Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Szukając firmy, z którą zrealizujemy projekt kluczowymi kryteriami była dla nas jakość oraz możliwość personalizacji zgodnie z naszymi pomysłami i wymaganiami. Wszelkie obawy, jakie mieliśmy w tym zakresie zostały szybko rozwiane. Po nawiązaniu kontaktu z firmą BluzUp otrzymaliśmy szybko bluzę pokazową, której jakość i wykonanie spełniały nasze oczekiwania. Potwierdzeniem tych odczuć jest też skład dzianiny, czyli aż 90% bawełny oraz 10% poliestru. Co ciekawe, jak zwrócił uwagę dostawca – o ile przy w t-shirtach stosuje się dzianinę o składzie 100% z bawełny, o tyle przy bluzach zdecydowanie nie jest to zalecane. Dzianina, z której jest produkowana bluza wręcz powinna zawierać minimalną domieszkę poliestru. Jest to niezbędne, aby bluza nie uległa zbyt szybkiemu odkształceniu np. podczas prania. Dodatkowy atut to lokalizacja produkcji – BluzUp produkuje bluzy w 100% w Polsce.
Pomysł na bluzy dla pracowników jest częścią naszych działań w zakresie employer brandingu. Pozytywny feedback, jaki otrzymujemy cały czas od zespołu potwierdza to – bluzy bardzo się podobają! Dodatkowo projekt idealnie wpisuje się w czas – w tym roku, właśnie jesienią świętujemy nasze 18 urodziny. Taka spersonalizowana bluza to świetny upominek, a do tego podkreśla, że 2021 to szalenie ważny rok dla całego naszego zespołu.
Michał – od 7 lat związany z marketingiem w obszarze nowych technologii. Fan skutecznego brand marketingu jako niezbędnego elementu pozwalającego budować organizacji solidną pozycję na rynku. Bardzo ceni rolę znaku graficznego jako elementu identyfikującego firmę ze względu na jego syntetyczność i mnogość informacji, jaką musi komunikować. Prywatnie lubi odkrywać ciekawe brzmienia muzyczne i układać playlisty tworzące spójną całość.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: