Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 03.10.2014

Facebook Moments – w trosce o prywatność użytkowników

Prywatność to jedna z ostatnich rzeczy, z którymi kojarzy nam się Facebook. Wielu użytkowników tego portalu coraz bardziej zniechęca to, że publikowane przez nich treści są widoczne przez wszystkich, a możliwość określania konkretnych grup odbiorców nie należy do najwygodniejszych. Pragnąć ułatwić im to zadanie Marc Zuckerberg postanowił znaleźć sposób na to, aby mogli oni w szybki i łatwy sposób dodawać treści przeznaczone dla konkretnych grup odbiorców – rodziny, przyjaciół czy współpracowników.

 

Facebook Moments pozwala wykreować własną przestrzeń, zaprosić do niej wybrane grono użytkowników a następnie dzielić się z nimi najpiękniejszymi chwilami swojego życia, utrwalonymi na zdjęciach czy filmikach. Oprócz tego użytkownik może na bieżąco monitorować i kontrolować, kto zobaczył nasze publikacje i na nie zareagował.

Warto zauważyć, że Moments – w przeciwieństwie do innych facebookowych aplikacji – nie został stworzony przez twórców portalu samodzielnie. Udział Cluster pokazuje, że Marc Zuckerberg woli współpracować z konkurencją, niż dać się jej pokonać.

Co mogą zyskać użytkownicy nowej aplikacji? Przede wszystkim prywatność i bezpieczeństwo, dzięki którym nie muszą martwić się o to, że pewne treści dotrą do nieodpowiednich osób, a także wygodę przemieszczania się pomiędzy poszczególnymi grupami. Dodatkowym atutem jest fakt, że Facebook Moments można ściągnąć zarówno na iPhone’y, jak i smatfony wyposażone w system operacyjny Android.

Źródła: Cluster, Wirtualne Media.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:25 min 15.11.2018 Prowadzisz bloga? Prawdopodobnie jesteś jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, ponieważ robisz to co lubisz i piszesz o tym, na czym się znasz. Gdyby tylko za chęciami i wiedzą szła jeszcze popularność wpisów, byłoby idealnie. Co zrobić, żeby Twój plan nie spalił na panewce? Jak sprawić, aby ruch na stronie był większy, a pozycje w wyszukiwarce zadowalające? Czas nieco podlansować bloga! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 10.05.2010 Lubisz korzystać z Internetu na swoim telefonie? Do przeglądania informacji w sieci używasz częściej swojej komórki niż laptopa czy komputera stacjonarnego? Jeśli tak to wpisujesz się w światowy trend. Internet mobilny odnotował w ostatnim czasie bardzo duży rozwój i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja raczej się utrzyma. Co to oznacza dla reklamodawców? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 19.02.2009 Czy wiecie, że najchętniej wykonywaną czynnością w Sieci jest... korzystanie z niej? Brzmi to co najmniej dziwnie, ale to fakt. Jak wynika z badań TNS, ponad 80% użytkowników spędza mnóstwo czasu na korzystaniu z wyszukiwarek internetowych. To tak ogromny głód wiedzy? A może wygoda w zadawaniu pytań i natychmiastowym otrzymywaniu odpowiedzi? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700