Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona

Reklama jak intymny podszept

Dobrze wypozycjonowany e-sklep Sklep internetowy Intymnabielizna.pl okazuje się atrakcyjny dla użytkownika już na pierwszy rzut oka. Aby za pierwszym pozytywnym wrażeniem szły zakupy i lojalność klienta wobec marki, prowadząca sklep firma Abby proponuje klientom produkty najwyższej jakości. Dodatkowo akcent na jakość obsługi sprawia, że klienci Abby polubili zakupy w Sieci i czują się traktowani wyjątkowo, mimo wirtualnej formy kontaktu z dostawcą. Jak trafiają na stronę?

Najlepszą drogą, bo przez rekomendacje dotychczasowych klientów. Ale najważniejszą ścieżką prowadzącą do serwisu Intymnabielizna.pl okazały się najpopularniejsze wyszukiwarki – codziennie przecież zdarzają się setki sytuacji, gdy internauci szukają zmysłowej i oryginalnej bielizny w Sieci. By zdystansować konkurencyjne sklepy z podobną ofertą, Abby w 2007 roku podjęła decyzję o nawiązaniu współpracy z Sunrise System w celu pozycjonowania swojego e-sklepu.

 

Współpraca ze Sunrise System

 

W strategii pozycjonowania ustalono najpopularniejsze wyrażenia kluczowe – okazały się one prestiżowe i konkurencyjne. Ale… im większe wyzwanie, tym intensywniejsza praca pozycjonerska.

W efekcie dobrej optymalizacji i przemyślanego budowania otoczenia sieciowego serwis znalazł się na najlepszych pozycjach w wynikach – można powiedzieć, że tuż pod nosem potencjalnego klienta – na frazy najistotniejsze dla Abby z handlowego punktu widzenia: nazwy konkretnych produktów i marek.

Co dalej? Dalej już wystarczy tylko obsługiwać. Firma Abby zajmuje się prowadzeniem e-biznesu od kilku lat. Wszystkie dochody czerpie wyłącznie z Internetu. Reklama w tradycyjnych mediach mijałaby się z celem. Reklama w Internecie kierowana do wszystkich byłaby kierowana do nikogo. Reklama w wyszukiwarkach okazała się najlepszym komunikatem: kupuj u nas!

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Like na TAK, Wrr na NIE Ikona 01:35 min 06.12.2016 Spotkaliście się już z postami na Facebooku zachęcającymi do głosowania za pomocą reakcji? Wzięliście w tym udział? Wielu użytkowników, nawet tych słabo aktywnych w Social Mediach chętnie włącza się w tę formę. Jeden klik to sposób na pobudzenie aktywności użytkownika, niewymagający dużego zaangażowania. Możemy więc przypuszczać, że popularność tego trendu szybko wzrośnie. Kto i jak może skorzystać na głosowaniu za pomocą reakcji? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Copywriting – poezja naszych czasów Ikona 02:30 min 11.04.2008 Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

CPC vs. CPM Ikona 03:05 min 18.05.2010 System AdWords dla oceny, który z dwóch linków sponsorowanych rozliczanych poprzez CPC i CPM zajmie miejsce reklamowe, wykorzystuje tzw. efektywny CPM – eCPM. Na straży licytacji miejsc w witrynach Google i na stronach docelowych wyliczanych w postaci eCPM stoi Weryfikator Cen systemu AdWords. Monitorując cały proces, obniża realne ceny za 1000 wyświetleń i jedno kliknięcie. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700