Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 30.10.2014

Raport przejrzystości

 

Z udostępnionego przez Google raportu przejrzystości wynika,

że całkowita liczba adresów URL, których usunięcia zażądali użytkownicy z Europy, wynosi aż 510 tysięcy adresów URL. Samych zgłoszeń odnotowano ponad 150 tysięcy.

 

Wśród zgłoszeń można wyróżnić żądania i prośby osób prywatnych o usunięcie treści dotyczących między innymi:

 

– przestępstw,

– aresztowań,

– prywatnej korespondencji, która przedostała się do wiadomości publicznej,

– oszustw,

– artykułów ze skopiowanymi zdjęciami użytkowników

 

bądź innych, krępujących lub nieprawdziwych informacji.

 

Jednak firma Google nie usuwa z wyników wyszukiwania wszystkich zgłaszanych stron. Wykres zawiera liczbę usuniętych i nieusuniętych przez Google adresów. Przedstawione działania obejmują całą Europę.

 

 

 

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

 

 

A oto lista prezentująca witryny, których zgłoszenia dotyczą najczęściej. Na wykresie zawarta jest liczba usuniętych adresów z tych stron internetowych.

 

 

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

 

 

Polska

Całkowita liczba żądań wysłanych do Google z naszego kraju wynosi 3 856. Ten wykres również przedstawia usunięte i nieusunięte adresy URL.

 

 

 

 

(opracowanie własne na podstawie Raportu Przejrzystości)

 

Polecamy odwiedzenie strony internetowej, na której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawa do bycia zapomnianym.

Aby sprostać wyznaczonemu zadaniu, Google powołało Radę Ekspertów, która zajmuje się kwestią prawa do bycia zapomnianym. Nagrania ze spotkań i transmisje na żywo można obejrzeć na stronie internetowej Advisory Council. Każdy, kto chce wypowiedzieć się na temat decyzji Trybunału Sprawiedliwości UE powinien uzupełnić przygotowany przez Google formularz, w którym może wyrazić swoją opinię odnośnie tej sprawy. A co Wy o tym myślicie?

 

Źrodła: Raport Przejrzystości

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55