Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pisanie bloga pomaga w pokazaniu firmy ,,od kuchni’’, sprzyja pozycjonowaniu strony, jest świetnym sposobem na zyskanie zaufania wśród wielu osób, przyciąga uwagę potencjalnych klientów i przede wszystkim nie jest przesadzoną reklamą typu: ,,najtańszy – najszybszy – najlepszy’’.
W prowadzeniu firmowego bloga ważna jest przede wszystkim … prawda. Jest ona fundamentem w budowaniu relacji zleceniobiorca – zleceniodawca. Najlepszym rozwiązaniem w dodawaniu przyciągających uwagę wpisów, jest relacjonowanie pracy w firmie, jej bieżących działań i sukcesów. Opinie klientów zwracają uwagę na fakt, że dzięki ,,przypadkowemu’’ trafieniu na firmowego bloga, dowiedzieli się, jak funkcjonuje potencjalny kontrahent. Widząc zaangażowanie i wkład w tworzenie ukazywanych produktów czy usług, klienci doceniają rzeczywistą jakość otrzymywanych dóbr i zaangażowanie przygotowujących ich ludzi.
K o n s e k w e n c j ę. Rejestrując czasopismo, oprócz danych firmy i redaktora, dziennikarze muszą również określić częstotliwość ukazywania swojej gazety. Wyobraź sobie, że jesteś właśnie dziennikarzem, który musi wywiązać się z zawartej umowy. Ustal własny układ; wyznacz dni, w których będą ukazywały się nowinki na temat Twojej firmy. Wtedy przekonasz się, że klienci z niecierpliwością będą oczekiwali nowych wpisów w danym dniu! Od początku również ustal temat bloga, osoby odpowiedzialne za przygotowywanie tekstów, zarządzaj nim i spraw, aby przyciągał uwagę każdego – zarówno nowego, jak i stałego klienta. Pamiętaj, żeby nie była to reklama przeklejona z głównej strony internetowej własnej firmy. Liczy się jakość, konsekwencja i dobry pomysł!
Forma tekstów zależy od specyfiki adresatów, branży i Twojej strategii marketingowej. Mogą to być artykuły, sprawozdania, felietony czy profesjonalne opracowania na temat branży i firmy. Promuj swojego bloga oraz zapraszaj do czytania wszystkich – dbając jednak o to, by był specyficzny i dopasowany do oczekiwań odbiorców.
Źródło: socialpress.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: