Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona

AMSORT: wzwyż i do przodu

Amsort

Jeszcze w dawnej siedzibie, ale już pod nową nazwą i z nowa energią – znany na międzynarodowym rynku dostawca systemów przenośnikowych, firma DERCO Sp. z o.o. obecnie działa pod marką AMSORT Sp. z o.o.

Rebranding jest jednym z ważniejszych momentów przełomowych w istnieniu firmy, która od początku istnienia w 2003 odnotowuje wyłącznie wzrost – stabilny, lecz jednoznaczny. Nowa marka ma zdynamizować rozwój i wizerunek przedsiębiorstwa, które w coraz większym stopniu stawia na niezależność w prowadzeniu biznesu.

Przyspieszenie już jest odczuwalne. W sytuacji, gdy cały świat kupuje w Chinach, AMSORT potrafił odnaleźć się nawet na tamtym nasyconym i agresywnym rynku jako eksporter. Miarą konkurencyjności tej oferty jest również tytuł „Mazowieckiej Firmy Roku” i certyfikacja produkcji systemem EN ISO 9001-2000. Czynnikami fundamentalnymi dla utrzymywania wskaźników obrotu zawsze wzwyż i do przodu, są pewne określone zasady postępowania w biznesie.

Po pierwsze, mimo ekspansji na rynek światowy – realizacje linii przenośnikowych znajdują się od Estonii i Rosji po Grecję i Portugalię – odbiorcy krajowi są zawsze traktowani priorytetowo.

Po drugie, strategia opiera się na robieniu właściwych rzeczy we właściwym czasie. Na przykład: wykorzystano skłonność konsumentów do poszukiwania ofert w Internecie poprzez promocję strony WWW w wyszukiwarkach w formie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. A rebranding nastąpił w symbolicznej chwili 15-lecia istnienia firmy; w chwili, gdy poświadczona rzetelność, zgromadzone doświadczenie i ukształtowana intuicja rynkowa stały się odpowiednie do rozwinięcia działalności.

Po trzecie, AMSORT inwestuje w różnorodność i kompleksowość oferty, proponując klientom kompletne systemy transportujące, wraz z elementami konstrukcyjnymi – przenośniki, regały przepływowe, dźwigi przemysłowe, zintegrowane konstrukcje dystrybucyjno-sortujące, systemy automatyzacji montażu.

Dzięki tej strategii firma jest liderem wśród krajowych producentów przenośników. Do głównych odbiorców należą zakłady produkcyjne wykorzystujące linie montażowe producenci obrabiarek, artykułów elektrycznych, branża spożywcza, kosmetyczna, elektroniczna, farmaceutyczna, logistyczna i przeładunkowa. Funkcjonalne, „szyte na miarę” projekty i wyłączność na rozwiązania cenionych światowych producentów dają firmie AMSORT siłę przebicia wśród konkurencyjnych ofert. Wsparcie jakości przez dobrą kampanię reklamową w Internecie daje tę siłę przebicia także w świecie wirtualnej – a przy tym przecież rzeczywistej – walki rynkowej.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55