Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 01.07.2011

Dzięki znajomym Google powie nam, że „to jest fajne”.

Inicjatywa przycisku +1 powstała z myślą o tym, by pomóc użytkownikom w odnajdywaniu wartościowych treści. Od teraz podczas przeglądania wyników wyszukiwania możemy napotkać informację o tym, że dana witryna jest polecana przez znaną nam osobę. Zobaczyć to można poniżej wyświetlonego opisu strony.

Natomiast na prawo od tytułu strony widnieje ikona za pomocą której to my rekomendujemy. Po kliknięciu w taki przycisk, każdy nasz znajomy, który później będzie poszukiwał podobnych informacji zobaczy, że dana strona jest polecana przez nas. Ponadto informacja ta zostaje zapisana na naszym profilu i tym samym tworzymy listę ulubionych miejsc.

Kto, gdzie i kiedy widzi przycisk +1? Opisywane narzędzie do polecania stron, może być widoczne przy wspominanych organicznych wynikach wyszukiwania, jednak nie tylko. Jeżeli administrator strony uzna, że chciałby mieć taki przycisk bezpośrednio na witrynie, może to zrobić za pomocą wpisania do kodu strony stosownej komedy. Z obydwu źródeł można dokonać rekomendacji strony. Co istotne, jeżeli na witrynie polecamy inne miejsca w sieci to przy takich linkach również mogą być umieszczone przyciski +1.

By zobaczyć przycisk przy wynikach wyszukiwania i z niego korzystać trzeba być zalogowanym użytkownikiem na koncie Google. Informacje o rekomendacji są widoczne tylko od osób zapisanych w kontaktach na naszym profilu. Do tych też osób dociera nasze polecenie danej strony. W zależności czy chcemy by nasza +1-nka była widoczna tylko nam czy publicznie, możemy odpowiednio to skonfigurować w ustawieniach.

Czy +1 ma wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania? Gigant z Doliny Krzemowej – jak informuje na swoich stronach – twierdzi, że ten parametr to jeden z wielu wskaźników, które mogą być wykorzystywane przez algorytm do określania trafności strony i jej pozycji w rankingu. Przy każdym nowym wskaźniku rankingowym, zachowane są stosowne środki ostrożności i wyniki wyszukiwania podlegają stałej weryfikacji. Niemniej jednak parametr ten zdaje się w perspektywie czasu nabierać coraz większego znaczenia w tym zakresie.

Film prezentujący usługę:

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:45 min 25.02.2016 Od pewnego czasu funkcjonuje w branży SEO pojęcie content marketingu, które swoją ogromną siłę – z pełną mocą – ukazuje każdorazowo po aktualizacji algorytmu Panda. Głównym celem tego googlowskiego zwierzaka jest pomoc małym oraz średnim stronom, respektującym wysoką jakość, w pojawianiu się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ten model działania wielu już realizuje i wdraża z sukcesem w strategie własnych firm, a tymczasem na rynku coraz silniejszy staje się nowy gracz – context marketing. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.

Sposoby na porzucone koszyki Ikona 7:00 min 05.10.2023 Czym są porzucone koszyki? Z czego wynika to zjawisko? Jak sobie radzić z tym problemem w e-commerce? Oto kilka porad i wskazówek. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:25 min 09.09.2013 Pozycjonerzy z całego świata nieustannie poszukują nowych, skuteczniejszych sposobów na wypromowanie swoich stron internetowych do upragnionego top 10. Ma to szczególne znaczenie w świetle ostatnich zmian algorytmów Google, które mocno wpływają na osiągane pozycje. W tym kontekście duże zainteresowanie wywołuje wpływ usługi Google+ i przycisku +1 na wyniki wyszukiwania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700