Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 01.07.2011

Dzięki znajomym Google powie nam, że „to jest fajne”.

Inicjatywa przycisku +1 powstała z myślą o tym, by pomóc użytkownikom w odnajdywaniu wartościowych treści. Od teraz podczas przeglądania wyników wyszukiwania możemy napotkać informację o tym, że dana witryna jest polecana przez znaną nam osobę. Zobaczyć to można poniżej wyświetlonego opisu strony.

Natomiast na prawo od tytułu strony widnieje ikona za pomocą której to my rekomendujemy. Po kliknięciu w taki przycisk, każdy nasz znajomy, który później będzie poszukiwał podobnych informacji zobaczy, że dana strona jest polecana przez nas. Ponadto informacja ta zostaje zapisana na naszym profilu i tym samym tworzymy listę ulubionych miejsc.

Kto, gdzie i kiedy widzi przycisk +1? Opisywane narzędzie do polecania stron, może być widoczne przy wspominanych organicznych wynikach wyszukiwania, jednak nie tylko. Jeżeli administrator strony uzna, że chciałby mieć taki przycisk bezpośrednio na witrynie, może to zrobić za pomocą wpisania do kodu strony stosownej komedy. Z obydwu źródeł można dokonać rekomendacji strony. Co istotne, jeżeli na witrynie polecamy inne miejsca w sieci to przy takich linkach również mogą być umieszczone przyciski +1.

By zobaczyć przycisk przy wynikach wyszukiwania i z niego korzystać trzeba być zalogowanym użytkownikiem na koncie Google. Informacje o rekomendacji są widoczne tylko od osób zapisanych w kontaktach na naszym profilu. Do tych też osób dociera nasze polecenie danej strony. W zależności czy chcemy by nasza +1-nka była widoczna tylko nam czy publicznie, możemy odpowiednio to skonfigurować w ustawieniach.

Czy +1 ma wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania? Gigant z Doliny Krzemowej – jak informuje na swoich stronach – twierdzi, że ten parametr to jeden z wielu wskaźników, które mogą być wykorzystywane przez algorytm do określania trafności strony i jej pozycji w rankingu. Przy każdym nowym wskaźniku rankingowym, zachowane są stosowne środki ostrożności i wyniki wyszukiwania podlegają stałej weryfikacji. Niemniej jednak parametr ten zdaje się w perspektywie czasu nabierać coraz większego znaczenia w tym zakresie.

Film prezentujący usługę:

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55