określić częstotliwość ukazywania swojej gazety. Wyobraź sobie, że jesteś właśnie dziennikarzem, który musi wywiązać się z zawartej umowy. Ustal własny układ; wyznacz dni, w których będą ukazywały się nowinki na temat Twojej firmy. Wtedy przekonasz się, że klienci z niecierpliwością będą oczekiwali nowych wpisów w danym dniu! Od początku również ustal temat bloga, osoby odpowiedzialne za przygotowywanie tekstów, zarządzaj nim i spraw, aby przyciągał uwagę każdego – zarówno nowego, jak i stałego klienta. Pamiętaj, żeby nie była to reklama przeklejona z głównej strony internetowej własnej firmy. Liczy się jakość, konsekwencja i dobry pomysł!

 

Oczekiwania odbiorców Google.

 

Forma tekstów zależy od specyfiki adresatów, branży i Twojej strategii marketingowej. Mogą to być artykuły, sprawozdania, felietony czy profesjonalne opracowania na temat branży i firmy. Promuj swojego bloga oraz zapraszaj do czytania wszystkich – dbając jednak o to, by był specyficzny i dopasowany do oczekiwań odbiorców.

 

Źródło: socialpress.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55