Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona

Elfa Manufacturing sp. z o.o. – oferta dobrze przechowana

Elfa Manufacturing sp. z o.o. – oferta dobrze przechowanaJak z ograniczonej przestrzeni zrobić funkcjonalny i pojemny przedpokój, garderobę, biuro? Kwestia ergonomicznego zagospodarowania jest istotna nie tylko w przypadku pomieszczeń o małym metrażu. Sposób na wszelkie cztery kąty ma skandynawska firma Elfa Manufacturing Poland sp. z o.o.

Stylowe i funkcjonalne systemy przechowywania, możliwe do zastosowania w domu czy biurze, znalazły uznanie na szerokim międzynarodowym rynku, w tym w Polsce. Dużą rolę w rozwijaniu portfela klientów mają oczywiście różnojęzyczne strony internetowe – i ich długofalowa promocja w wyszukiwarkach.

Spółka nawiązała współpracę z Sunrise System w 2006 roku. W ramach pierwszej umowy pozycjonowanie oparto na siedmiu wyrażeniach kluczowych. Sprawna optymalizacja, umiejętne linkowanie szybko przyniosły efekt w postaci znaczącego poprawienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Rozwój branży i nasilenie konkurencyjności w wyszukiwarkach skłoniło firmę do poszerzenia zasięgu pozycjonowania i przy przedłużaniu współpracy z Sunrise System strategię promocji w wyszukiwarkach oparto już na 21 frazach. W wyszukiwarkach zrobiło się „tłoczno”, wyrażenia kluczowe stały się obiektem prawdziwej walki konkurencyjnej – Elfa Manufacturing nie zamierzała oddać pola swoim rynkowym rywalom.

Głównym założeniem nowej, poszerzonej strategii jest chęć pojawiania się w wynikach na różnorodne zapytania, nie tylko te najbardziej ogólne, lecz również na dłuższe, bardziej doprecyzowane, złożone przez użytkownika o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach konsumenckich. W rezultacie strona jest doskonale znana polskim internautom, dokonującym wyszukiwania za pomocą określonych wyrażeń kluczowych. Przynosi to oczywiste korzyści reklamowe i wizerunkowe, a co za tym idzie – sprzedażowe.

Punktem wyjścia były 50. i dalsze pozycje serwisu firmy na pożądane wyrażenia kluczowe. Już wstępna optymalizacja strony przyniosła znaczącą poprawę w rankingu stron internetowych w Google, a dalsze prace pozycjonerskie pozwoliły na awans do pierwszej dziesiątki wyników.

Poszerzyło to widoczność strony dla setek tysięcy użytkowników, którzy jako zapytania wpisuję wyrażenia kluczowe stosowane przy promocji strony www.elfa.com. Dla przykładu:

Elfa Manufacturing sp. z o.o. Pozycjonowanie strony przy pomocy kompetentnego i zaangażowanego zespołu Sunrise System poszerzyło nasze horyzonty marketingowe – podsumowuje Włodzimierz Śródka, National Sales Manager.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Letnie spoty 2022 – czyli jak reklamowały się marki w wakacje Ikona 04:55 min 01.09.2022 Wakacje już za nami! Jednak zanim nadejdą krótkie jesienne dni i  w pełni oddamy się nostalgii, sprawdźmy jakie spoty reklamowe królowały w sieci, kiedy my odpoczywaliśmy na urlopie. Już na wstępie warto zaznaczyć, że tematyka była różnorodna, od tej typowo rozrywkowej aż po historie z morałem ku przestrodze. Gotowi? W takim razie zaczynamy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Faux pas na Facebooku Ikona 03:45 min 18.01.2017 Granice dobrych manier przesuwają się. To, co jeszcze kilka lat temu było nieprzyzwoite, dziś przechodzi bez echa. Taki dynamizm determinuje coraz powszechniejsze rozluźnienie konwenansów oraz niespotykana do tej pory szybkość wymiany danych. Media społecznościowe w mgnieniu oka pozwalają udostępnić dowolne informacje. Jednak czy potrafimy to właściwie wykorzystać? Czy wiemy, gdzie przebiegają granice dobrych manier na Facebooku? A może już całkiem się zatarły? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są Google Core Update? Ikona 5:50 min 16.09.2022 Aktualizacje algorytmów to największa zmora specjalistów SEO, digital marketingowców oraz właścicieli stron. Google oficjalnie informuje, że publikuje zazwyczaj 1 zmianę silnika wyszukiwania dziennie (tak, to ponad 300 aktualizacji rocznie). Wszystko po to, aby zwiększyć komfort korzystania z wyszukiwarki i jeszcze lepiej odpowiedzieć na zapytanie użytkownika. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700