Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 02:20 min Ikona 04.04.2017

W dzisiejszych czasach wszyscy lubią dzielić się śmiesznymi lub interesującymi filmikami na YouTube poprzez Facebooka, czy też Twittera. Jednak jak często, wysyłając komuś ulubione wideo, sam zacząłeś je oglądać po raz dziesiąty, zastanawiając się czy Twojemu znajomemu również się ono podoba? Google, jak zawsze, wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom.

 

Google Uptime – aplikacja do oglądania filmów YouTube wraz z przyjaciółmi

 

W maju 2016 roku Google stworzyło tzw. inkubator dla startupów, czyli przestrzeń dla pracowników spółki Alphabet (powołanej przez Google), w ramach której mogą poświęcić 20% swojego czasu na indywidualne projekty. Pozwala im to spróbować rozpocząć własną działalność gospodarczą, która oczywiście nadal powiązana byłaby z Google. Aby dołączyć do Area 120, pracownicy muszą przedstawić swój pomysł i uzyskać jego akceptację, a po kilku miesiącach pokazać efekty swojej pracy.

 

Sam pomysł wykorzystywania 20% czasu jest już od dawna znany w Google – tak właśnie powstał Gmail, AdSense oraz Google News.

 

Oglądaj filmy YouTube z przyjaciółmi

 

W ramach inkubatora Area 120, pracownicy Google stworzyli Uptime. Jest to aplikacja pozwalająca na włączenie w tym samym czasie przez wiele osób jednego wideo z YouTube na nawet kilkunastu urządzeniach mobilnych. Ponadto, istnieje możliwość dodawania komentarzy w czasie rzeczywistym, które pojawią się na ekranie. Jeżeli nie chcesz wpisywać pełnych zdań, aby pokazać swoją reakcję, Google udostępnia również emotikonki przedstawiające sześć podstawowych emocji.

 

Jednak Google Uptime to nie tylko aplikacja do filmów YouTube. Jej dodatkowe funkcje sprawiają, że zaczyna powoli przypominać kolejną platformę społecznościową. Oprócz komentowania i zapraszania znajomych do wspólnego oglądania, możesz również stworzyć własny profil, dodać znajomych, a także poznawać nowe osoby.

 

Pizza do Uptime

 

Aplikacja Google Uptime na razie powstała z myślą o urządzeniach mobilnych z oprogramowaniem iOS. Aby dołączyć do ciągle powiększającego się grona użytkowników należy pobrać aplikację z amerykańskiego Apple Store oraz wpisać kod „PIZZA”, który umożliwi założenie profilu i zaproszenie znajomych do wspólnego oglądania.

 

Twórcy podkreślają jednak, że Uptime jest na razie bardzo uproszczoną aplikacją, która będzie ciągle rozwijana i poszerzana o nowe narzędzia. Kto wie, może pewnego dnia, tak jak Instagram oraz Snapchat, Uptime również zostanie wykorzystany w marketingu.

 

 

A dla komputerów stacjonarnych?

 

Jeżeli aktualnie nie znajdujesz się w Stanach Zjednoczonych oraz nie wybrałeś iPhona jako swojego smartphone, w globalnej sieci znajdziesz szereg stron internetowych, które umożliwią Tobie i znajomym oglądanie razem filmów na YouTube. Należy do nich między innymi Watch2Gether, gdzie tylko jedna osoba musi założyć własne konto i otworzyć specjalny pokój, do którego za pomocą specjalnie wygenerowanego linku może zaprosić przyjaciół z każdego zakątka świata.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 05.05.2017 Nowa odsłona Google Earth udostępnia szereg korzyści sprawiając, że użytkownicy mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy. Warto skorzystać nie tylko z opcji 3D, czyli podziwiania budynków pod każdym możliwym kątem, ale i Odkrywcy - zbioru przewodników po najciekawszych miejscach na całym świecie. Ponadto każde z nich jest opatrzony krótkim opisem, pochodzącym ze sprawdzonych źródeł. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:15 min 12.05.2017 Według danych StatCounter w kwietniu przeglądarka Google Chrome zanotowała kolejny wzrost popularności wśród internautów. To obecnie najczęściej używana przeglądarka na świecie i w Polsce. Globalnie używa jej blisko 54 procent internautów, u nas z kolei już niemal 70 procent. Nic więc dziwnego, że Google Chrome wciąż się udoskonala i przywiązuje dużą wagę do poziomu bezpieczeństwa użytkowników oraz ich danych. Sprawdźmy, dlaczego warto korzystać z Google Chrome. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:05 min 29.03.2017 Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700