Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 3:55 min Ikona Michał Sawka 21.10.2021

Bluzy jako gadżet firmowy? Case study ze współpracy z BluzUp

Rebranding, nowe logo Sunrise System – to tylko część zmian, jakie wprowadziliśmy w naszej organizacji w ostatnim czasie. Jak zaakcentować te zmiany? Jak sprawić, żeby cały zespół poczuł, że rebranding to pewien symbol, podkreślający nowe perspektywy rozwoju całej organizacji? W naszym zespole Brand Heroes pojawił się pomysł, aby każdemu pracownikowi sprezentować na jesień bluzę, oczywiście z nowym logo i w naszej kolorystyce!
 
Świetna jakość bluz i profesjonalna obsługa!


Szukając firmy, z którą zrealizujemy projekt kluczowymi kryteriami była dla nas jakość oraz możliwość personalizacji zgodnie z naszymi pomysłami i wymaganiami. Wszelkie obawy, jakie mieliśmy w tym zakresie zostały szybko rozwiane. Po nawiązaniu kontaktu z firmą BluzUp otrzymaliśmy szybko bluzę pokazową, której jakość i wykonanie spełniały nasze oczekiwania. Potwierdzeniem tych odczuć jest też skład dzianiny, czyli aż 90% bawełny oraz 10% poliestru. Co ciekawe, jak zwrócił uwagę dostawca – o ile przy w t-shirtach stosuje się dzianinę o składzie 100% z bawełny, o tyle przy bluzach zdecydowanie nie jest to zalecane. Dzianina, z której jest produkowana bluza wręcz powinna zawierać minimalną domieszkę poliestru. Jest to niezbędne, aby bluza nie uległa zbyt szybkiemu odkształceniu np. podczas prania. Dodatkowy atut to lokalizacja produkcji –  BluzUp produkuje bluzy w 100% w Polsce.

 
Mając pewność co do jakości, przeszliśmy do kolejnego etapu, czyli personalizacji. Wspólnie z BluzUp wypracowaliśmy koncepcję w zakresie rodzaju bluzy, koloru, wielkości logo i techniki nadruku. Efektem była wizualizacja. Od producenta otrzymaliśmy też szeroką paletę kolorystyczną materiałów do wyboru i bez problemu mogliśmy dopasować kolor bluzy do brandu Sunrise System. Dzięki próbnikowi kolorów mogliśmy przekonać się, jak wybrany odcień wygląda faktycznie a nie tylko na zdjęciu. Jeszcze przed uruchomieniem produkcji otrzymaliśmy od BluzUp prototyp bluzy – już w naszym kolorze i oczywiście z naszym nowym logo! Prototyp potwierdził, że BluzUp był bardzo dobrym wyborem i można było zacząć produkcję, wyczekiwanych już bluz!
 
Employer branding i motywujący feedback!


Pomysł na bluzy dla pracowników jest częścią naszych działań w zakresie employer brandingu
. Pozytywny feedback, jaki otrzymujemy cały czas od zespołu potwierdza to – bluzy bardzo się podobają! Dodatkowo projekt idealnie wpisuje się w czas – w tym roku, właśnie jesienią świętujemy nasze 18 urodziny. Taka spersonalizowana bluza to świetny upominek, a do tego podkreśla, że 2021 to szalenie ważny rok dla całego naszego zespołu.

Ponadto w trakcie współpracy mieliśmy okazję porozmawiać z producentem nie raz o znaczeniu gadżetów firmowych czy odzieży z logo brandu w obszarze employer brandingu. Co więcej, BluzUp przeprowadził w tym temacie bardzo ciekawe badanie wśród przedstawicieli działów HR i marketingu. Wskazuje, że firmy coraz częściej decydują się na produkty, które z perspektywy pracownika są wartościowe i niestandardowe. Innym ciekawym wnioskiem jest fakt, że przedsiębiorcy coraz częściej zwracają uwagę na aspekty ekologiczne produkcji, materiałów oraz pochodzenie produktu z Polski/UE. Warto zaznaczyć, że bluzy BluzUp mają certyfikat oeko-tex oznaczający bezpieczeństwo odzieży dla skóry według kryteriów opracowanych przez niemiecki Instytut Hohenstein i austriacki Instytut Włókiennictwa.
 
O dobrej współpracy warto pisać!
 
Rekomendujemy BluzUp jako bardzo solidnego producenta odzieży personalizowanej dla firm. Nie mieliśmy zastrzeżeń zarówno pod kątem jakości produktów, jak i całego procesu obsługi klienta. To była naprawdę udana współpraca. Trafiliśmy na  dostawcę, który zapewnia pełen profesjonalizm i bezpieczeństwo firmie, decydującej się powierzyć mu realizację projektu. Warto w tym miejscu podkreślić świetną współpracę z Bartoszem Zającem, Account Managerem w BluzUp. Szybka reakcja, proklienckość i doradztwo na bardzo wysokim poziomie! To wartości, które bardzo cenimy w Sunrise System.
 
Jako osoba odpowiedzialna za koordynację projektu po stronie Sunrise System bardzo polecam współpracę z BluzUp! Dziękuję za tak profesjonalną obsługę.
 

Michał – od 7 lat związany z marketingiem w obszarze nowych technologii. Fan skutecznego brand marketingu jako niezbędnego elementu pozwalającego budować organizacji solidną pozycję na rynku. Bardzo ceni rolę znaku graficznego jako elementu identyfikującego firmę ze względu na jego syntetyczność i mnogość informacji, jaką musi komunikować. Prywatnie lubi odkrywać ciekawe brzmienia muzyczne i układać playlisty tworzące spójną całość.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55