Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona

AMSORT: wzwyż i do przodu

Amsort

Jeszcze w dawnej siedzibie, ale już pod nową nazwą i z nowa energią – znany na międzynarodowym rynku dostawca systemów przenośnikowych, firma DERCO Sp. z o.o. obecnie działa pod marką AMSORT Sp. z o.o.

Rebranding jest jednym z ważniejszych momentów przełomowych w istnieniu firmy, która od początku istnienia w 2003 odnotowuje wyłącznie wzrost – stabilny, lecz jednoznaczny. Nowa marka ma zdynamizować rozwój i wizerunek przedsiębiorstwa, które w coraz większym stopniu stawia na niezależność w prowadzeniu biznesu.

Przyspieszenie już jest odczuwalne. W sytuacji, gdy cały świat kupuje w Chinach, AMSORT potrafił odnaleźć się nawet na tamtym nasyconym i agresywnym rynku jako eksporter. Miarą konkurencyjności tej oferty jest również tytuł „Mazowieckiej Firmy Roku” i certyfikacja produkcji systemem EN ISO 9001-2000. Czynnikami fundamentalnymi dla utrzymywania wskaźników obrotu zawsze wzwyż i do przodu, są pewne określone zasady postępowania w biznesie.

Po pierwsze, mimo ekspansji na rynek światowy – realizacje linii przenośnikowych znajdują się od Estonii i Rosji po Grecję i Portugalię – odbiorcy krajowi są zawsze traktowani priorytetowo.

Po drugie, strategia opiera się na robieniu właściwych rzeczy we właściwym czasie. Na przykład: wykorzystano skłonność konsumentów do poszukiwania ofert w Internecie poprzez promocję strony WWW w wyszukiwarkach w formie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. A rebranding nastąpił w symbolicznej chwili 15-lecia istnienia firmy; w chwili, gdy poświadczona rzetelność, zgromadzone doświadczenie i ukształtowana intuicja rynkowa stały się odpowiednie do rozwinięcia działalności.

Po trzecie, AMSORT inwestuje w różnorodność i kompleksowość oferty, proponując klientom kompletne systemy transportujące, wraz z elementami konstrukcyjnymi – przenośniki, regały przepływowe, dźwigi przemysłowe, zintegrowane konstrukcje dystrybucyjno-sortujące, systemy automatyzacji montażu.

Dzięki tej strategii firma jest liderem wśród krajowych producentów przenośników. Do głównych odbiorców należą zakłady produkcyjne wykorzystujące linie montażowe producenci obrabiarek, artykułów elektrycznych, branża spożywcza, kosmetyczna, elektroniczna, farmaceutyczna, logistyczna i przeładunkowa. Funkcjonalne, „szyte na miarę” projekty i wyłączność na rozwiązania cenionych światowych producentów dają firmie AMSORT siłę przebicia wśród konkurencyjnych ofert. Wsparcie jakości przez dobrą kampanię reklamową w Internecie daje tę siłę przebicia także w świecie wirtualnej – a przy tym przecież rzeczywistej – walki rynkowej.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 22.03.2013 Wszyscy mamy na głowie mnóstwo spraw i żeby nie zapomnieć o ich załatwieniu, trzeba je gdzieś zanotować. Najlepiej tam, gdzie zaglądamy najczęściej – np. w telefonie komórkowym.  Właśnie taki jest nowy pomysł Google, opracowany dla urządzeń wyposażonych w systemy takie jak Android, Ice Cream Sandwich i wyższe. Na pierwszy rzut okna Google Keep to zwykły internetowy notatnik w stylu Springpad czy Evernote. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 16.07.2015 Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na zmierzch jednej z flagowych usług ze stajni Google, serwisu Google Plus. Czy jednak tak jest na pewno? A może w najbliższych miesiącach i latach czekają nas inne niespodzianki w związku z tą usługą? Google niechętnie zdradza swoje plany nie tylko w tej kwestii, ale nam udało się zestawić kilka ciekawych informacji i sygnałów związanych z zachodzącą już zmianą w G+. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Multiscreening – dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach? Ikona 3:45 min 07.12.2022 Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700