Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 30.09.2010

Do lekarza bez kolejki!

Od października internauci z województwa wielkopolskiego mogą rejestrować się na wizyty lekarskie za pośrednictwem portalu internetowego www.twoja-poradnia.pl. To pierwszy tego typu serwis w regionie oferujący pacjentom całkowicie bezpłatny dostęp do internetowej rejestracji na wizyty do specjalistów.

Portal pozycjonowany przez Sunrise System sp. z o.o.

Portal opracowany przez firmę Info-Medica s.c. docelowo będzie dysponować największą bazą placówek i instytucji medycznych w Polsce. W jednym miejscu korzystając z komputera, pacjenci w komfortowy i prosty sposób mogą odnaleźć odpowiedniego specjalistę i zarejestrować się do niego na konkretny dzień i godzinę. Portal jest ogólnopolski, lecz będzie wdrażany etapowo.

– Nasza strategia marketingowa zakłada dwie całkowicie odrębne grupy docelowe. Jedną z nich są pacjenci korzystający z Internetu. Drugą lekarze oraz właściciele placówek medycznych, którzy również stawiają na kontakt z pacjentami poprzez kanały online – mówi Jarosław Jandy, współwłaściciel serwisu. – Liczymy, że użytkownicy serwisu ocenią go jako pomocny, przejrzysty i czytelny.

Ponieważ Twoja-poradnia.pl to narzędzie internetowe, pozycjonowanie portalu stanowi najważniejszy kanał dotarcia do grupy docelowej i popularyzacji idei rejestracji medycznej on-line.

– Od momentu rozpoczęcia działalności planowaliśmy ekspansję za pośrednictwem wyszukiwarek – dzięki wysokim pozycjom docieramy do coraz większej liczby pacjentów i lekarzy – stwierdza Jarosław Jandy – Wybraliśmy firmę ocenianą jako najlepszą w branży: Sunrise System sp. z o.o. Comiesięczne raporty z pozycjonowania pokazują, że jest to skuteczna forma promocji. Dotychczasowe efekty pozwalają stwierdzić, że szybko osiągniemy zakładane wyniki.


Kliknij aby powiększyć

Wśród działań pozycjonerskich wykonanych w ramach optymalizacji serwisu www.twoja-poradnia.pl zostały poprawione adresy url wybranych podstron na bardziej przyjazne, wyeliminowane zostały duplikaty treści strony, zostały wykonane zmiany w sekcji head, stworzono tekst zawierający wyrażenia kluczowe oraz wykonano sitemap strony. Prace trwają, a strategia pozycjonowania rozwija się adekwatnie do rozwoju portalu, który docelowo ma funkcjonować w całej Polsce.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55