Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 07.04.2015

Facebook inwestuje w wyszukiwarkę zakupową TheFind

Dla Facebooka nabycie wyszukiwarki zakupowej TheFind to kolejny – po  Stripe – krok w stronę rozwoju e-commerce.  Według oficjalnych informacji platforma ma dostęp do ok. 500 milionów produktów z 500 tyś. różnych sklepów, głównie z sektora modowego.  Dzięki platformie,  użytkownicy mają możliwość porównania ofert pochodzących z różnych sklepów online, np. Amazona, bez konieczności wchodzenia na każdą stronę z osobna.

Dlaczego The Find?

Decydując się na zakup TheFind Facebook zyskał dostęp do  zaawansowanej i popularnej platformy e-commerce, dysponującej aktualną i rozbudowaną bazą produktów wraz z ich aktualnymi cenami.  Dodatkowo wyszukiwarka TheFind indeksuje spersonalizowane rekomendacje użytkowników, pozostawiane pod opisami produktów,  co przekłada się na precyzję wyników wyszukiwania.

Zaletą platformy jest także możliwość sprawdzenia ofert lokalnych. Cechy te stwarzają Facebookowi ogromne możliwości zarówno w kwestii kierowania reklam, śledzenia konwersji, jak i samej analityki.

Dlaczego Facebook zamyka TheFind?

Wraz z informacją o zakupie TheFind przez Facebooka pojawił się komunikat o zamknięciu platformy, co przez wielu specjalistów zostało uznane za kontrowersyjną decyzję. Prawdopodobnie jednak w najbliższym czasie będziemy mieli okazję zobaczyć zaktualizowaną wersję TheFind dostępną już na Facebooku.

źródło: marketingland.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 05.01.2009 Święta, święta i już po... Jak pokazują najnowsze badania, ponad 2 mln Polaków robi bożonarodzeniowe zakupy przez Internet. Co przemawia za takim wyborem? Nie tylko konkurencyjność ofert oraz atrakcyjne promocje, ale także oszczędność czasu oraz wygoda zakupów. Są jednak i zagrożenia, do których zalicza się nie tylko nieuczciwych sprzedawców, lecz także... licznych pochlebców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 17.03.2008 Ścisłe, wykluczające, do wyrażenia, przybliżone, wbudowane… Dopasowanie ma niejedno oblicze. Nas interesują dopasowania wyrażenia kluczowego w kampanii reklamowej AdWords. Nie jest to prosty temat, niezwykle istotny. Dlatego zapraszamy do lektury jednego z kilku naszych artykułów na ten temat. Z naszą pomocą świat AdWords przestanie mieć przed Tobą tajemnice! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 17.01.2017 Kto z nas chociaż raz nie stworzył listy postanowień noworocznych? Ale kto rzeczywiście ich dotrzymał… Google pomoże Wam w tym roku zrealizować założone cele. Dzięki aplikacji Kalendarz Google w 2017 roku będziecie fit, nauczycie się nowych języków i w końcu przeczytacie te wszystkie książki, które kurzą się na półkach… Przynajmniej taki jest plan. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700