Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Firma Florex działa od 1997 roku, zaopatrując rynek w wysokiej jakości wyroby z blachy ocynkowanej i powlekanej. Nazwa w pewien sposób streszcza atuty firmy:
F jak fachowość,
L jak lekkość,
O jak obszerna oferta,
R jak różnorodność,
E jak elegancja,
X jak nieskończenie wiele możliwości,
Od pierwszego dnia działania FLOREX stawia na niezawodność, co wpływa na wyniki ekonomiczne i budowanie wizerunku, łączy także estetykę produktów z ich uniwersalną funkcjonalnością.
Osiągnięcie obecnego statusu – wiarygodnego dostawcy o międzynarodowym zasięgu – wymagało przemyślanych inwestycji – w nową przestrzeń magazynową, zaplecze techniczne, zespół pracowników, poszerzanie asortymentu. Można powiedzieć, że firma stara się doganiać klienta pod kątem jego potrzeb.
Kilka lat temu firma zaczęła mocno reklamować swoją stronę w wyszukiwarkach – polskich i zagranicznych – tak, by trafić z ofertą na cały rynek naszej części Europy. Szybko, trwale i szeroko – takie cele przyświecały strategii reklamy w wyszukiwarkach. Dlatego też powierzono stronę fachowcom z Sunrise System.
Marketerom z firmy FLOREX zależało na tzw. efekcie wzmocnienia – zmaksymalizowaniu widoczności w naturalnych i płatnych wynikach, a co za tym idzie – zmaksymalizowaniu liczby użytkowników odwiedzających stronę firmową. Efekt ten pozwoliło uzyskać połączenie pozycjonowania z kampanią linków sponsorowanych. Już pierwszy miesiąc kampanii linków, prowadzonej przez certyfikowanego specjalistę Google AdWords kierowanej na jeden z rynków sąsiednich, przyniósł ponad 7 000 wyświetleń reklamy.
W przypadku pozycjonowania owoce okazały się przede wszystkim długofalowe i mocno ugruntowane na dobrej optymalizacji serwisu i budowaniu otoczenia sieciowego strony tak, by roboty wyszukiwarek były dla niego przychylne i indeksowały go na jak najwyższych pozycjach.
A pozycje te rosną, przynosząc stronie FLOREX świetną reklamę w Internecie. Trzymając rękę na pulsie rynkowych tendencji, podjęto także decyzję o poszerzaniu zakresu pozycjonowania. Klienci pytają za pomocą wyszukiwarek o kolejne produkty – FLOREX dzięki współpracy z Sunrise System może je dostarczać – i zarabiać w Internecie.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: