Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:55 min Ikona 09.02.2017

G Suite

W dzisiejszych czasach pracę w firmach coraz częściej wspomagają różnego rodzaju platformy internetowe, aplikacje i programy. Większość przedsiębiorstw ma rozproszoną strukturę i składa się z kilku działów, które zlokalizowane są w innych miastach. Sprawna i efektywna komunikacja w takich warunkach to nie lada wyzwanie, ale Google jak zwykle przychodzi z pomocą. Zaprojektowany przez nich pakiet usług internetowych G Suite pozwala na sprawniejszy przepływ informacji, przechowuje firmowe dane i ułatwia do nich dostęp pracownikom z każdego miejsca na świecie, a przy okazji sprawuje pieczę nad terminową realizacją zadań.

Wszystko zaczęło się od Apps for Work

Poprzednik G Suite pełnił przede wszystkim rolę poczty e-mail oraz dysku, na którym przechowywane były firmowe dane. Istotną zaletą pakietu było to, że dawał możliwość ustawienia adresu e-mail we własnej domenie, a umówmy się, że firmowy mail, kończący się na @gmail.com nie wygląda zbyt profesjonalnie. W ramach płatnej aplikacji użytkownicy zyskują też znacznie więcej miejsca na przechowywanie danych (30GB). Dodatkowo, za pomocą jednego kliknięcia mają oni możliwość utworzenia wideokonferencji z pracownikami poprzez usługę Hangouts.

Wyższy poziom pracy z G Suite 

G Suite usprawnia komunikację i przepływ informacji pomiędzy pracownikami, którzy znajdują się w innych biurach, a czasem nawet w innych strefach czasowych. W porównaniu do swojej poprzedniej wersji oferuje szereg bardziej zaawansowanych funkcji i dostęp do kilku usług dodatkowych, np. do Arkuszy Google. Zapewnia również funkcjonalne Team Drives, za pomocą których kilku użytkowników w łatwiejszy sposób będzie mogło korzystać z udostępnianych plików.

Oferowany przez Google pakiet usług zapewnia sprawny dostęp do danych zarówno na komputerze, jak i na telefonie czy tablecie. Z jego pomocą jako przedsiębiorca możesz sprawnie zarządzać dostępem do informacji dzięki dodawaniu opcji zabezpieczeń czy zaawansowanej weryfikacji.

G Suite to jednocześnie Google+, Gmail, Dysk, Arkusze, Dokumenty, Kalendarz, Prezentacje, komunikator Hangouts i wiele innych praktycznych usług. Aplikacja nadal daje możliwość ustawienia adresu e-mail w Twojej domenie i oferuje pojemność równą 30GB (którą w każdej chwili można powiększyć za odpowiednią opłatą). Wersja dla firmy kosztuje 4 euro miesięcznie lub 40 euro rocznie za użytkownika i obejmuje również całodobową pomoc pracowników Google’a.

 

G Suite for Nonprofits

Google podkreśla, że G Suite może być wykorzystywany przez różnego rodzaju organizacje non-profit, które zrzeszają ludzi z całego świata. Jak mówią sami twórcy, udostępniając pakiet aplikacji chcą im umożliwić sprawne osiąganie ważnych celów.

Na swoim blogu Google daje przykłady organizacji, które korzystają z G Suite for Nonprofits. Jest to m.in. Mercy Beyond Borders – amerykańska organizacja, która walczy o odpowiednie prawa i zapewnienie edukacji dla kobiet w Sudanie czy na Haiti. Z powodu odległości ludzie w siedzibie organizacji muszą mieć zapewniony stały kontakt z partnerami za granicą. Z pomocą przychodzi G Suite, który umożliwia sprawną komunikację, udostępnianie sobie arkuszy Google z ważnymi danymi finansowymi czy przechowanie w chmurze różnych plików i zdjęć.

G Suite dla wydajniejszej pracy gdziekolwiek jesteś

Z dobrodziejstw G Suite mogą korzystać nie tylko firmy, ale również szkoły czy wszelkiego rodzaju organizacje non-profit. Technologia coraz częściej usprawnia pracę i pozwala na uzyskanie lepszych efektów w krótszym czasie. Wprawdzie opisywany tu pakiet jest płatny, ale daje dostęp do szeregu zsynchronizowanych usług, z których możesz korzystać niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz i czy masz do swojej dyspozycji akurat komputer, telefon czy tablet.

Źródła: Blog Google, Benchmark, G Suite, Computerworld

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zadbaj o dobre opinie w Google Maps! Ikona 09:25 min 26.09.2022 Proces zbierania opinii w Google Maps nie musi być trudny, o ile zostanie dobrze przemyślany i oparty o solidne podstawy. Warto zacząć od tego, że większość użytkowników  o wiele chętniej dzieli się w sieci negatywnymi opiniami. Nawet jeśli są zadowoleni z usługi, mamy dużo mniejsze szansę na to, że podzielą się tym z innymi. Właśnie dlatego, należy pomóc klientom i zachęcić ich do informowania w sieci o efektach współpracy. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziecie w artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 16.12.2010 Liczby opisujące Internet w 2010 roku są elektryzujące: e-gospodarka rozwija się w niezwykłym tempie. Co łatwo przewidzieć, dużą rolę odgrywają social media. W 2010 r. na wszystkich portalach społecznościowych  w sumie aktywnych jest 16 milionów polskich użytkowników. Ważne na fali gwiazdkowego shoppingu: świąteczne szaleństwo zakupowe 85% internautów zamieni na spokojne zakupy w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 17

No votes so far! Be the first to rate this post.

Newsletter – nowoczesny list do klienta Ikona 4:00 min 28.07.2023 Prowadzisz działalność internetową i zastanawiasz się, jak utrzymać klientów? Zacznij wysyłać newsletter! Czym dokładnie jest, jak go napisać i dlaczego warto z niego korzystać? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Podajemy też trzy przykłady ciekawych poradników z branży SEO. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700