Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 30.10.2014

Raport przejrzystości

Z udostępnionego przez Google raportu przejrzystości wynika,

że całkowita liczba adresów URL, których usunięcia zażądali użytkownicy z Europy, wynosi aż 510 tysięcy adresów URL. Samych zgłoszeń odnotowano ponad 150 tysięcy.

Wśród zgłoszeń można wyróżnić żądania i prośby osób prywatnych o usunięcie treści dotyczących między innymi:

– przestępstw,

– aresztowań,

– prywatnej korespondencji, która przedostała się do wiadomości publicznej,

– oszustw,

– artykułów ze skopiowanymi zdjęciami użytkowników

bądź innych, krępujących lub nieprawdziwych informacji.

Jednak firma Google nie usuwa z wyników wyszukiwania wszystkich zgłaszanych stron. Wykres zawiera liczbę usuniętych i nieusuniętych przez Google adresów. Przedstawione działania obejmują całą Europę.

 

 

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

A oto lista prezentująca witryny, których zgłoszenia dotyczą najczęściej. Na wykresie zawarta jest liczba usuniętych adresów z tych stron internetowych.

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

Polska

Całkowita liczba żądań wysłanych do Google z naszego kraju wynosi 3 856. Ten wykres również przedstawia usunięte i nieusunięte adresy URL.

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

Polecamy odwiedzenie strony internetowej, na której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawa do bycia zapomnianym.

Aby sprostać wyznaczonemu zadaniu, Google powołało Radę Ekspertów, która zajmuje się kwestią prawa do bycia zapomnianym. Nagrania ze spotkań i transmisje na żywo można obejrzeć na stronie internetowej Advisory Council. Każdy, kto chce wypowiedzieć się na temat decyzji Trybunału Sprawiedliwości UE powinien uzupełnić przygotowany przez Google formularz, w którym może wyrazić swoją opinię odnośnie tej sprawy. A co Wy o tym myślicie?

Źrodła: Raport Przejrzystości

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:55 min 19.05.2011 Top - 3 linków sponsorowanych coraz bardziej przypomina wyniki naturalne Google. Wydłużona pierwsza linijka tekstu wsparta została dodatkową promocją adresu strony. Wszystko po to, aby jeszcze mocniej skupić oko internauty na pierwszych reklamach w rankingu reklam. Rozwiązanie testowane obecnie przez Google może pomóc również w promocji... wejść bezpośrednich na stronę internetową. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 04.07.2015 Każdy z nas przynajmniej raz pisał maila w złości. Każdy z nas przynajmniej raz wysłał maila do niewłaściwego adresata, a już na pewno każdemu z nas zdarzyło się wysłać wiadomość bez ważnego załącznika. Ile razy pluliśmy sobie w brodę, że nie możemy cofnąć się w czasie o tych kilka sekund, żeby zapobiec kliknięciu „Wyślij”? Dzięki Gmailowi nie możemy co prawda podróżować w czasie, jednak możemy cofnąć niechcianego maila! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:20 min 14.06.2010 Nowa infrastruktura została (w końcu!) wdrożona. Caffeine (kofeina), jak została nazwana ta zmiana, pozwoli Google szybciej i wydajniej indeksować zasoby internetu. Według słów przedstawicieli wyszukiwarki, dzięki wprowadzonym zmianom wyniki mogą być nawet o 50% świeższe. Jest to zmiana kluczowa i niezbędna dla samej wyszukiwarki - w końcu liczba stron dostępnych w internecie rośnie w nieprawdopodobnym wręcz tempie. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700